Entertainment alle pijlers

Tomkat is gecastreerd.

01-07-2012 20:43 38 berichten
Ben jij voor de hysterische bankspringkabouter of voor het poppenvrouwtje? En wordt Sushimi the child of the bill?

Ik zeg Mission Divorceble

Wie gaat Tom nu weer hersenspoelen?

Totaal aantal stemmen: 22

Nicole Kipman (TomKip) Geen stemmen
John Travolta (ze liggen al jaren onder dezelfde preekstoel) (45%)
Swq23fb van Alpha Centauri 243 (23%)
Yolanthe van Bakkeljauw van Hapbsbergen (32%)
Meds, wat een heerlijk topic. Ik stel gewoon voor dat Peterrrrr Tommie eens een schop onder zijn kont gaat verkopen en hem een beetje realiteitszin bijbrengt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit helemaal in camp Katie. Hoop dat ze volledige voogdij krijgt over Suri. Katie lijkt me redelijk nuchter zo lang ze maar niet onder invloed van Tom is, in dit geval lijkt mij dat volledige voogdij de enige manier is om Suri nog iets te kunnen beschermen tegen de Scientology indoctrinatie.

Las net bij Perez Hilton dat Katie geschaduwd wordt inmiddels, vermoedelijk door Tom z'n kerkmatties.
Hij heeft wel meer met John Travolta gemeen, dan alleen hun geloof.

Men neme een masseur en een hoop geld in het doofpotje.
Keetje lijkt met helemaal niet nuchter, Keetje is in feite ook gestoord dat ze met de Amerikaanse Emile Ratelband, maar dan 1000 keer erger, een liefdesbaby heeft gefabriceerd.

Achnein, Ik heb Peterrrrrr al gemaild.

Ik kreeg een redelijk chagrijnig en verwarrend berichtje terug dat hij net met zijn twee weken oude allernieuwste audi naar huis reed nadat hij een dag lang flink had getraind in de sportschool en zich mentaal heeft voorbereid op zijn nieuwe recordbrekende talkshow met Bess Holleeder, de moeder van de Twee van Putten.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 juli 2012 @ 20:52:

Keetje lijkt met helemaal niet nuchter, Keetje is in feite ook gestoord dat ze met de Amerikaanse Emile Ratelband, maar dan 1000 keer erger, een liefdesbaby heeft gefabriceerd.

Ik kreeg een redelijk chagrijnig en verwarrend berichtje terug dat hij net met zijn twee weken oude allernieuwste audi naar huis reed nadat hij een dag lang flink had getraind in de sportschool en zich mentaal heeft voorbereid op zijn nieuwe recordbrekende talkshow met Bess Holleeder, de moeder van de Twee van Putten.
Ik heb op de Centuari gestemd.

Dat is in elk geval wat Tommie wellicht denkt...
Centauri lijkt spreken op John Travolta trouwens
Ik zeg C.
Of Xenu, het opperwezen van Scientologie
Kijk dit filmpje eens.

http://www.youtube.com/watch?v=UFBZ_uAbxS0

Geen idee waar ie over loopt te mummelen. Volgens mij weet ie het zelf ook niet.

quote:xxxRosalitaxxx schreef op 01 juli 2012 @ 21:21:

Kijk dit filmpje eens.

http://www.youtube.com/watch?v=UFBZ_uAbxS0

Geen idee waar ie over loopt te mummelen. Volgens mij weet ie het zelf ook niet.
Oh hij murmelt dat hij als scientologist verantwoordelijk is voor de wereld, want ja als scientologist heb je de kennis in huis en weet je bijv. hoe je wereldvrede voor elkaar moet krijgen. En ja, hij heeft die kennis nu eenmaal dus moet hij wel helpen.... en nouja you're either in the game or you're out the game. Van die dingen....

Nou, die games die ken ik wel, want SC is niet de enige in zijn soort en I'm out (the game).
En ik bij de titel maar denken dat het ging om Tomkat, de huiskat, die geholpen was..
Engelstalig artikel geschreven door Andrew Morton, die o.a. ook "Tom Cruise: An Unauthorized Biography" schreef.

Het gaat over de manier waarop Scientology de hand heeft gehad in het ontstaan van de relatie, en waarom Katie nu weg wil.
quote:galadriel schreef op 01 juli 2012 @ 20:50:

Hij heeft wel meer met John Travolta gemeen, dan alleen hun geloof.

Men neme een masseur en een hoop geld in het doofpotje.Dat vind ik sowieso al een afknapper, een vent die zijn hol een doofpotje noemt. Rare plaats ook om je geld in te verstoppen. Je zou denken als je zo'n masseur tot je beschikking hebt, dat je er iets anders in stopt...
Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase.

Het was échte liefde. Dat hebben we allemaal kunnen zien. Oprah moest haar Ikea bank opnieuw laten bekleden nadat Tom er met zijn Van Bommels op had staan springen van púre geestdrift en geluk.

Ik ben zo teleurgesteld want in de afgelopen maanden heb ik de tekenen niet gezien. Suri leek gewoon iedere dag een nieuwe Armani for Kids garderobe te krijgen, Katie geen filmrollen en Tom gewoon wel.

Hoe heeft dit toch zo mis kunnen gaan?

En nu niet beginnen over dat Tom zo diep in die sceintologie saintology sekte zit, daar zat hij ook al tot zijn schouders in toen hij verkering kreeg met Keet.

Hopelijk komt het nog goed. Mijn vertrouwen in de liefde heeft een flinke knauw gekregen hoor, Sterretje en Mandy (wat ook échte liefde was) is ook al uit, straks gaan Barbie en Michael nog uit elkaar! Nouwehhh.... Dan kan men mij oprollen!
Le, je zag het al mijlenver aankomen. En nu las ik in de Televaag dat Tommie Sushimi wilde laten opvoeden door een BrainwashBoat. Een soort van Berenboot maar dan met scientologytrekjes

Las vandaag dat hij waarschijnlijk nummer 3 of 4 is in de hiërarchie van sintologiogio. En dat hij zijn dochter op een boot vol met anderen sintologiogen wilde laten opvoeden, kind is 6.

(was al weer mosterd)

run Katie run, nog een beetje harder.
Hopelijk krijgt Katie de volledige voogdij want dan is zijn (wat ze al wist voordat ze trouwde)van die rare kerk af en komt het kind er goed vanaf voordat ze word hersengespoeld.
Ah nee! Sterretje en Mandy uit elkaar....?
Kon het ook nauwelijks geloven Cour....

Ze waren voor elkaar bestemd.

Dubbel, trillende handen van emotie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven