Entertainment alle pijlers

Katie en Tom scheiden?

30-06-2012 23:28 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het op verschillende ( Amerikaanse) sites.
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:12:

[...]

Toch wel raar dat zovelen zeggen hem "eng" te vinden, terwijl hij als acteur zeer populair is?Dat komt omdat ie goed kan acteren, bijvoorbeeld dat het karakter dat ie speelt niet eng en wel sympathiek is.
Ik vind bijv. Jim Morrison ook een briljant artiest. Maar dat was geen super vangst als Man , zeg maar. ( Mishandelingen, drank\drugs misbruik ect. ) Maar als artiest waardeer ik hem zeer.

Het een staat los van het ander.
Het is allemaal de schuld van de scientology.
quote:madamemicmac schreef op 01 juli 2012 @ 00:18:

En de bilderberggroup.

En Elvis, die niet dood is.

En de eerste maanlanding die in scene is gezet.

En de illiminoti oid ( ik let niet zo goed op als mijn partner weer eens over zijn complotten begint. )

En van de graancircels.

Enzo.
quote:_minny schreef op 01 juli 2012 @ 00:15:

Je moet ook niet met je idool trouwen, dat kan alleen maar vies tegenvallen. Zul je net zien dat het een enge hyperactieve dwerg is die in science fiction gelooft en je leven wil bepalen en ook nog zegt dat je geluidloos moet bevallen omdat je anders de sowieso al getraumatiseerde alien-ziel van je kind nog verder traumatiseert. Pffff...als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik zoiets hoorde, nou dan ging ik naar de Mac.

Nou, nou, nou! Van Velzen vind ik een dwerg, echt enge verhoudingen, maar Tom ziet er zeker voor zijn leeftijd botweg goed uit. En Amerikaanse vrouwen zijn meestal ook kleiner, dus past prima daar.

Van Scientologie weet ik niet veel, maar hij lijkt me zeker geen dom iemand.
quote:madamemicmac schreef op 01 juli 2012 @ 00:18:

John Travolta is homo, en mag toch bij scientologie blijven! Ze zijn soms best ruimdenkend
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:21:

[...]

Nou, nou, nou! Van Velzen vind ik een dwerg, echt enge verhoudingen, maar Tom ziet er zeker voor zijn leeftijd botweg goed uit. En Amerikaanse vrouwen zijn meestal ook kleiner, dus past prima daar.

Van Scientologie weet ik niet veel, maar hij lijkt me zeker geen dom iemand.Zeg eens eerlijk, wil jij de volgende Mrs Cruise worden?
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:22:

[...]

John Travolta is homo, en mag toch bij scientologie blijven! Ze zijn soms best ruimdenkend Yup, ze denken zo ruim als de "donaties".
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:22:

[...]

John Travolta is homo, en mag toch bij scientologie blijven! Ze zijn soms best ruimdenkend Cruise is toch ook homo?
Wat een heerlijk simpel leven moet je toch hebben als je je hier druk om kunt maken..
quote:_minny schreef op 01 juli 2012 @ 00:24:

[...]

Zeg eens eerlijk, wil jij de volgende Mrs Cruise worden?

Neuh, ik geloof niet in lange afstands relaties
quote:maryni83 schreef op 01 juli 2012 @ 00:30:

Wat een heerlijk simpel leven moet je toch hebben als je je hier druk om kunt maken..

En toch heb jij 't hele topic gelezen!
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:34:

[...]

Neuh, ik geloof niet in lange afstands relaties Kom zeg, weet je wel hoe ver die aliens hebben moeten reizen om hier hun getraumatiseerde zielen af te droppen? En dan wil jij niet ff dat stukkie naar Amerika steppen? Tsssk...
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:35:

[...]

En toch heb jij 't hele topic gelezen! Het héule topic? Nee zeg!
quote:_minny schreef op 01 juli 2012 @ 00:25:

[...]

Yup, ze denken zo ruim als de "donaties".

Godsdiensten hebben altijd geld nodig! En John en Tom zijn rijk...en genereren veel publiciteit. Al komt John wat ongelukkig in 't nieuws de afgelopen maanden

En Tom nu ook weer negatief in de media...
Tom spoort niet, misschien dat ie daarom zo goed acteert overigens. Maar John heeft me hevig teleurgesteld toen ik ontdekte dat ie in die onzin gelooft. Ik heb m meteen van mijn kerstkaartlijst geschrapt. Nou, dat zal ie gevoeld hebben hoor!
quote:_minny schreef op 01 juli 2012 @ 00:46:

Tom spoort niet, misschien dat ie daarom zo goed acteert overigens. Maar John heeft me hevig teleurgesteld toen ik ontdekte dat ie in die onzin gelooft. Ik heb m meteen van mijn kerstkaartlijst geschrapt. Nou, dat zal ie gevoeld hebben hoor!

Hij kwam destijds in 't nieuws als één van de groep jonge method acting acteurs dacht ik? Zijn energie en perfectionisme hebben er mede voor gezorgd dat hij zo succesvol is als acteur.

Afgezien van scientologie valt er op hem toch niet zoveel aan te merken?
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:50:

[...]

Hij kwam destijds in 't nieuws als één van de groep jonge method acting acteurs dacht ik? Zijn energie en perfectionisme hebben er mede voor gezorgd dat hij zo succesvol is als acteur.

Afgezien van scientologie valt er op hem toch niet zoveel aan te merken?

Hij is nog kleiner dan ik (en ik ben al niet groot) en heb je 'm op en neer zien springen bij Oprah?

Verder vind ik een man die drie huwelijken heeft laten klappen niet zo'n beste catch, eerlijk gezegd. Een relatie die klapt, kan gebeuren, maar drie vrouwen die 'm niet meer hoeven... dan denk ik dat er best wel wat op aan te merken is ja...
Oh en ik lees net dat ik een simpel leven heb. Fijn, werd ook wel eens tijd.
quote:qwerttu schreef op 01 juli 2012 @ 00:53:

[...]

Hij is nog kleiner dan ik (en ik ben al niet groot) en heb je 'm op en neer zien springen bij Oprah?

Verder vind ik een man die drie huwelijken heeft laten klappen niet zo'n beste catch, eerlijk gezegd. Een relatie die klapt, kan gebeuren, maar drie vrouwen die 'm niet meer hoeven... dan denk ik dat er best wel wat op aan te merken is ja...

Niet gezien, maar ik vind Oprah een griezelig mens met een onprettige nogal nepperige Amerikaanse houding, dus kijk ik sowieso liever niet naar.

Hoe weet je zo zeker dat die vrouwen hem zat waren en niet andersom? Of dat ze elkaar zat waren?

Ach ja, drie huwelijken, vergeleken met een Zsa Zsa Gabor of een Liz Taylor is 'ie nog maar een beginneling
Travolta en Cruise zijn homo, maar daar heb je bij de Scientology hele mooie cursussen voor. Dat is dan weer het slechte wezen in je. Zo vangen ze heel veel geld.
Dat was toch gisteren al bekend? TMZ stond er vol mee. Ze kan het hele Scientology-gebeuren niet meer aan en wil hun kind niet zo opvoeden. Heeft in NY de scheiding aangevraagd omdat ze dan de volledige zorg kan krijgen - de rechters daar houden niet zo van omgangsregelingen. In Californie juist wel.
quote:Seymour schreef op 01 juli 2012 @ 01:07:

Travolta en Cruise zijn homo, maar daar heb je bij de Scientology hele mooie cursussen voor. Dat is dan weer het slechte wezen in je. Zo vangen ze heel veel geld.

Die cursussen lijken niet echt te werken aangezien John al heul lang masseurs lastig valt
quote:isabellajosephine schreef op 01 juli 2012 @ 01:08:

Dat was toch gisteren al bekend? TMZ stond er vol mee. Ze kan het hele Scientology-gebeuren niet meer aan en wil hun kind niet zo opvoeden. Heeft in NY de scheiding aangevraagd omdat ze dan de volledige zorg kan krijgen - de rechters daar houden niet zo van omgangsregelingen. In Californie juist wel.

Wat een calculerend typje!
quote:quattro35 schreef op 01 juli 2012 @ 00:58:

Hoe weet je zo zeker dat die vrouwen hem zat waren en niet andersom? Of dat ze elkaar zat waren?

Dat weet ik niet zeker, maar ook een wegloper lijkt me geen goede catch eerlijk gezegd.

quote:Ach ja, drie huwelijken, vergeleken met een Zsa Zsa Gabor of een Liz Taylor is 'ie nog maar een beginneling Ook zij lijken me geen goede catch dus. Al was het maar omdat de ene al helemaal dood is en de ander bijna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven