doorgeefvraag
vrijdag 4 april 2008 om 20:56
Oei, Alexje, ik wel eens met de beste vriend van mijn partner. (jij was het niet ,toch?)
Ranzigste ervaring; ik was met vriendje mee naar huis, zijn ouders lagen boven te slapen. Wij lagen in de huiskamer op de vloer te vrijen en ik dacht steeds; 'wat ruikt het hier toch naar poep'. Lag er vlakbij mijn hoofd een onderbroek van zijn vader met enorme remsporen. Gatver.....
Heb je wel eens iemand ontmaagd? ( en nee, ik ben niets van plan!)
Ranzigste ervaring; ik was met vriendje mee naar huis, zijn ouders lagen boven te slapen. Wij lagen in de huiskamer op de vloer te vrijen en ik dacht steeds; 'wat ruikt het hier toch naar poep'. Lag er vlakbij mijn hoofd een onderbroek van zijn vader met enorme remsporen. Gatver.....
Heb je wel eens iemand ontmaagd? ( en nee, ik ben niets van plan!)
vrijdag 4 april 2008 om 21:33
vrijdag 4 april 2008 om 21:41
Nee, niet in mijn ervaring. Het is meer een vrouwending....vreemd genoeg. Ik denk wel dat er mannen zijn die het een uitdaging vinden om 'm er helemaal in te schuiven.... om het maar even palstisch te omschrijven.
Vraag blijft staan voor Iza, want die kan de vraag van de vrouwenkant beantwoorden...
Interessant dit..
Wat vind je van plassex?
Vraag blijft staan voor Iza, want die kan de vraag van de vrouwenkant beantwoorden...
Interessant dit..
Wat vind je van plassex?