Sorry maar ik mis hem!

03-07-2012 00:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
(klik)

Lieve Viva meiden,

Zie mijn voorgaande bericht over mijn (player) collega.

Ik heb sinds die tijd geen (prive) contact met hem, op het werk vroeg hij me wat er aan de hand is. Ik heb hem heel eerlijk gezegt dat zijn gedrag me niet aanstaat, en dat ik de manier hoe hij met me omgaat niet accepteer. Hij wilde het uitpraten en bleef doorgaan wat hij dan fout had gedaan. Maar ik deed alsof ik er vrede mee had en gaf hem een vriendschappelijke hand, hij stemde toe.

Nu even verder:

Hij is heel rustig op het werk, het lijkt alsof hij zich wil bewijzen, alsof hij niet de 'player' was/is. Hij heeft geen aandacht voor andere vrouwen (als ik er ben niet tenminste). We spreken elkaar nu puur zakelijk (bewust) maar ik zie hem vaak heel stiekem naar me kijken, wanneer ik laat merken dat ik dat in de gaten heb wordt hij verlegen, ook is hij j(plots) jaloers op een mannelijke collega omdat die collega een oogje op me heeft.

Kan het nu zo zijn dat hij spijt heeft en me toch wilt of probeerd hij me er weer in te luizen?

( Pff begrijp er niets van, doe alsof het me allemaal niets intresseerd maar sorry ik mis hem wel )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geen aandacht is schijnbaar aantrekkelijker dan aandacht.

Wat er zeer waarschijnlijk gaat gebeuren:quote:bonbongirl schreef op 21 juni 2012 @ 00:28:

1)

Die andere meiden hadden in zijn ogen geen waarde meer, ze waren maar raar (zei hij), en met mij klikte het beter. Voor ik het wist ging ik er in mee

2)

Hierna ging het heel langzamerhand maar toch in een korte tijd minder, hij deed afstandelijker en de lieve woorden die hij gebruikte kwam niet meer.

3)

Hij flirtte in mijn bijzijn met een ander, had weer grote praatjes over vrouwen enzo.

4)

Het deed me pijn en voelde me een beetje gebruikt, alsof hij had gekregen wat hij wilde, alsof hij heeft gewonnen.

5)

Ik heb spijt. Ik kan het niet hebben dat ik dit heb toegelaten. Ik weet niet wat hij nu met me van plan was/is (?) Ik weet niet hoe ik me nu moet gedragen tegenover hem, (?) moet ik hem negeren of juist niet (?).

6) Ik wil niets meer met hem te maken hebben, maar zal hem wel blijven zien, ik wil dat hij weet dat ik boos op hem ben maar aan de ene kant wil ik mezelf niet nog meer verlagen (?).

en dan dus weer :

7) A.u.b. geef me raad.Vandaar dus
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Inderdaad
Hee, een vicieuze cirkel?
Je mist hem niet. Je mist de aandacht.

Heel logisch, maar stel dat je echt iets met hem krijgt.

Ga je hem dan vertrouwen?

Lijkt me niet. Dit is geen relatiemateriaal.
Mijn eerste
Wat Mclean zegt.
Hij is serieus, serieus. Schat het op waarde. Echt, hij zal je niet meer teleurstellen, je hebt hem genezen. Hij wil jou en heeft zijn wilde haren aan de wilgen gehangen.

Veel geluk samen.
Leo heeft altijd wijze raad, veel inzicht in relaties ook.

Doe er je voordeel mee.
Known to cause insanity in laboratory mice
Dit zei ik in je vorige topic en blijft gelden:

"Je hebt best kans trouwens dat je dan weer

intetessant wordt, maar denk dan wel na en ga er niet in mee. Niet doen hoor, want anders ga je weer op je bek"
quote:Lys schreef op 03 juli 2012 @ 07:38:

Leo heeft altijd wijze raad, veel inzicht in relaties ook.

Doe er je voordeel mee.

Ik zit er nooit naast.

Dít is liefde, in al haar schoonheid.
Ben je zo wanhopig dat je je voor de voeten van een overduidelijke player gooit?

Als je graag een relatie wilt, waarom ga je niet gewoon lekker daten, ofzo?

Daten op je werk, daar zitten natuurlijk forse nadelen aan. "Don't shit where you eat", is mij ooit eens geadviseerd.
quote:eleonora schreef op 03 juli 2012 @ 09:03:

[...]

Ik zit er nooit naast.

Dít is liefde, in al haar schoonheid. Amen to that!
quote:Enn schreef op 03 juli 2012 @ 00:40:

Geen aandacht is schijnbaar aantrekkelijker dan aandacht.

Wat er zeer waarschijnlijk gaat gebeuren:

[...]

Vandaar dus
quote:Primabella schreef op 03 juli 2012 @ 08:17:

Dit zei ik in je vorige topic en blijft gelden:

"Je hebt best kans trouwens dat je dan weer

intetessant wordt, maar denk dan wel na en ga er niet in mee. Niet doen hoor, want anders ga je weer op je bek"Klopt deze reactie was dan ook wel bij me blijven hangen hoor, ik denk echt dat dit hm is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven