Een computer in de woonkamer

27-06-2012 18:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit graag achter zijn pc, en die staat nog net niet op een altaar midden in de woonkamer. Ik vind het vreselijk en kan die plek natuurlijk veel beter benutten.

Iemand een alternatief? Laptop wilt ie niet en we hebben geen kamertje over waar hij kan computeren.
quote:Caro_22 schreef op 27 juni 2012 @ 19:39:

Deze vind ik wel leuk. Volgens mij is het de expedit kast van ikea, met daar zelf aangebouwd een bureau.

Ik zou alleen zelf de pc aan muurkant zetten, zodat je niet tegen de achterkant en alle kabels aankijkt, en het kastgedeelte niet tegen de muur zodat hij een afgescheiden hoekje maakt.Dit hebben wij ook in onze office. Heel handig.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik zie mijn vriend echt niet tegen zo'n kastje met deurtjes zitten.
Die expedit heb ik zelf ook op mijn werkkamer! Fijn bureau inderdaad, maar het blijft zo bureau-achtig.
Tal van leuke meubels zie ik ook voorbij gaan. Ik heb ook een computermeubel die eruitziet als een secretaire.

Persoonlijk vind ik - ondanks wat er in het openingsbericht geschreven is - dat een laptop beter past in een woonkamer dan een echte PC (systeemkast) met toetsenbord, beeldscherm en draden overal en nergens. Dit laatste maakt een woonkamer minder knus vind ik, en meer lijken op een kantoor. PC met apart beeldscherm en toetsenbord vind ik steeds meer op een kantoor thuishoren of op een hobbykamer.
World of Warcraft: Legion
Ik zie het probleem niet zo.
Nee ik na deze discussie ook niet meer zo redband haha. Super dat jullie allemaal zo meedenken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven