date aan strand

28-06-2012 13:06 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden een man die ik online ''ken'' nodigde mij uit voor een strandwandeling als date..

doen? of niet handig (omdat niet snel weg kan)?
Hahaha, cool Donk! Dat zou ik super waarderen. Beetje eigenheid, daar hou ik wel van.

Maar ik knap ook niet op futuliteiten als witte sokken af, kan mij dat nou schelen.
quote:Donkeyshot schreef op 28 juni 2012 @ 15:37:

Ach, het kan altijd nog gekker. Een dame die ik nog maar net via een datingsite kende en die ik nog nooit had ontmoet, vroeg mij per sms of ik het aandurfde om met haar naar de sauna te gaan.Dat zou ik nou juist wel ontwapenend vinden. Iedereen weet dat iedereen boven een bepaalde leeftijd wat gaat hangen. Hoef je je daar op het moment van de eerste keer seks geen zorgen meer over te maken...
Tsja, ik woon bijna naast het strand, dus voor mij zou het een hele logische eerste date kunnen zijn.

En het is hier echt nog nooit voorgekomen dat ik helemaal alleen op het strand liep.

Of het nou 35 graden is, of windkracht 9
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Donkeyshot schreef op 28 juni 2012 @ 16:05:

Mwah. Een vriend van me trekt bij een eerste date graag witte sokken aan. Die draagt hij normaal nooit maar hij vindt het wel leuk om te kijken of een vrouw daar op afknapt.Het kan natuurlijk ook dat hij gewoon onaantrekkelijk is, maar gewoon naar zijn sokken wil kunnen wijzen als de dames afknappen.
quote:Twinkle1001 schreef op 28 juni 2012 @ 19:26:

[...]

Het kan natuurlijk ook dat hij gewoon onaantrekkelijk is, maar gewoon naar zijn sokken wil kunnen wijzen als de dames afknappen. Had gekund maar nee. Hij is best aantrekkelijk en ligt goed bij de vrouwen. Maar hij mag ze graag een beetje uit hun tent lokken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 29 juni 2012 @ 17:44:

[...]

Had gekund maar nee. Hij is best aantrekkelijk en ligt goed bij de vrouwen. Maar hij mag ze graag een beetje uit hun tent lokken.Telefoonnummer?
donky ...ik houd erg van strandwandelen dus zou voor mij een leuk beginnetje zijn en als t gezellig was kun je er gemakkelijk een terrasje aan vastknopen... ik zeg Doen...

Mwah. Een vriend van me trekt bij een eerste date graag witte sokken aan. Die draagt hij normaal nooit maar hij vindt het wel leuk om te kijken of een vrouw daar op afknapt. Ha ha, briljante vent!

En verder gewoon eerst in de strandtent afspreken, of het terras ervan en dan eventueel verder. Wie is er nou tegen het strand? Wordt het niets, ga je zelf lekker wandelen, denk ik dan.

En ehh, zie het als een uitje, dat verlaagt de druk naar jezelf toe. Misschien woont er iemand op de route naar het strand, kan je daar eerst langs, of erna.
Ik ben gek op 't strand. Woon er 10 koprollen vanaf en heb ook een aantal strandwandelingdates gehad! Kan superleuk zijn; eind wandelen en een wijntje of warme chocolademelk achteraf. MAAR, helse bedoeling als het van geen kant klikt. Ik vond het onbeleefd om direct rechtsomkeert te maken en ben dus uit fatsoen nog een heel eind meegelopen (met een 'hatsjikidee' en 'whoopsy daisy' roepende knaap) en dan heb je dus ook nog de terugweg! Je kunt niet zomaar zeggen dat het niet klikt en vertrekken! Denk er dus goed overna, misschien leuk voor date 2! Veel plezier, wat je ook gaat doen!
quote:Summerdance schreef op 28 juni 2012 @ 19:22:

Tsja, ik woon bijna naast het strand, dus voor mij zou het een hele logische eerste date kunnen zijn.

En het is hier echt nog nooit voorgekomen dat ik helemaal alleen op het strand liep.

Of het nou 35 graden is, of windkracht 9

Is 't in Nederland simpelweg te druk voor. En het strand is heel open en overzichtelijk, plus vrijwel altijd met horeca. En parkeren! Alleen dat yoni weer vaak....
Pas maar op je weet maar nooit met stranden en mannen.
quote:brokenhearted78 schreef op 01 juli 2012 @ 00:54:

Pas maar op je weet maar nooit met stranden en mannen.

Is die date op een naaktstrand?
quote:harrods schreef op 01 juli 2012 @ 00:50:

Ik ben gek op 't strand. Woon er 10 koprollen vanaf en heb ook een aantal strandwandelingdates gehad! Kan superleuk zijn; eind wandelen en een wijntje of warme chocolademelk achteraf. MAAR, helse bedoeling als het van geen kant klikt. Ik vond het onbeleefd om direct rechtsomkeert te maken en ben dus uit fatsoen nog een heel eind meegelopen (met een 'hatsjikidee' en 'whoopsy daisy' roepende knaap) en dan heb je dus ook nog de terugweg! Je kunt niet zomaar zeggen dat het niet klikt en vertrekken! Denk er dus goed overna, misschien leuk voor date 2! Veel plezier, wat je ook gaat doen!

Oh hell no hahaha

Ik kan me geen ergere turn off bedenken.

Mwah. Een vriend van me trekt bij een eerste date graag witte sokken aan. Die draagt hij normaal nooit maar hij vindt het wel leuk om te kijken of een vrouw daar op afknapt.

Oeh maak me gek.!

Hij heeft toch niet ook toevallig badslippers aan?
@BubblyToes het was een verschrikking! Tot overmaat van ramp, porde hij me steeds in mijn zij als ie een 'grapje' maakte... Je kunt je wel voorstellen dat het een heeeul lange wandeling terug was!

Heb je al besloten wat je gaat doen, TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven