Viva Vrekkentopic VI
donderdag 5 juli 2012 om 08:29
quote:layla1969 schreef op 04 juli 2012 @ 23:33:
Op Groupon nu gratis een kortingsbon twv 10 euro voor lenzen van Hans Anders.
Heb je deze zelf ook gebruikt, Layla? Ik heb nu nl. zo'n Groupon 'gekocht' en ik wil dus lenzen bestellen via de webshop van Hans Anders, maar hij herkent de code niet. Nu is dit mijn eerste Groupon-ervaring, maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben.
edit: Oh, nu doet hij het wel..
edit2: De code is alleen geldig op bestelling vanaf 50 euro en dan alleen op lenzen. Ik wilde 2 doosjes bestellen voor samen 45 euro en lenzenvloeistof, zodat ik toch boven de 50 euro uitkom, maar dan werkt de code niet. Jammer.
Op Groupon nu gratis een kortingsbon twv 10 euro voor lenzen van Hans Anders.
Heb je deze zelf ook gebruikt, Layla? Ik heb nu nl. zo'n Groupon 'gekocht' en ik wil dus lenzen bestellen via de webshop van Hans Anders, maar hij herkent de code niet. Nu is dit mijn eerste Groupon-ervaring, maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben.
edit2: De code is alleen geldig op bestelling vanaf 50 euro en dan alleen op lenzen. Ik wilde 2 doosjes bestellen voor samen 45 euro en lenzenvloeistof, zodat ik toch boven de 50 euro uitkom, maar dan werkt de code niet. Jammer.
donderdag 5 juli 2012 om 13:12
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt, ik ga even wachten met bestellen, want het kan nog tot einde van de maand.
Ik heb de laatste keer hydro siliconen lenzen besteld en die zijn duurder, dus dan kom ik wel boven de 50 euro denk ik.
quote:LadyPhoxy schreef op 05 juli 2012 @ 08:29:
[...]
Ik heb de laatste keer hydro siliconen lenzen besteld en die zijn duurder, dus dan kom ik wel boven de 50 euro denk ik.
quote:LadyPhoxy schreef op 05 juli 2012 @ 08:29:
[...]
donderdag 5 juli 2012 om 14:44
Ik heb de koffiemelk vandaag ook gehad, inderdaad een verpakking met 10 cupjes én een bon voor geld terug. Kan ik weer een jaar vooruit, want wij gebruiken ze niet zo heel vaak.
donderdag 5 juli 2012 om 16:13
Hoi iedereen! Ik ben een Belgische jonge dame die een maand of 3 geleden begonnen is met vrekken (een stukje uit noodzaak). Op die manier ben ik op jullie forum terrecht gekomen, en de afgelopen weken heb ik me al door deel I en II van het vrekkentopic geploegd. Hoewel ik in België woon en dus veel besproken zaken niet relevante voor me zijn vind ik het toch erg leuk om jullie ervaringen en tips te lezen. Zo heb ik het gevoel dat ik niet de enige ben die elke euro omdraait. En omdat ik nog geen enkel gelijkaardig topic heb gevonden voor België (zit wel op gratiz.be e.d.) heb ik beslist om hier lekker mee te praten
donderdag 5 juli 2012 om 16:40
Gratis tijdschrift ZIN, wel even zelf de voorwaarden lezen.
http://service.zin.nl/opt ... 66uu6vBkHd&EXTID=312&NAME
http://service.zin.nl/opt ... 66uu6vBkHd&EXTID=312&NAME
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 5 juli 2012 om 16:46
Vandaag heb ik hier ook de koffiemelk met de post ontvangen. Inderdaad tien kuipjes, en dan nog een bon voor een GTA actie.
Koffiemelk is hier alleen in huis voor bezoek, maar toch is het mooi meegenomen.
Van de week heb ik ook eindelijk het geld van Ambi Pur teruggestort gekregen.
En de afgelopen week heb ik eindelijk mijn waardebon van 50 euro die ik bij C1000 had gewonnen ingewisseld, dat is nog eens fijn boodschappen doen en vrekken.
Koffiemelk is hier alleen in huis voor bezoek, maar toch is het mooi meegenomen.
Van de week heb ik ook eindelijk het geld van Ambi Pur teruggestort gekregen.
En de afgelopen week heb ik eindelijk mijn waardebon van 50 euro die ik bij C1000 had gewonnen ingewisseld, dat is nog eens fijn boodschappen doen en vrekken.
donderdag 5 juli 2012 om 16:49
quantumbabe: Welkom!quote:lydiam1 schreef op 04 juli 2012 @ 15:19:
Inderdaad vreemd, volgens mij zitten er best wel eens bruikbare dingen tussen. Nouja wie weet krijg ik ze ooit ook nog een keer!
Ik heb de bonnen nu eerst even aan mijn ouders gegeven zodat zij konden kijken of er voor hun nog wat tussen zat. De bonnen die wij kunnen gebruiken hebben wij er al uitgehaald. De rest post ik hier binnenkort wel even. Misschien dat er dan voor jou ook nog wat tussen zit
quote:Fame schreef op 05 juli 2012 @ 12:28:
Dus het is een pakje? Geen brievenbuspost?Nee hoor het is gewoon brievenbuspost
Inderdaad vreemd, volgens mij zitten er best wel eens bruikbare dingen tussen. Nouja wie weet krijg ik ze ooit ook nog een keer!
Ik heb de bonnen nu eerst even aan mijn ouders gegeven zodat zij konden kijken of er voor hun nog wat tussen zat. De bonnen die wij kunnen gebruiken hebben wij er al uitgehaald. De rest post ik hier binnenkort wel even. Misschien dat er dan voor jou ook nog wat tussen zit

quote:Fame schreef op 05 juli 2012 @ 12:28:
Dus het is een pakje? Geen brievenbuspost?Nee hoor het is gewoon brievenbuspost

donderdag 5 juli 2012 om 19:48
ik lees al een tijdje met jullie mee en vandaag inderdaad ook de koffiemelk ontvangen. nu wilde ik de GTA doen, maar blijk ik ook de laatste 5 cijfers van de streepjescode nodig te hebben...
heb de kassabon nog wel, maja het flesje is al leeg en weg...
dus stiekem hoop ik dat iemand mij kan helpen met de laatste 5 cijfers van de streepjescode zacht & subtiel, het gaat dan wel om het flesje!!
dus stiekem hoop ik dat iemand mij kan helpen met de laatste 5 cijfers van de streepjescode zacht & subtiel, het gaat dan wel om het flesje!!
donderdag 5 juli 2012 om 19:48
Morgen gratis slagroomsoesjes bij lidl met dhttp://www.enc99-eu.com/index.php/dut/content/ ... 00K.pdfeze bon
donderdag 5 juli 2012 om 20:09
quote:blocnote schreef op 05 juli 2012 @ 19:48:
ik lees al een tijdje met jullie mee en vandaag inderdaad ook de koffiemelk ontvangen. nu wilde ik de GTA doen, maar blijk ik ook de laatste 5 cijfers van de streepjescode nodig te hebben...
dus stiekem hoop ik dat iemand mij kan helpen met de laatste 5 cijfers van de streepjescode zacht & subtiel, het gaat dan wel om het flesje!!Gewoon maar een nieuw flesje kopen, denk ik... Ik ga niet mijn streepjescode afgeven die ik zelf voor de gta wil gebruiken.
dus stiekem hoop ik dat iemand mij kan helpen met de laatste 5 cijfers van de streepjescode zacht & subtiel, het gaat dan wel om het flesje!!Gewoon maar een nieuw flesje kopen, denk ik... Ik ga niet mijn streepjescode afgeven die ik zelf voor de gta wil gebruiken.
donderdag 5 juli 2012 om 20:15
quote:1eendje schreef op 05 juli 2012 @ 19:48:
Morgen gratis slagroomsoesjes bij lidl met dhttp://www.enc99-eu.com/index.php/dut/content/ ... 00K.pdfeze bonAls je via Facebook de "vind ik leuk" knop aanklikt bij de Lidl, dan krijg je ook een bon met code. Heb ik gedaan en na het printen van de bon de vind ik leuk uitgezet
Morgen gratis slagroomsoesjes bij lidl met dhttp://www.enc99-eu.com/index.php/dut/content/ ... 00K.pdfeze bonAls je via Facebook de "vind ik leuk" knop aanklikt bij de Lidl, dan krijg je ook een bon met code. Heb ik gedaan en na het printen van de bon de vind ik leuk uitgezet
donderdag 5 juli 2012 om 20:20
Denk niet dat het dezelfde codes zijn, je hebt ook vaak van die acties dat je drie streepjescodes in moet vullen om kans te maken op een prijs of zo.
Je kunt inderdaad een code van een ander flesje afhalen zonder deze te kopen, alleen lullig als iemand dat flesje koopt en vervolgens niet het geld terug kan vragen, maar hee, zo denk ik...
En als je gewoon een nieuw flesje koopt, heb je 50% korting en die gratis cupjes! Ook de moeite waard, toch?
Je kunt inderdaad een code van een ander flesje afhalen zonder deze te kopen, alleen lullig als iemand dat flesje koopt en vervolgens niet het geld terug kan vragen, maar hee, zo denk ik...
En als je gewoon een nieuw flesje koopt, heb je 50% korting en die gratis cupjes! Ook de moeite waard, toch?

donderdag 5 juli 2012 om 20:24
Mijn gannuleerde reis ga ik inruilen tegen 'vakantie balkonia', een avondje Little mermaid en misschien een vouwstep bij www.steppenwinkel.nl en eens kijken wat ik nog aan kortingsbonnen heb rondzwerven hier (NS en pc-agenda)
donderdag 5 juli 2012 om 22:27
donderdag 5 juli 2012 om 23:57