Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Mm, ik zou ook meer geven als je daggast bent, maar goed, ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken.

Hoera, mijn Yunomi pakket kan ik gaan ophalen.
Ik vind 25,- pp wel veel als je anders nauwelijks contact hebt met iemand.

Het is leuk dat je wordt uitgenodigd als daggast maar ik vind het hier een beetje overkomen alsof je de gemaakte kosten die voor jou dan worden gemaakt moet vergoeden. Een soort van "entreegeld" omdat je toevallig een daggast bent.
Hema-coupon broodje

Een kortingsbon voor een broodje.
Ik denk dat ik het gewoon op die 50 euro voor ons samen hou met een kleinigheidje. Als ik in haar schoenen had gestaan zou ik ons echt niet voor de hele sag uitnodigen eigenlijk. Had het ook echt niet verwacht.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:adios schreef op 28 juni 2012 @ 19:11:

Ik denk dat ik het gewoon op die 50 euro voor ons samen hou met een kleinigheidje. Als ik in haar schoenen had gestaan zou ik ons echt niet voor de hele sag uitnodigen eigenlijk. Had het ook echt niet verwacht.Das een mooi bedrag vind ik
Dat is toch prima!

Hier de Himalaya bodylotion bij de Tuinen opgehaald, ze hadden er gelukkig nog volop staan.
Ik heb ook bericht gehad dat ik mijn yunomi pakket kan komen halen!
quote:xJanna schreef op 28 juni 2012 @ 20:33:

Dat is toch prima!

Hier de Himalaya bodylotion bij de Tuinen opgehaald, ze hadden er gelukkig nog volop staan.Moet je daar een bon voor hebben?
Karwei geeft zaterdag 20% extra korting op een artikel. Maar stel je koopt van hetzelfde artikel meerdere exemplaren, geldt dan op al diezelfde exemplaren de korting, weet iemand dat?
Meestal wel als het echt hetzelfde is, dus niet een andere kleur ofzo. Zou het voor de zekerheid even navragen bij een servicebalie ofzo, daar.
Ik weet sowieso niet of de korting geldt op hetgeen ik wil hebben, want dat is al een folderartikel. Maar ik kan het niet checken want de site is under construction.
Er staat bij: "Niet op superstuntaanbiedingen".
hier net een poll van buzzer ingevuld over ontbijtartikelen. er is dus weer een nieuwe buzzer-actie in de planning. hopelijk mag ik daaraan meedoen.

gister via MM /panelinzicht een enquete ingevuld over electrische auto's en daar kreeg je 75.000 parels voor.
voor mensen die in de regio Utrecht reizen.
quote:frizzy schreef op 28 juni 2012 @ 22:41:

Karwei geeft zaterdag 20% extra korting op een artikel. Maar stel je koopt van hetzelfde artikel meerdere exemplaren, geldt dan op al diezelfde exemplaren de korting, weet iemand dat?Ja, dat geldt dan ook voor de meerdere exemplaren.
quote:frizzy schreef op 28 juni 2012 @ 23:02:

Er staat bij: "Niet op superstuntaanbiedingen".

Huh?

Meestal geldt de korting ook voor aktieaanbiedingen.
Altijd leuke meevallers: krjjg nog 20 euro terug van voorschot van mn oude kamer waar ik tot vorig jaar feb heb gewoond. Niets voor te Doen zo op mn rekening :D
-
Wat een gek Jet!

Hier ook een bon voor Supradyn. Hier en daar heb ik mijn gezondheidstoestand misschien ietsiepietsie overdreven Maar zoveel puf heb ik de laatste tijd ook weer niet, dus eigenlijk zijn die pillen best welkom. Van het weekend maar even naar DA wandelen
Hallo?!
Superstuntaanbiedingen zijn speciale aanbiedingen geloof ik. Zo even kijken of de site het al doet.

Ik heb de Supradyn ook gekregen. Maar is ook broodnodig, haha!

Jet wat belachelijk.
Ik heb weer een MM uitbetaling aangevraagd van 25 euro en ik moet nog 42 clix en dan heb ik daar ook weer 70 euro staan. Bij euroclix wordt het alleen maar meer waard dus ik twijfel of ik het laat uitbetalen. Ik heb het niet nodig, is alleen maar extra.
Dat is echt raar Jet. Wat een idioot om om 1.30u iemand te gaan bellen over een marktplaats advertentie...

Heeft iemand die McCain friet al gevonden?
@mikske: bij euroclix laat ik het gewoon staan. heb het niet nodig en clix worden meer waard. MM laat ik wel altijd meteen uitebtalen.

vandaag bericht dat ik mijn yunomi pakketje op kan komen halen.
inderdaad, heb mijn telefoonnummer direct van marktplaats afgehaald.

nee ik kan de friet nergens vinden, maar dat was toch ook pas vanaf juli? of had ik het verkeerd gelezen?
quote:frizzy schreef op 28 juni 2012 @ 22:34:

[.]

Moet je daar een bon voor hebben?Ja, mijn producten gaan alleen met een bon
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven