maandag gaan we weer

30-06-2012 20:55 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag is het weer zo ver! Voor de tweede keer op voor mijn theorie examen van de auto.

De vorige keer had ik maar twee vragen te veel fout, en dat waren net twee vragen waar ik niet voor geleerd had.

Nu ken ik elke bladzijde uit het boek, in mijn slaap kan ik alles opnoemen.

Maar toch zo bang en nu al in paniek..

wat als ik het weer niet haal?

Pff ik kan gewoon niet in mezelf geloven, vind het echt heel moeilijk!

Iedereen zegt dat ik het nu ga halen en dat het goed komt omdat ik echt alles ken maar maandag zit ik daar weer met spanning dat ik er zelfs misselijk van ben.

Ik weet dat ik het nu allemaal wel weet maar ben bang dat er net vragen tussen zitten waar je gewoon moet inschatten, daar ben ik zo slecht in.

Ik wil geen kalmerende tabletten gebruiken etc.

Heeft iemand tips?

En kan aub iemand zeggen dat het goed gaat komen haha
Succes!! En, je kan het!!!!
Als je het weer niet haalt dan ga je gewoon weer een keer. Verder weet je nu hoe het werkt en duimen we massaal voor je.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je het niet haalt dan doe je het over een paar weken nog een keer. Het is jammer mocht je het niet halen, maar de wereld vergaat echt niet.
Tuurlijk gaat het goed,

Toi toi toi.
Ja, spannend, ik herinner zelf ook de spanning nog wel! Ik heb in die periode valeriaandruppels gebruikt, die helpen je te concentreren, en spanning wat los te laten. Heeft mij echt super goed geholpen, en is zeker geen kalmerende pil! Misschien iets om over na te denken..

Verder veel succes ermee! Je kunt het!
gaat zeker lukken. en zoals fame en nellaa al zeiden: je kunt het altijd later nog eens proberen. als desnoods daarna nog een paar keer.

Maar echt, je kunt het!
Tis maar je theorie hoor, en bij de derde keer zul je veel relaxter zijn
Dit dus.

Gewoon er voor gaan: schouders eronder en tsjakka!
Lach!
Nu ben ik echt even boos hoor. Ben weer gezakt voor de theorie. Terwijl ik juist nu alles goed wist. En het stomme was, bijna niks uit het boek kwam er in voor, geen borden, geen meters, afmetingen. Juist inzicht, en dat kan ik niet. Ik geef het nu echt op. De eerste keer had ik maar twee fouten te veel, en nu 9! Niet te geloven. Ik zou ook niet weten wat ik nog moet leren, ik kan het gewoon niet denk ik!! Terwijl ik juist niet zenuwachtig was vandaag
Gewoon weer gaan, de volgende keer heb je maar 1 fout. Het overkomt de meeste mensen dat ze meerdere keren op moeten voordat ze het halen. Geen energie verspillen aan boosheid, gewoon weer oefenen, oefenen, oefenen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je die inzichtvragen niet kan beantwoorden, dan hoor je toch ook helemaal niet op de weg?

Vind het lullig voor je, maar ik snap niet waarom je boos bent?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wat vervelend dat je weer gezakt bent. Heb je al een theoriecursus overwogen? Inzicht is namelijk wel ontzettend belangrijk, wil je veilig de weg op kunnen. Zoals Hasse al zegt, anders hoor je gewoon niet op de weg thuis op dit moment.
Boos omdat ik het slecht vind van mezelf. Heel slecht. En kan iemand mij uitleggen waarom ik thuis alle testjes haal?
Heb je oefenexamens gedaan? Hoe gingen die? Je hebt van de ANWB zo'n cd met vragen (vast ook wel online) en ook nog van een paar andere merken.. Daar zit wel verschil in qua niveau, probeer meerdere soorten uit! Misschien betaal je wel 10 of 15 euro.. maar een herexamen is nog duurder.

Misschien kun je theorie les nemen? Vraag er naar bij je rijschool! Als hij of zij het niet aanbiedt, kun je misschien theorieles meedoen bij een andere rijschool? In mijn tijd (5 jaar terug) kostte dat geloof ik iets van 5 of 10 euro per les (met een groep anderen samen)

Vraag anders hulp aan iemand in je omgeving, laat je overhoren, doe veel oefenexamens...

Iedereen kan het halen, dus jij ook! Succes!
Je kan het niet?

Dan is het maar goed dat je niet bent geslaagd.

Dat klink lullig maar als je in het echie op de weg rijdt is 90 procent inzicht, ik bedoel iedereen kan dat gaspedaal wel indrukken

Stampen,leren en oefenen dus!

Zit niets anders op.

Of gewoon lekker blijven fietsen, das ook een optie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De truuk is volgens mij vooral oefenexamens maken tot je er bij neervalt.
Vervelend voor je maar waarom kon je dit niet posten in je topic van gisteren?
Die.inzichtsvragen scoor ik.ook nog steeds maar de helft gemiddeld maar dat zijn gewoon zeikvragen. Dat kun je gewoon nog niet weten en het is niet te leren. Maar dat zijn er maar 25, de rest zijn weetjes en wetskennis. Ik kan je theorie.tv aanraden

Ik doe zon cursus en heb er wel baat bij. Maar die inzichtsvragen zijn gewoon onlogisch, en de moeilijkheid van de theorie examens verschilt ook nog eens per kewr. Kortom: eigenlijk slaat het nergens op.
Ik leer al 3 maand. Ken het hele boek uit mijn hoofd. Maar die inzichtvragen kun je idd niet leren. Een les uur om te oefenen kost bij een rijschool hier in de buurt gemiddeld 40 euro. Maar dat heb ik niet nodig want ik ken het hele boek wel. En ik moet mijn rijbewijs halen, echt niet van plan om later op de fiets te gaan naar het werk
Als je het echt kent, waarom heb je dan het examen niet gehaald? Ik zou als ik jou was toch eens met je rij-instructeur gaan overleggen hoe je dit in de toekomst beter kunt gaan doen.
Vraag iemand in je omgeving die nog niet zo lang zijn/haar rijbewijs heeft om je te helpen.

Mijn hielp het enorm dat ze meekeek terwijl ik proef examens deed, ze zag wat ik fout deed en benoemde dat en daardoor kreeg ik dat 'aha!' moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven