bedankje dames in bus 36

28-06-2012 21:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve dames in bus 36,

vanavond zat het even tegen, familie technisch. ik zat in bus 36 (of tegenwoordig 34, van maarssen naar utrecht cs) en was aan t huilen. ik vond het ontzettend bijzonder en lief dat jullie de moeite namen met me te praten, ondanks mijn weinig aanspeekbare hoofd. Zeker de sterke vrouw, zwanger van dochter, die zich geroepen voelde me emotioneel te helpen kon ik erg waarderen. ik hoop dat het jullie goed gaat, al weet ik niet of jullie dit forum lezen. Dankjulliewel.

liefs
Wat een lief berichtje. En een knuffel voor jou Nidke.
Lief. En sterkte met de reden van het huilen.
Wat lief!
Wat fijn! Wou dat mensen dat vaker deden
Mooi, en lief. Het gebaar om niet voorbij te gaan aan een medemens die verdrietig is. En lief dat je hier bedankt. Al lezen ze hier niet, toch is het een mooie gedachte.
Optimist tot in de kist!
voor jou omdat je je niet fijn voelt en ook voor de dames die zo lief waren je te steunen. Fijn dat het zo kan in onze soms zo anonieme samenleving.
Wat lief, ik hoop dat er een vivaforumlezeres bij was.
Lief TO van de dames en van jou om ze zo te bedanken. Je weet maar nooit of ze lezen. Sterkte!

Ow ik wil ook gelijk een bedankje doen aan de jongeman die een paar weken geleden mij geprobeerd heeft te troosten bij Utrecht centraal. Sorry dat ik wat kortaf was!
er zijn gelukkig ook nog goede lieve mensen!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hier wordt ik nou blij van! Wat een mooi bericht En sterkte!
Ik wil de bloemiste bedanken toen ik moest huilen in de bloemenwinkel, terwijl ik een roos kocht voor mijn vriend om iets goed te maken.

Er zijn echt heel lieve mensen op deze wereld!
Ik word heel blij van al die lieve mensen!
De wereld is mooi.
Wat een vreselijk lief bericht! Ik hoop dat het ze ter ore komt, en natuurlijk hoop ik ook dat je problemen snel zijn opgelost. Sterkte
Wat lief dat zij je hebben getroost

Ik hoop voor je dat ze dit bericht lezen!
Aawhh! Ik zat ook in die bus. Maar ben niet een van de dames die je bedoelt. Lief van je!
Hier word ik blij van
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Wat een lieve mensen zijn er toch. Ik hop dat de 'helpers' dit lezen. TOe sterkte
het is helaas niet opgelost met de familie en ik denk niet dat dat gaat komen, maar hoop dat het op een dag geen pijn meer doet. ik had de busdames ook even bedankt toen ik ze sprak hoor, maar vond het toch dusdanig bijzonder dat ik nog een bedankje wilde doen. hun steun gaf me wel weer hoop en wat vertrouwen in de mens terug zegmaar
en dank voor de lieve reacties trouwens:-)
oh wat lief dat ze je troosten en dat je hen bedankt!

Mag ik ook bedanken? Een jaar of 5 geleden zat ik in de trein van Arnhem naar Amsterdam, s'ochtends vroeg, toen ik na een telefoontje moest huilen (kat was overleden). Ik probeerde me te verstoppen achter mijn krantje. Toen in Utrecht de hele grote stoere hiphop meneer tegen over me uitstapte gaf hij me een hand: veel sterkte zei ie. Zo lief! Vooral van iemand die er zo stoer uit zag had ik dat niet verwacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven