Entertainment alle pijlers

Tomkat is gecastreerd.

01-07-2012 20:43 38 berichten
Ben jij voor de hysterische bankspringkabouter of voor het poppenvrouwtje? En wordt Sushimi the child of the bill?

Ik zeg Mission Divorceble

Wie gaat Tom nu weer hersenspoelen?

Totaal aantal stemmen: 22

Nicole Kipman (TomKip) Geen stemmen
John Travolta (ze liggen al jaren onder dezelfde preekstoel) (45%)
Swq23fb van Alpha Centauri 243 (23%)
Yolanthe van Bakkeljauw van Hapbsbergen (32%)
Eleonora
Alle reacties Link kopieren
Is die Nicole Kidman nog nooit uit de school geklapt over die Saaietologie? Of durft ze dat niet omdat er dan enge mannen in zwarte auto's voor de deur staan?

Of was Tom toen nog niet zo mentally disturbed?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vind dat kind trouwens enorm lijken op Josh Hartnett. Toevallig ging Katie daarmee, 2 weken voordat ze met Tom Cruise begon...
Nicole en Tom hebben gezamelijk de opvoeding over hun kinderen, wie weet hoe erg die kiddies al geïndoctrineerd zijn.

Nicole gaat niets zeggen of de nonsensoligie.

Ik zie een match!
En dit topic kwam precies op het moment waarop ik bedacht dat het forum haar beste tijd had gehad en wilde besluiten om mijn spaarzame vrije tijd elders te gaan besteden. Xenu is duidelijk machtig!
De apotiekiddies wonen bij Tom, volgens mij heeft Nick er Nicks over te zeggen. Dat kan ze ook niet want haar keel en mondspieren zijn lamgelegd.
zeg ik nou apotiekiddies??

Ik bedoel adoptiekiddies.

"moet minder zuipen"
Hahaha ik vind dit een leuk onderwerp! Ik heb namelijk en enorme hekel aan Tom Cruise, Alles wat hij doet, doet hij om maar america's sweetheart te zijn. Dat gedoe bij oprah, heel wijs doen over scientology, commentaar hebben op mensen die naar de psychiater gaan, en katie holmes ten huwelijk vragen op de eiffel toren. Alles wat hij doet is om aandacht en en zelfverheerlijking. Ik hoop dat Katie hard kan rennen, en dat ze Surie krijgt!
Het getouwtrek om Sushimi-kind kan beginnen. De macht van Scientology versus ex-Stepford Wive Katie. Ik zit er klaar voor!

katie-holmes-wants-take-shit-public
Zou Katie echt een wurgcontract hebben getekend? En was die achterlijke bankspringactie slecht acteerwerk van Tommetje Puntmuts?

Kan Katie straks nog wel louis vuittonrokjes voor sashimi kopen?
En heeft Tommy-boy inderdaad al een plekje op de fameuze Xenu-berenboot gereserveerd voor de uitverkoren dochter?
Ah... Scientology heeft formeel aangegeven dat ze ontsnapte Katie niet achtervolgen. En als zij dat zeggen, is dat natuurlijk zo.

Church of Scientology We're NOT Tailing Katie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven