date aan strand
donderdag 28 juni 2012 om 13:10
donderdag 28 juni 2012 om 13:25
donderdag 28 juni 2012 om 13:29
quote:Aureel schreef op 28 juni 2012 @ 13:25:
Ik zou het zelf een beetje ongemakkelijk vinden. Zou niet zo'n locatie uitkiezen en willen wandelen als eerste date. Waarom zeg je niet gewoon 'leuk idee, maar ik spreek toch liever in een cafe af, wellicht kunnen we de volgende keer naar het strand'. Bij twijfel: niet doen.klopt.vind het ook te vroeg.
Ik zou het zelf een beetje ongemakkelijk vinden. Zou niet zo'n locatie uitkiezen en willen wandelen als eerste date. Waarom zeg je niet gewoon 'leuk idee, maar ik spreek toch liever in een cafe af, wellicht kunnen we de volgende keer naar het strand'. Bij twijfel: niet doen.klopt.vind het ook te vroeg.
donderdag 28 juni 2012 om 13:55
Je kent hem van het internet, dat maakt het net even anders inderdaad.
Ik vind het namelijk juist wel leuk iets te doen (zoals een strandwandeling, boswandeling oid) terwijl je een date hebt. En opzich geen gek voorstel eigenlijk.
Maar als jij je er niet prettig bij voelt want 1e date en je kent hem van het indetrnet, dan gewoon niet doen dus. Luister naar je gevoel.
Gewoon zeggen: Leuk idee voor de volgende keer misschien, maar nu gewoon ergens wat gaan drinken? Niks geks aan hoor.
Ik vind het namelijk juist wel leuk iets te doen (zoals een strandwandeling, boswandeling oid) terwijl je een date hebt. En opzich geen gek voorstel eigenlijk.
Maar als jij je er niet prettig bij voelt want 1e date en je kent hem van het indetrnet, dan gewoon niet doen dus. Luister naar je gevoel.
Gewoon zeggen: Leuk idee voor de volgende keer misschien, maar nu gewoon ergens wat gaan drinken? Niks geks aan hoor.
donderdag 28 juni 2012 om 14:03
ik vind het niet zo'n raar voorstel. Waar wonen jullie, dichtbij het strand? Of moet je er ver voor reizen? Ik woon dicht bij het strand dus als ik een met iemand zou chatten/mailen zou het niet raar zijn als we over het strand beginnen en daar dus ook onze date willen doorbrengen. Ik zou er dan ook niks achter zoeken. Zeker op een beetje druk strand lijkt het me niet dat er rare dingen zullen gebeuren (niet raarder dan wanneer je in een cafe zou zitten).
donderdag 28 juni 2012 om 14:11
Ik zou het gewoon doen. Inderdaad op een beetje druk strand, bij Scheveningen of Zandvoort of zo, en niet met al te mooi weer zodat je niet uit de toon valt als je je gewone kleren aanhebt in plaats van een badpak of bikini. En je kunt eerst in een strandpaviljoen wat afspreken om wat te gaan drinken voordat je gaat wandelen.
donderdag 28 juni 2012 om 14:16
quote:wellebellie schreef op 28 juni 2012 @ 13:55:
Als je iemand in de kroeg ontmoet, die je telefoonnummer vraagt en je daarna belt voor een date, weet je ook niet wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus dat je hem via internet hebt leren kennen vind ik er niet zoveel toe doen.
Het gaat er gewoon om of een strandwandeling jou een leuke eerste date lijkt.
Ik zie op zich niet veel bezwaren.
Als je iemand in de kroeg ontmoet, die je telefoonnummer vraagt en je daarna belt voor een date, weet je ook niet wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus dat je hem via internet hebt leren kennen vind ik er niet zoveel toe doen.
Het gaat er gewoon om of een strandwandeling jou een leuke eerste date lijkt.
Ik zie op zich niet veel bezwaren.
donderdag 28 juni 2012 om 14:21
ik heb ooit eens mijn ouders en vrienden de stuipen op het ijf gejaagd door een date in het bos te plannen. Geloof dat mijn vriendin een keer of 3 heeft gebeld of alles wel goed ging
We waren ook nog eens verdwaald (niet opgelet waar we liepen) en het is verder ook niets geworden tussen ons omdat de 'klik' er niet was, maar het scheelt wel of je bang uitgevallen bent. Ik ben nergens bang voor...
Gewoon doen, dus is mijn advies! Ik vind een strandwandeling heerlijk, en als het niet bevalt zit je zo weer in je auto of op het station, lijkt mij!
Succes in ieder geval!
We waren ook nog eens verdwaald (niet opgelet waar we liepen) en het is verder ook niets geworden tussen ons omdat de 'klik' er niet was, maar het scheelt wel of je bang uitgevallen bent. Ik ben nergens bang voor...
Gewoon doen, dus is mijn advies! Ik vind een strandwandeling heerlijk, en als het niet bevalt zit je zo weer in je auto of op het station, lijkt mij!
Succes in ieder geval!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
donderdag 28 juni 2012 om 15:11
Oh, ik spreek ook zo vaak in het bos af om te wandelen. Maar dat komt omdat ik een bosrijke omgeving woon. Heb er nog nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is... het gemiddelde bos en strand is toch net een pretpark op een mooie dag? Kan niks gebeuren imo.
Thuis afspreken zou ik dan weer nooit doen.
Thuis afspreken zou ik dan weer nooit doen.
donderdag 28 juni 2012 om 15:37
Ach, het kan altijd nog gekker. Een dame die ik nog maar net via een datingsite kende en die ik nog nooit had ontmoet, vroeg mij per sms of ik het aandurfde om met haar naar de sauna te gaan.
Nou durf ik dat wel maar ik vond het toch niet' zo'n goed idee. Eerst maar eens kennismaken en samen een hapje gaan eten, was mijn tegenvoorstel. Die sauna kan altijd nog.
Strandwandeling: waarom niet zou ik zeggen. Het is wat origineler dan het obligate "terrasje pikken" en het lijkt me nou niet direct gevaarlijk als er ook anderen op het strand lopen.
Nou durf ik dat wel maar ik vond het toch niet' zo'n goed idee. Eerst maar eens kennismaken en samen een hapje gaan eten, was mijn tegenvoorstel. Die sauna kan altijd nog.
Strandwandeling: waarom niet zou ik zeggen. Het is wat origineler dan het obligate "terrasje pikken" en het lijkt me nou niet direct gevaarlijk als er ook anderen op het strand lopen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij