hypocriet??
vrijdag 29 juni 2012 om 21:16
Ik heb 8 jaar geleden een affaire gehad met een getrouwde man, puur lichamelijk, ik viel voor een bak aandacht die ik niet gewend was. Gelukkig heb ik dat af kunnen sluiten. Nu krijg ik steeds beter contact met zijn vrouw. Zij weet van niks natuurlijk. Het klikt behoorlijk goed tussen ons. Hoe hypocriet is het om een vriendschap met haar aan te gaan??
vrijdag 29 juni 2012 om 22:26
Nou ja, het is 8 jaar geleden.... Ik snap best dat het vanuit de minnares gezien niet zo'n punt lijkt, zij heeft waarschijnlijk geen enkel gevoel meer bij de hele situatie van toen.
De vrouw echter, die zit er nog middenin, het is NU haar man waar ze elke avond mee aan de eettafel zit. Als het NU uitkomt kan je alsnog NU haar huwelijk kapot maken. Voor haar is het geen onbeduidend dingetje uit het verleden wat ver achter je ligt. Niet aan beginnen TO, kan echt niks goed van komen. Je zegt dat je verandert bent, laat nu dan ook zien dat je begrijpt wat wel en niet kan. Goed dat je het vraagt hier.
De vrouw echter, die zit er nog middenin, het is NU haar man waar ze elke avond mee aan de eettafel zit. Als het NU uitkomt kan je alsnog NU haar huwelijk kapot maken. Voor haar is het geen onbeduidend dingetje uit het verleden wat ver achter je ligt. Niet aan beginnen TO, kan echt niks goed van komen. Je zegt dat je verandert bent, laat nu dan ook zien dat je begrijpt wat wel en niet kan. Goed dat je het vraagt hier.
vrijdag 29 juni 2012 om 22:28
Ja, je wil niet (alsnog) geconfronteerd worden met de ex-minnares van je man. En als er een vriendschap ontstaat, komt het echt wel boven tafel en dan breekt alsnog de hel los. Waarom persé een vriendschap met deze vrouw, ik snap dat echt niet. Ik zou het niet kunnen, maar ik was sowieso niets begonnen met deze getrouwde man.
vrijdag 29 juni 2012 om 22:30
Ik heb geen enkele ervaring met zulke situaties.
Ik zou vooral uitkijken dat je niet weer iets voor die vent gaat voelen.
Als daar geen risico meer op is, zou ik zeggen, vergeet het verleden.
Maar ja, voor mij (man) verschilt sex niet zo veel van een banaan eten (dat wil niet zeggen dat ik relaties niet serieus neem, maar dat is een ander verhaal).
Ik zou vooral uitkijken dat je niet weer iets voor die vent gaat voelen.
Als daar geen risico meer op is, zou ik zeggen, vergeet het verleden.
Maar ja, voor mij (man) verschilt sex niet zo veel van een banaan eten (dat wil niet zeggen dat ik relaties niet serieus neem, maar dat is een ander verhaal).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zaterdag 30 juni 2012 om 02:02
zaterdag 30 juni 2012 om 06:38
zondag 1 juli 2012 om 23:16
quote:lieske23 schreef op 30 juni 2012 @ 02:02:
Dank voor de reacties. Soms zijn objectieve meningen even nodig en erg verhelderend.
Ik wil zelf niet heel graag een vriendschap met haar, ik vroeg het omdat het vooral vanuit haar kant komt en ik niet zo goed weet wat ik ermee moet.
Afstand houden wordt het, dank jullie.Wil je het je ex-scharrel ook moeilijk maken?
Dank voor de reacties. Soms zijn objectieve meningen even nodig en erg verhelderend.
Ik wil zelf niet heel graag een vriendschap met haar, ik vroeg het omdat het vooral vanuit haar kant komt en ik niet zo goed weet wat ik ermee moet.
Afstand houden wordt het, dank jullie.Wil je het je ex-scharrel ook moeilijk maken?
zondag 1 juli 2012 om 23:32
quote:hekje schreef op 01 juli 2012 @ 23:16:
[...]
Wil je het je ex-scharrel ook moeilijk maken?
Nee waarom, ik ga goed en relaxed met hem om. Zie hem bijna wekelijks en van wat er 8 jaar geleden gebeurd is, is niks meer over. We zijn kennissen en that's it.
Maar laat maar joh, het is duidelijk wat de algemene mening hier is en dat had ik even nodig.
[...]
Wil je het je ex-scharrel ook moeilijk maken?
Nee waarom, ik ga goed en relaxed met hem om. Zie hem bijna wekelijks en van wat er 8 jaar geleden gebeurd is, is niks meer over. We zijn kennissen en that's it.
Maar laat maar joh, het is duidelijk wat de algemene mening hier is en dat had ik even nodig.