pennendoos met knopjes
donderdag 5 juli 2012 om 20:34
Wie kent ze nog? De pennendozen met knopjes waar je op kon drukken en dan schoot er een vakje open waar dan een gummetje of iets anders in zat.
Ik had ze vroeger op de basisschool (jaren 90). Laatst zag ik er een leerling mee (ben nu zelf juf) en vroeg waar ze die gehaald had. Ja in Japan! Dat is me dus een beetje te ver .
Zijn ze nog ergens te koop? Ik heb natuurlijk al gegoogled maar kan ze alleen in het Engels vinden.
Zoiets bedoel ik dus:
Ik had ze vroeger op de basisschool (jaren 90). Laatst zag ik er een leerling mee (ben nu zelf juf) en vroeg waar ze die gehaald had. Ja in Japan! Dat is me dus een beetje te ver .
Zijn ze nog ergens te koop? Ik heb natuurlijk al gegoogled maar kan ze alleen in het Engels vinden.
Zoiets bedoel ik dus:
donderdag 5 juli 2012 om 20:51
Oh heb zelf een website gevonden, wel Amerikaans, maar ze verzenden internationaal en je kunt met paypal betalen. Alleen vind ik ze wel nog erg duur en weet ik ook niet wat de verzendkosten zullen zijn.
Maar ze hebben wel héle leuke!
http://www.coolpencilcase.com/pencil_box_s/138.htm
(nee geen spam!)
Maar ze hebben wel héle leuke!
http://www.coolpencilcase.com/pencil_box_s/138.htm
(nee geen spam!)
donderdag 5 juli 2012 om 21:28
donderdag 5 juli 2012 om 22:00
Ohhhh wat een herinnering komt hier boven! Een vriendinnetje had er één, lichtblauw met een poes er op, ik wilde er ook ZO graag eentje... maar natuurlijk nooit gekregen. Jaloers dat ik was
Nu ben ik volwassen en rijk en dankzij jou kan ik nu eindelijk dit fel begeerde - en 30 jaar lang vergeten- object aanschaffen, TO!
Nu ben ik volwassen en rijk en dankzij jou kan ik nu eindelijk dit fel begeerde - en 30 jaar lang vergeten- object aanschaffen, TO!
donderdag 5 juli 2012 om 22:11
Hahaha ik moest wel heel hard om je post lachen rococo.
Ik weet al niet eens meer hoe die van mij er vroeger uitzagen. Geloof dat ik wel 3 soorten gehad heb. Zullen wel stuk gegaan zijn ofzo want weet echt niet wat ermee gebeurd is.
Haha webs, ja echt mooi kun je ze misschien niet noemen, maar oh, had je dat als klein meisje niet geweldig gevonden? Ik vind dat nu stiekem nog haha . En als juf op mijn bureau kan dat best hè .
Ik weet al niet eens meer hoe die van mij er vroeger uitzagen. Geloof dat ik wel 3 soorten gehad heb. Zullen wel stuk gegaan zijn ofzo want weet echt niet wat ermee gebeurd is.
Haha webs, ja echt mooi kun je ze misschien niet noemen, maar oh, had je dat als klein meisje niet geweldig gevonden? Ik vind dat nu stiekem nog haha . En als juf op mijn bureau kan dat best hè .