Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
en mijn vriend is nu vrouw en ook 16 jaar jonger en die krijgt ze ook hihihhi
quote:lydiam1 schreef op 27 juni 2012 @ 13:57:

[...]

Wow hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kijk elke dag of er onderzoeken zijn waar ik aan mee kan doen, maar dit jaar tot nu toe maar 3200 clix verdient (en dat vond ik al niet weinig).

Ik heb onder andere mijn zorgverzekering via Euroclix afgesloten, dat was al 37,50 euro aan clix. Daarnaast koop ik (bijna) alles online, zoals kleding bij Wehkamp en spul bij Bol.com.

En 10% commissie tikt ook nog best aan. Heb een paar vrienden die via mijn link lid zijn en dat zijn enthousiaste Euroclikkers En natuurlijk veel panelclix, lid worden van nieuwsbrieven etc..
Flinke tegenvaller... Auto afgekeurd en kost 250 euro om te maken. Doen ze morgen .
Kortingsbonnen op uitstapjes in o.a. Amsterdam en Rotterdam: http://www.ing.nl/Images/ ... ap_min_red_hdu_OM&PROPCD=
Ik heb de Supradyn ingevuld en had ook een voucher. Morgen even langs de DA dus.

Hier vandaag ook het geld terug van de Ambi Pur Jumbo actie.

Heb vandaag de Allerhande gehaald en daar zat een bon in voor geld terug op Rambol.

@ Mugske, die droogshampoo lijkt me handig. Ik heb die facebook actie gemist, jammer. Ben benieuwd of jij het handig spul vind.
Hoi

bedankt voor de supradyn actie te melden, ik mag ook een verpakking halen (en alles naar waarhied ingevuld nog wel haha). Jammer dat ik die droogshampoo actie ben misgelopen, zit al een tijdje te twijfelen of ik dat zal kopen. Misschien gewoon maar aan keerproberen. Heb soms dat 's ochtends mijn haartoch iets vetter lijkt dan volgens de planning moet(was mijn haar om de dag) en dan geen tijd heb om mijn haren te wassen. Dan zou dat ideaal zijn.

Volgende dillema: vriend en ik, zijn uitgenodigd voor bruiloft van zijn nicht. Hele goede band heb ik niet met hun, vriend ook niet zo. We zien ze op verjaardagen en that's it. We stonden er dan ook van te kijken dan we daggasten zijn. Ze hebben als cadeautip een envelop maargeen idee wat we ze moeten geven. Is het dan leuk om een kleinigheidje (fles wijn oid) te geven met een envelop? Wie weet raad???

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
ik heb hier ook van die droogshampoo staan van kruidvat eigen merk, maar wat een raar spul is dat zeg.

je haar word helemaal grijs, dus als je grijs prefereerd boven vet haar zou ik het doen, maar anders...

ik mag ook de supradyn proberen, de eerste da hier om de hoek had ze al niet meer, maar zowaar een aardig meedenkend iemand achter de balie die ze gaat bestellen.

meestal zijn ze hier van de da niet zo van de helpende hand.

morgen ga ik nog bij een andere vestiging kijken en anders wacht ik het dinsdag even af of ze het besteld hebben.

Sorry kon het niet laten

Een envelop als cadeautip is vrij duidelijk toch? Wil niet zeggen dat je je er aan moet houden natuurlijk. Een flesje wijn erbij oogt wel wat leuker. Zou ik gewoon doen
Haha hij is wel grappig!

Ik doe inderdaad een envelop maarweet niet wat ik erin moet doen. geen idee hoeveel een beetje de norm is voor daggasten.

Denk dat ik het mooi met een flesje wijn geef.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:adios schreef op 27 juni 2012 @ 22:06:

Hoi

bedankt voor de supradyn actie te melden, ik mag ook een verpakking halen (en alles naar waarhied ingevuld nog wel haha). Jammer dat ik die droogshampoo actie ben misgelopen, zit al een tijdje te twijfelen of ik dat zal kopen. Misschien gewoon maar aan keerproberen. Heb soms dat 's ochtends mijn haartoch iets vetter lijkt dan volgens de planning moet(was mijn haar om de dag) en dan geen tijd heb om mijn haren te wassen. Dan zou dat ideaal zijn.

Volgende dillema: vriend en ik, zijn uitgenodigd voor bruiloft van zijn nicht. Hele goede band heb ik niet met hun, vriend ook niet zo. We zien ze op verjaardagen en that's it. We stonden er dan ook van te kijken dan we daggasten zijn. Ze hebben als cadeautip een envelop maargeen idee wat we ze moeten geven. Is het dan leuk om een kleinigheidje (fles wijn oid) te geven met een envelop? Wie weet raad???

groetjes

Bij mijn broertje en schoonzus hebben we 150 euro gedaan, maar wij waren daggast + diner + avondfeest, en met tweeëneenhalf persoon. Gelukkig hebben we maar weinig trouwerijen, dit was de eerste in jaren, en voor Snoezekind was het super, die wilde persé een stropdas. Snoezeman moet er niet aan denken, maar als Snoezekind een stropdas wil voor een "verliefderheidsfeestje" dan krijgt hij die.

We hebben de envelop in een toilettasset gestopt, samen met wat verwenspulletjes als massagedoek, massage-olie, lekkere chocolaatjes etc.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Voor alle Vrekkers die graag naar The Little Mermaid willen: Ik heb een kortingscode (2e kaartje gratis)... wie kan ik hier blij mee maken?
Ik heb 2 kortingsbonnen via de apotheek.

* 4 euro korting p.p. op de entree van het Dolfinarium (voor maximaal 5 personen, tot 30 september en niet te combineren met andere acties).

* 4 euro korting p.p. op de entree van Walibi Holland (zelfde voorwaarden als het Dolfinarium, geldig tot 28 oktober)

Mocht er iemand belangstelling hebben, dan hoor ik het wel.
Oh ik heb trouwens ook een postcodeloterij-agenda waar heel veel kortingen in staan.... Mocht iemand speciale interesse hebben in een soort uitstapje (cultuur, natuur, sport, museum e.d.) dan kijk ik even wat er in zit
Bij VD 19 euro voor 7 mooie pantys en leggings. En dan bijna alles meer dan 50 den. Ben er erg blij mee, die krengen zijn duur.

Verder valt het me steeds weer op hoe goedkoop de Aldi is. Grote kasten zijn wel handig, want beter koop je alles in viervoud, want je kan nog wel eens misgrijpen. Ook heb ik de markteven overgeslagen afgelopen twee weken. Ik vind met name de groente niet altijd goedkoop en goed genoeg.
las net op een andere site dat iemand al een afhaalbericht had van het kiala punt voor het yunomi-pakket. HIer nog niks ontvangen. Altijd weer leuk om zo'n pakketje op te halen en open te maken.
Er bestaan dus ook nog eerlijke garages!!!! ben net gebeld auto is klaar en haal hem morgen op maar er kon toch een andere lager onder waardoor het "maar" ¤150 kost ipv ¤ 250 om het te maken.!
Fijn Flashy!

Hier nog geen afhaalbericht van yunomi...
Ik heb goed gevrekt vandaag, heb mijn auto verkocht. Met heel veel pijn in mijn hart. 2 auto's kosten zoveel geld in de maand.
Hier wel een afhaalbericht van Yunomi. Ik ga het morgen denk ik ophalen.
Het kiala-punt heb ik vorige week ingevuld. Maar als ik jullie altijd zo lees, heb ik het idee dat ik altijd een van de eerst ben. Misschien woon ik een gunstige regio of zo.

Sop, dat is inderdaad een koopje die panty's. Die krengen zijn inderdaad duur en gaan snel stuk. Nu heb ik er een die niet kapot te krijgen is, maar ja, waar heb ik die ook alweer gekocht.

Jet, dat wordt een eindje fietsen elke dag. Gaat er wel een bus? Dat lijkt me toch wel fijn als het heel hard regent of sneeuwt in de winter.

Edit Chris, dat is wel heel snel dat je hem mag afhalen. Maar ze zouden inderdaad eind juni verzonden worden. Ik verwacht het mailtje ook elk moment. Ik vind dit het beste pakket tot nu toe en ik speel al lang mee.
Voor Buzzer heb ik net mijn ontbijtprofiel in moeten vullen. Ik ben benieuwd.
Ik ben een lezer maar nog geen echte vrek. Geen vrek-tip maar een enveloppe idee:

- allemaal muntstukken in suikerbrood/witte brood(sweken)

- in ballonnen/flesjes

- van die onderzetters die je zelf kunt 'afstylen'

- geldboompje/plantje

Qua bedrag; ik heb daar een keer een forum over gezien. Als mijn nicht zou trouwen en we waren daggasten.....¤ 25 p.p? Misschien totaal ¤ 75,-. Ik heb geen contact....(schoon)zus; ¤ 75,- p.p denk ik + een herinnering
Dank je wel peartke, ik zat ook te denken aan 50 euro voor ons samen en dan een kleinigheidje. Je hebt leuke ideeen opgeschreven. Ik ga er eens over nadenken en als ik op de comp forum zal ik het topic eens zoeken. Thanks
peartje, 25 pp voor daggasten vind ik wel aan de lage kant, denk ik.
Bonnen voor gratis proefjes bij Douglas!

http://datanl.douglas-sho ... ter/waardebon_27juni.html

http://datanl.douglas-sho ... ter/waardebon_20juni.html

http://datanl.douglas-sho ... ter/waardebon_18juni.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven