Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Wanderlust, beetje flauw maar wel leuk vermaak .
Snowwhite and the Huntsman.

Mooie special effects, heel erg yummie Huntsman. Maar die Kristen Stewart kan ècht niet acteren.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Mijn zus vroeg me mee naar The Lucky One.

Van dezelfde schrijver als the Notebook.

Mooie beelden van een mooie man en hondjes en oorlog en een ontluikende liefde, maar echt zooooooo voorspelbaar. Ik zei in de pauze al; zometeen gaat dit en dat gebeuren. En het was precies zo
Stressed is just desserts spelled backwards
The lucky one. Erg mooi. Wel iets voorspelbaar. Maar zac efron maakt een hoop goed. Niet zo indrukwekkend als the notebook (die film is van dezelfde schrijvers)
Conviction (2010) met Hilary Swank.

Naar een waargebeurd verhaal over een vrouw die bijna 20 jaar van haar leven bezig is om haar broer vrij te krijgen die (volgens haar ten onrechte) veroordeeld is voor moord. Ze gaat er zelfs rechten voor studeren om zo zijn advocaat te kunnen zijn.

Erg goede film met topactrice Hilary.
Follow your heart, but take your brain with you....
Burn after reading, van de Coen-brothers met uiteraard George Clooney.

Hahaha, in een scheur gelegen, geweldig leuke film weer. En Brad Pitt is geweldig als domme fitness-instructeur.
The vow! Mooie, wat zielige film over een vrouw die na een auto ongeluk in coma raakt, en zich niks meer kan herinneren, zelfs haar man niet. Goed gespeeld, mooi verhaal. En erg heftig dat het een waargebeurd verhaal is.
quote:dolfje schreef op zondag 24 juni 2012 22:21 Wanderlust, beetje flauw maar wel leuk vermaak .Ohja, deze heb ik pas ook nog gekeken. Makkelijke film om weg te kijken, en inderdaad leuk en makkelijk vermaak.
One Day, vond de film beter worden naar het eind toe. Het boek vond ik stukken beter dan de film.
Take shelter

Supergoede recensies, hoge scores op filmsites, en 2 uur weergaloze verveling.

Ga iets leuks doen met je tijd en kijk deze film vooral niet.
Spreuken 18:2
Intouchables. Ge-wel-dig! Ga ik zeker nog eens kijken. Erg grappig. De hele bioszaal had het zo ongeveer naar zijn zin!
quote:anouar schreef op 24 juni 2012 @ 20:29:

Black swan. Tegenvaller, snap niet waarom die film zoveel prijzen heeft gewonnen.

Same here

Ik zag Couples Retreat.

Ik vond het wel een leuke film. Leuk dat er afwisseling was tussen plat en diepgang. Beetje cliché richting het eind, maar och
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Abduction met Twilight-acteur Taylor Lautner. Echt een superspannend actiespektakel!
Komt wel goed, schatje!
quote:satchel schreef op 26 juni 2012 @ 10:25:

Take shelter

Supergoede recensies, hoge scores op filmsites, en 2 uur weergaloze verveling.

Ga iets leuks doen met je tijd en kijk deze film vooral niet.

Oh echt waar? Die vond ik echt fantastisch!

De laatste tijd veel films gezien! In de bios Red Lights met deNiro, Cillian Murphy (nooit vervelend) en Sigourney Weaver. Had er wat meer van verwacht maar niet slecht. Een 6.5 zeg maar.

Verder The Pact: Wel ok, maar niet eng genoeg voor een horror vond ik

De beste film die ik in een tijdje gezien heb, vind ik Mary and Max (of Max and Mary?). Ik hoorde hem op het forum genoemd worden en heb hem op dvd gekocht. Ik vond hem ZO goed! In stukjes wel erg triest ('Ik word gepest. Kun je me helpen?' met een dikke traan) maar wat een goede film!
Ojee ik ga binnenkort naar take shelter had al wel in recensies gelezen trage film.. ben benieuwd
21 jump street: vroeger de serie waarin Johnny Depp doorbrak. Nu de film. Humor en toch wat diepgang. Goede recencies maar ik vond het toch wat te kinderachtig.

The Raven: Edgar Alan Poe zijn moordverhalen worden gekopieerd door een moordenaar. Poe helpt de dader zoeken, vooral als zijn verloofde is ontvoerd. Best aardig, ook fascinerend tijdperk met al die koetsen.
Gisteren Prometheus (3D) gezien.

Spannend verhaal, met heel goede special effects.

Michael Fassbender met stip de beste acteur.

Hier en daar wat onsmakelijke scenes, maar dat was te verwachten aangezien het de "prequel" van de Alien-films is.

Men had de 3D-effecten wat meer uit kunnen buiten.

Er komt een vervolg, dat bleek al aan het einde.

Al met al zeker een aanrader voor de Alien-liefhebber.

Heb gelezen dat het tevens de een vervolg is op "Blade Runner", maar die vond ik qua verhaal eerlijk gezegd beter.
quote:Addison schreef op 25 juni 2012 @ 15:41:

Conviction (2010) met Hilary Swank.

Naar een waargebeurd verhaal over een vrouw die bijna 20 jaar van haar leven bezig is om haar broer vrij te krijgen die (volgens haar ten onrechte) veroordeeld is voor moord. Ze gaat er zelfs rechten voor studeren om zo zijn advocaat te kunnen zijn.

Erg goede film met topactrice Hilary.

Deze lijkt me wel interessant! *noteert op lijstje* hij scoort goed, ben benieuwd.

Laatst Intouchables gezien. Geweldig. Lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezien. Zeker een film die ik nog een keer ga kijken.

EvyBlissy, 4 dagen geledenSnowwhite and the Huntsman. Mooie special effects, heel erg yummie Huntsman. Maar die Kristen Stewart kan ècht niet acteren.

Blijkbaar doet ze het toch wel goed, ze is niet zomaar best betaalde actrice ($ 35.000.000)
Ondertussen al weer aardig wat films gezien, maar geen een waarover ik enorm enthousiast ben.

Gisteren nog naar the five-year engagement geweest. Er zitten leuke stukjes in, maar is vooral toch wel heel erg voortkabbelend ..
Vanavond (nu) komt Eight Below op tv. Aanrader! Mooie film over husky's.
Net i spit on your grave gekeken. Daarna nog de originele versie, had beiden nog nooit gezien.
anoniem_128048 wijzigde dit bericht op 30-06-2012 03:32
Reden: typfouten, 't is al laat
% gewijzigd
Ice age IV: niet bijzonder qua verhaal maar wel weer grappig.
One day. Wel een mooie film, maar het begint wat saai (iets langdradig).
Gisteren "de heineken ontvoering met rutger hauer, was niet onaardig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven