Off centre lip piercing
vrijdag 29 juni 2012 om 23:57
Ik weet niet of het zo heet maar ik wil er graag een! Nu had ik het erover met mijn moeder die meteen begon te gillen dat ze het me niet kan verbieden en dat ze het er niet mee eens is maar dat ik het vooral moet doen want dan blijf ik voor altijd bij haar omdat niemand me dan meer wil xD
Nu moet ik me natuurlijk niks van een ander aantrekken maar wie heeft er hier zo'n ding en is nu voor altijd verbannen van de datingscene?
Ook: bloedt het harder dan een kraakbeenpiercing? Heb je er na de genezing last van met eten/drinken/zoenen?
Alvast bedankt xD
Nu moet ik me natuurlijk niks van een ander aantrekken maar wie heeft er hier zo'n ding en is nu voor altijd verbannen van de datingscene?
Ook: bloedt het harder dan een kraakbeenpiercing? Heb je er na de genezing last van met eten/drinken/zoenen?
Alvast bedankt xD
zaterdag 30 juni 2012 om 00:07
Als jij het mooi vindt: lekker belangrijk wat anderen ervan vinden.
En als je potientiele date je alleen om zo'n piercing afwijst: zou dat dan geschikt datemateriaal zijn?
En als de piercing erin zit, en je vindt het toch niks, is hij er zo weer uit! Heb je alleen een piepklein gaatje/stipje, maar die valt vaak amper op.
Gewoon doen dus, als jij dat wil!
En als je potientiele date je alleen om zo'n piercing afwijst: zou dat dan geschikt datemateriaal zijn?
En als de piercing erin zit, en je vindt het toch niks, is hij er zo weer uit! Heb je alleen een piepklein gaatje/stipje, maar die valt vaak amper op.
Gewoon doen dus, als jij dat wil!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zaterdag 30 juni 2012 om 00:25
zag vandaag iemand achter de kassa bij de supermarkt met een pleister erover maar je zag het ringetje nog zitten. Misschien was het wel een aardig gezicht zonder pleister maar zo wil je er niet uit zien als je straks werkt.
Vind het interessanter waarom je moeder zo tegen je tekeer gaat (hoe bedoeld ze jij blijft voor altijd bij haar klinkt ongezond!) maar ook hoe je erbij komt dat een carrière er voor jou niet inzit? Het lijkt me dat je nog jong bent.
Vind het interessanter waarom je moeder zo tegen je tekeer gaat (hoe bedoeld ze jij blijft voor altijd bij haar klinkt ongezond!) maar ook hoe je erbij komt dat een carrière er voor jou niet inzit? Het lijkt me dat je nog jong bent.
zaterdag 30 juni 2012 om 00:32
zaterdag 30 juni 2012 om 00:35
zaterdag 30 juni 2012 om 00:36
zaterdag 30 juni 2012 om 00:53
Heb ik! Ik heb echt "een schot hagel", in m'n bakkes, want ik heb ook een gewone lippiercing. Dus in het midden. Maar het zijn twee heel kleine balletjes, die niemand echt heel erg opvallen. Toen ik er nog sporadisch een ringetje in deed, vroegen mijn collega's, waar ik dus al lang mee samenwerk, of ik onlangs een piercing had laten zetten. Balletjes zijn dus subtieler.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zaterdag 30 juni 2012 om 00:54
zaterdag 30 juni 2012 om 00:55
quote:sjors03 schreef op 30 juni 2012 @ 00:38:
Whympysinger, die uitkering heb ik al en die heb ik gekregen mèt neuspiercing. Daarbij zei ik ook dat, mocht een baan/carrière me gegund worden, ik mijn neus en oren met liefde leeghaal.
"Je gegund worden"? Door wie? God?
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk, ook als je een beperking hebt.
Regel 1: zorg dat je de indruk wekt alsof je in je volgende baan zit.
Nog steeds gaat de invulling van banen best vaak via via. Zo heb ik nu een jongen die verlamd is tot aan zijn oksels voorgedragen voor een ict-baan. Mijn indruk van hem is dat hij serieus en kundig is, zijn beperking is onhandig, maar niet meer dan dat. Zorg dat jouw beperking ook niet meer dan dat is. Wanneer je gedrag vertoont waarbij lijkt dat je je berust in "het zal wel niet lukken op de arbeidsmarkt" dan zal het ook niet lukken op de arbeidsmarkt. Self fulfilling prophecy.
Wat wil je het liefst? Meedoen in de maatschappij of een outsider blijven?
Daarmee wil ik niet zeggen dat iedereen met een neuspiercing een outsider is/blijft. Veel van deze mensen nemen doorgaans wel bewust het risico.
Whympysinger, die uitkering heb ik al en die heb ik gekregen mèt neuspiercing. Daarbij zei ik ook dat, mocht een baan/carrière me gegund worden, ik mijn neus en oren met liefde leeghaal.
"Je gegund worden"? Door wie? God?
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk, ook als je een beperking hebt.
Regel 1: zorg dat je de indruk wekt alsof je in je volgende baan zit.
Nog steeds gaat de invulling van banen best vaak via via. Zo heb ik nu een jongen die verlamd is tot aan zijn oksels voorgedragen voor een ict-baan. Mijn indruk van hem is dat hij serieus en kundig is, zijn beperking is onhandig, maar niet meer dan dat. Zorg dat jouw beperking ook niet meer dan dat is. Wanneer je gedrag vertoont waarbij lijkt dat je je berust in "het zal wel niet lukken op de arbeidsmarkt" dan zal het ook niet lukken op de arbeidsmarkt. Self fulfilling prophecy.
Wat wil je het liefst? Meedoen in de maatschappij of een outsider blijven?
Daarmee wil ik niet zeggen dat iedereen met een neuspiercing een outsider is/blijft. Veel van deze mensen nemen doorgaans wel bewust het risico.
zaterdag 30 juni 2012 om 00:57
quote:sjors03 schreef op 30 juni 2012 @ 00:38:
Whympysinger, die uitkering heb ik al en die heb ik gekregen mèt neuspiercing. Daarbij zei ik ook dat, mocht een baan/carrière me gegund worden, ik mijn neus en oren met liefde leeghaal.Ik denk dat je de volgorde omdraait. Het is namelijk niet zo dat een baan/carrière je eerst wordt 'gegund', en dat je daarna pas de obstakels uit de weg ruimt voor diezelfde baan/carrière.
Whympysinger, die uitkering heb ik al en die heb ik gekregen mèt neuspiercing. Daarbij zei ik ook dat, mocht een baan/carrière me gegund worden, ik mijn neus en oren met liefde leeghaal.Ik denk dat je de volgorde omdraait. Het is namelijk niet zo dat een baan/carrière je eerst wordt 'gegund', en dat je daarna pas de obstakels uit de weg ruimt voor diezelfde baan/carrière.
zaterdag 30 juni 2012 om 01:05
Vl43inder, ik heb een baan gehad mèt neuspiercing, een zwart ringetje zelfs en dat vond ik eerst ook heel 'apart'. Nu hoort het zo bij mij dat mensen vreemd opkijken als ik er een glimmertje in draai. Ik schrok nu van de heftige reactie waardoor ik me afvroeg of zo'n staafje met kleine balletjes als kookwekkertje01 heeft echt zo opvalt.
Oh, en mij gegund worden door miraculeuze perioden van redelijke gezondheid waardoor ik in ieder geval een papiertje kan halen waarmee ik een paar uurtjes aan de slag ln, al is het ergens aan de telefoon. Tot nu toe is mijn ervaring steeds geweest dat tijdelijke baantjes niet zitten te wachten op 'probleemgevallen'.
Kookwekkertje01 dat bedoel ik! Ik ben heus niet van plan er een heel hangslot in te hangen. Daar is mijn gezicht te klein voor
Oh, en mij gegund worden door miraculeuze perioden van redelijke gezondheid waardoor ik in ieder geval een papiertje kan halen waarmee ik een paar uurtjes aan de slag ln, al is het ergens aan de telefoon. Tot nu toe is mijn ervaring steeds geweest dat tijdelijke baantjes niet zitten te wachten op 'probleemgevallen'.
Kookwekkertje01 dat bedoel ik! Ik ben heus niet van plan er een heel hangslot in te hangen. Daar is mijn gezicht te klein voor
zaterdag 30 juni 2012 om 01:21
Ik heb een madonna piercing gehad toen ik jong was, als je zo'n piercing met een balletje draagt staat het niet eens heel raar. Heb nooit een reactie als 'asociaal' gehad. Het is ook maar net hoe de rest van je voorkomen is waarschijnlijk (verzorgde haren/kleding etc.) Op een gegeven moment heb ik de piercing er toch uitgehaald, hbo diploma op zak en serieus solliciteren, tja dan is het toch een ander verhaal. Toen vond ik het zelf gewoon niet meer passen bij de functie die ik zocht. Ik zou zo'n piercing dan ook als iets tijdelijks zien. Mijn tongpiercing heb ik overigens nog wel en dat heeft nog geen belemmering gevormd.
En even over het tijdelijke... waarschijnlijk, zo te lezen, zit je in een lastige fase (je noemt jezelf probleemgeval). Je bent 21 jaar dus hebt nog een hele toekomst voor je. Je kan hier wel nonchalant doen dat je je opleiding niet vol houdt, mensen niet op je zitten te wachten, uitkering krijgt etc. maar uiteindelijk kan dat niet de toekomst zijn die je graag wil hebben.
En even over het tijdelijke... waarschijnlijk, zo te lezen, zit je in een lastige fase (je noemt jezelf probleemgeval). Je bent 21 jaar dus hebt nog een hele toekomst voor je. Je kan hier wel nonchalant doen dat je je opleiding niet vol houdt, mensen niet op je zitten te wachten, uitkering krijgt etc. maar uiteindelijk kan dat niet de toekomst zijn die je graag wil hebben.
zaterdag 30 juni 2012 om 01:23
Sommige mensen kunnen het hebben. Ik vind dat ik het kan hebben. Ik heb ook twee neuspiercings. Zitten nu kleine steentjes in. Voorheen had ik ringetjes. Nu valt het echt bijna niet op, maar zonder voel ik me naakt. Het ligt ook aan je houding. Ik heb nooit problemen gehad met het vinden van een baan. Ik denk dat persoonlijkheid al een hoop scheelt.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zaterdag 30 juni 2012 om 01:25
Oja betreft de pijn, ik kreeg door de piercing de eerste dagen een hele dikke lip. Dit was erg vervelend, door een tekort staafje was ik em zelf bijna kwijt in de lip. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen door een langer staafje. En lekker veel ijsjes eten, koelen! Daarna nooit meer last van gehad met eten, drinken, zoenen etc. Maar goed.. dit was dan een madonna piercing. Weet niet hoeveel verschil dat werkelijk maakt...
zaterdag 30 juni 2012 om 01:36
Justme1985: dat 'probleemgeval' is mij o.a. verteld toen ik wilde solliciteren voor een baliefunctie en toen was ik daar nog niet eens binnen geweest.
Het is ook niet de toekomst die ik wil. Die opleiding hou ik overigens door een energiebeperking en veel pijn nauwelijks vol, niet omdat ik niet wil ofzo, het werk dat ik ermee zou kunnen doen vind ik leuk!
Het is ook niet de toekomst die ik wil. Die opleiding hou ik overigens door een energiebeperking en veel pijn nauwelijks vol, niet omdat ik niet wil ofzo, het werk dat ik ermee zou kunnen doen vind ik leuk!
zaterdag 30 juni 2012 om 04:14
ik heb een piercing in het midden, die er onder mijn lip ingaat, en in het midden van mijn lip er weer uitkomt, met 2 kleine subtiele bolletjes. Die heb ik al een jaar of 6
Het is mij vaak voorgekomen dat vrienden die ik al jaren had ineens zeiden, hey wanneer heb je die piercing laten zetten. Het valt gewoon niet zo op.
Ik heb in de jeugdhulpverlening gewerkt en in de kroeg, beiden geen probleem.
Verder weet ik dat ik mijn piercing makkelijk 12 uur lang kan uitdoen dus mocht ik een baan krijgen waarbij ik hem wel uit moet doen, is dat ook geen probleem...
Mijn ouders waren ook fel tegen...En onlangs heb ik mijn eerste tattoo genomen en ik denk dat mijn pa een hartaanval kreeg... nu negeert ie het gewoon.
Het is mij vaak voorgekomen dat vrienden die ik al jaren had ineens zeiden, hey wanneer heb je die piercing laten zetten. Het valt gewoon niet zo op.
Ik heb in de jeugdhulpverlening gewerkt en in de kroeg, beiden geen probleem.
Verder weet ik dat ik mijn piercing makkelijk 12 uur lang kan uitdoen dus mocht ik een baan krijgen waarbij ik hem wel uit moet doen, is dat ook geen probleem...
Mijn ouders waren ook fel tegen...En onlangs heb ik mijn eerste tattoo genomen en ik denk dat mijn pa een hartaanval kreeg... nu negeert ie het gewoon.