Gezondheid alle pijlers

Plotseling ingedeukte linkerbovenarm en been

01-07-2012 15:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een ingevallen bovenarm en bovenbeen en het is uit het niets ontstaan. Lijkt wel of er een spier of vet is verdwenen. Heeft iemand iets soortgelijks? of een idee wat dit mogelijk kan zijn?
Je huisarts?
ouderdom?
Ik ben 23, ik weet niet of het dan al ouderdom kan zijn?
Nee, dat kunnen we dan wel uitsluiten.
Zit je veel, achter een bureau bijvoorbeeld?

Ik geloof dat er een aandoening is die deukdijen (ja, serieus) heet. Kan ook in je arm voorkomen.
Wat doe je voor werk?
http://www.arbo-advies.nl/Deukdijen.htm
Serieus??? Nooit geweten. Denk je dat als ik een scherm op mn buik leg ik een deukbuik dus plattere buik krijg?
Ik studeer nog en werk 2 dagen en dat is wel intensief werk. Heb even gezocht op deukdijen lionlily en dat is volgens mij wat ik heb. Alleen heb ik het niet in 2 benen maar in 1 been. Hopelijk wordt het wel weer vanzelf normaal want het ziet er echt eng uit!
Volgens mij is het compleet ongevaarlijk en vooral esthetisch jammer. Maar het lijkt mij wel weer weg te trekken, die cellen zijn volgens mij niet volledig verwoest, maar gewoon in de war
quote:Pinkelot schreef op 01 juli 2012 @ 15:44:

Serieus??? Nooit geweten. Denk je dat als ik een scherm op mn buik leg ik een deukbuik dus plattere buik krijg? The proof of the pudding is the eating
Bedankt voor je snelle antwoord Lionlilly, ben nu wel enorm gerustgesteld. Je gaat je toch dingen in je hoofd halen. En nu ga ik maar veel bewegen dan is het hopelijk zo weg haha.

Serieus??? Nooit geweten. Denk je dat als ik een scherm op mn buik leg ik een deukbuik dus plattere buik krijg? Voor de zekerheid dan maar een levensgroot scherm nemen zodat het zich niet kan verplaatsen naar locatie zonder schermdruk? *noteer; patent op aanvragen, als het werkt slapend rijk worden!*
when you wish upon a star...

Serieus??? Nooit geweten. Denk je dat als ik een scherm op mn buik leg ik een deukbuik dus plattere buik krijg?

*ziet nu het halve forum hoopvol dagen op de bank liggen met een laptop*
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven