Zelfmeldingsplicht

22-06-2012 03:05 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Even een korte uitleg van mijn topic titel:

messchien herken je dit: een paar weken eindelijk vrij van je werk waarin je voorgenomen hebt om thuis een aantal klusjes/aankopen te doen waar je normaal nooit genoeg tijd voor hebt. Alleen schort het nogal aan zelfdicipline en niemand in huis die je verplicht stelt om optijd op te staan. Dus blijf je 'nog even' lekker liggen en slaap je tot halverwege de middag uit en ben je futloos om nog iets te doen.

Ik ga mezelf de aankomende weken verplicht stellen om mij s'morgens hier te melden, zodat ik een verplichting heb. (een soort van stok achter de deur) En als ik me, laten we zeggen voor 10:00 uur in de ochtend nog niet gemeld heb, mogen jullie mij verwijten dat ik te laat ben. Dit zal mijn zelfdicipline alleen maar versterken.

Tot morgen!
Nee, tussen het huishouden door kijk ik af en toe naar dit topic. En nu zet ik hem echt uit! Tot morgen!
Morge, het gaat nog steeds goed. Net opgestaan en nu ontbijten.

Fijne dag allemaal!
Respect :-) En vandaag ook? Ben je een beetje opgeschoten met je klusjes, de afgelopen dagen?
quote:polonaise schreef op 29 juni 2012 @ 08:04:

.... En vandaag ook? Ben je een beetje opgeschoten met je klusjes, de afgelopen dagen?Ehhh....vandaag niet zo... verslapen sommige klusjes liggen nog op stapel omdat ik ook een beetje geniet van mijn vakantie. Maar ik heb nog een week vrij
Nu pas wakker?!

Misschien ook een topic maken voor je klusjes?
Goedenmorgen, ben er weer Lekker weertje, dus er kan buiten geklust worden.quote:frizzy schreef op 29 juni 2012 @ 14:11:

........

Misschien ook een topic maken voor je klusjes? Wordt te gecompliceerd: dan moet ik bij iedere klus uitleggen hoe en waarom zeker?
mohhuh! vandaag weer netjes op tijd zie ik :-) succes buiten! Hier is het vandaag 31 graden, dus GEEN klusjes gepland! Alleen ff statiegeld terugbrengen.. 3 kratjes, beh.
TE LAAT!! Foei

Klopt weer te laat naar bed gegaan.... Morgen weer proberen.
Morgen niet proberen, maar gewoon doen.
Nah, om 5:50 uur wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Ik ben maar het bed uitgestapt. Ik kan duidelijk geen vast ritme aanhouden Eerst maar eens ontbijten en bedenken wat ik vandaag zal gaan doen
Nog wat leuks/nuttigs gedaan?
Ooohhh je bent er nog niet. Weer te laat.
Ik weet echt niet wat het is. Op tijd naar bed gegaan, nog even wat gelezen na een lange dag op. En nu alweer te lang uitgeslapen. Ik heb mijn wekker wel gehoort maar even uit gezet Ik heb meer dan 12 uren geslapen.
Volgens mij slaap je al een paar dagen misschien toch maar iets anders proberen! Trusten, en fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven