Help wat moet ik doen
donderdag 28 juni 2012 om 14:48
1) Bij twijfel niet doen
2) Met hem praten en zeggen dat je op het punt staat om..
3) Er is een kleine in het spel, ik vind dat je de therapie sowieso moet afmaken, dan heb je er alles aan gedaan.
De therapeut kan wel willen dat hij bepaald gedrag gaat veranderen maar hij moet dit in eerste instantie vooral zelf willen. Van willen komt doen.
2) Met hem praten en zeggen dat je op het punt staat om..
3) Er is een kleine in het spel, ik vind dat je de therapie sowieso moet afmaken, dan heb je er alles aan gedaan.
De therapeut kan wel willen dat hij bepaald gedrag gaat veranderen maar hij moet dit in eerste instantie vooral zelf willen. Van willen komt doen.
donderdag 28 juni 2012 om 14:50
Het hoeft toch niet per se het definitieve einde van de relatie te zijn? Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij zijn gedrag met behulp van de peut blijvend heeft veranderd.
In de tussentijd ga jij in je huurhuis zitten, (maak de relatietherapie wel af), wat je ook weer op kunt geven als je besluit alsnog met hem verder te willen.
In de tussentijd ga jij in je huurhuis zitten, (maak de relatietherapie wel af), wat je ook weer op kunt geven als je besluit alsnog met hem verder te willen.
donderdag 28 juni 2012 om 14:51
Misschien is je relatie over, misschien niet. Misschien geeft het lucht en rust, niet alleen voor jullie maar vooral ook voor jullie kind. Want jij denkt 'ik moet blijven voor het kind' maar hoe fijn is het voor een kind om altijd in de ruzie te zitten? dacht je dat die daar niets van merkt?
Ook op afstand kun je aan je relatie werken.
Misschien is het juist een kans.
En zoals ik ernaar kijk, maar dat is persoonlijk: als je al zover bent dat je daadwerkelijk bent ingeschreven en daadwerkelijk hebt gereageerd op huizen, dan ben je al echt heel ver. Je bent niet zomaar op dat punt gekomen. Misschien is het tijd om door te zetten, jullie allebei lucht en energie te geven en dan eens rustig te gaan bekijken hoe en of je verder wilt met elkaar. In jouw plaats zou ik gaan. Terug samen wonen kan altijd nog.
Ook op afstand kun je aan je relatie werken.
Misschien is het juist een kans.
En zoals ik ernaar kijk, maar dat is persoonlijk: als je al zover bent dat je daadwerkelijk bent ingeschreven en daadwerkelijk hebt gereageerd op huizen, dan ben je al echt heel ver. Je bent niet zomaar op dat punt gekomen. Misschien is het tijd om door te zetten, jullie allebei lucht en energie te geven en dan eens rustig te gaan bekijken hoe en of je verder wilt met elkaar. In jouw plaats zou ik gaan. Terug samen wonen kan altijd nog.
donderdag 28 juni 2012 om 14:54
Wat een vervelende situatie voor je.
Ik kan je helaas geen tips geven,heb zelf een relatie van 7 jaar nu sinds een jaar kan ik ook eigenlijk pas zeggen dat ik oud met hem wil worden.
Hij is 10 jaar ouder maar heeft 10 jaar minder ervaringen en inzichten als ikzelf. Ik heb altijd geweten dat dit aangeleerd gedrag was of gewoon weg dingen niet van huis heeft mee gekregen.
Nu we een aantal jaren verder zijn heeft hij zich ontwikkeld tot een geweldige lieve zorgzame man.
Een relatie opbouwen doe je niet zomaar.
Ga bij je eigen gevoel naar of je jullie relatie voort wil zetten,en je denkt of je oud wilt worden met je huidige man/vriend.
Wees eerlijk tegenover je gevoelens.
Als je gevoel je al geleid heeft tot het inschijven voor een andere woning, denk ik dat jezelf je antwoorden al heb gevonden.
Succes met het maken van je keuze
Ik kan je helaas geen tips geven,heb zelf een relatie van 7 jaar nu sinds een jaar kan ik ook eigenlijk pas zeggen dat ik oud met hem wil worden.
Hij is 10 jaar ouder maar heeft 10 jaar minder ervaringen en inzichten als ikzelf. Ik heb altijd geweten dat dit aangeleerd gedrag was of gewoon weg dingen niet van huis heeft mee gekregen.
Nu we een aantal jaren verder zijn heeft hij zich ontwikkeld tot een geweldige lieve zorgzame man.
Een relatie opbouwen doe je niet zomaar.
Ga bij je eigen gevoel naar of je jullie relatie voort wil zetten,en je denkt of je oud wilt worden met je huidige man/vriend.
Wees eerlijk tegenover je gevoelens.
Als je gevoel je al geleid heeft tot het inschijven voor een andere woning, denk ik dat jezelf je antwoorden al heb gevonden.
Succes met het maken van je keuze
donderdag 28 juni 2012 om 14:56
Ik zou ook verhuizen als ik jou zou zijn. Als je het huis afzegt en er blijkt toch niets te veranderen in je relatie kun je jezelf wel voor je kop slaan – en zit je misschien nog jaren met hem in 1 woning terwijl je dat niet meer wil. Als je het huis wel neemt is het geen probleem als de relatie toch strandt; je hebt dan al een huis. En als het wel beter zou gaan (misschien zelfs wel omdat jouw verhuizing zijn ogen opent?) dan kun je altijd nog blijven latten of weer terugverhuizen.
vrijdag 29 juni 2012 om 09:11
Ik vind het een goed idee om de woning te accepteren. Soms kan een "schok" in de relatie zorgen voor verbetering. Een paar maanden buitenland heeft in een vorige relatie van mij gezorgd, dat we allebei veel steviger op onszelf vertrouwden.
Ik zou wel even praktisch gaan nadenken hoe het met het kindje gaat.
Ik zou wel even praktisch gaan nadenken hoe het met het kindje gaat.