Salaris
vrijdag 6 juli 2012 om 11:46
Hoi,
Ik zit met het volgende:
Ik vind dat ik veelste weinig verdien. Ik heb dit al een paar keer aangegeven, maar mijn baas zegt dat dit toch echt een mooi salaris is. Wat vinden jullie?(net boven miniumloon)
bruto: 1670
ervaring: 3 jaar
leeftijd: 25 jaar
opleiding MBO secretarieel
13e maand
(secretaresse/administratief werk)
Ik zit met het volgende:
Ik vind dat ik veelste weinig verdien. Ik heb dit al een paar keer aangegeven, maar mijn baas zegt dat dit toch echt een mooi salaris is. Wat vinden jullie?(net boven miniumloon)
bruto: 1670
ervaring: 3 jaar
leeftijd: 25 jaar
13e maand
(secretaresse/administratief werk)
vrijdag 6 juli 2012 om 11:47

vrijdag 6 juli 2012 om 11:54
Ik ben zelf gemeenteambtenaar en voor ons gelden deze salarisschalen.
MBO is volgens mij schaal 4-5-6. Aan het begin van je loopbaan start je bij 0 en als men tevreden over je is ga je elk jaar een tree hoger.
Jouw salaris komt overeen met schaal 4, tree 3. Dit is wel voor een 36-urige werkweek. Maar wel vergelijkbaar dus.
En verder idd wat blinkiebill zegt; als je meer wilt verdienen en je baas wil je dat niet geven zal je het ergens anders moeten gaan zoeken.
MBO is volgens mij schaal 4-5-6. Aan het begin van je loopbaan start je bij 0 en als men tevreden over je is ga je elk jaar een tree hoger.
Jouw salaris komt overeen met schaal 4, tree 3. Dit is wel voor een 36-urige werkweek. Maar wel vergelijkbaar dus.
En verder idd wat blinkiebill zegt; als je meer wilt verdienen en je baas wil je dat niet geven zal je het ergens anders moeten gaan zoeken.

vrijdag 6 juli 2012 om 11:59
Tja ik vind het neit veel, in wat voor soort bedrijf werk je? Dat maakt nogal verschil Heb op een klein kantoor gewerkt en daar kreeg ik ook zoiets en vond men het maar raar dat ik meer wilde. Nu werk ik op een groot kantoor en zit ik op 2900 bruto voor 36 uur. (32 jaar, geen diploma na de Havo, wel 6 jaar ervaring). gewoon rondkijken, wie weet wordt je ineens ergens gevraagd op gesprek te komen. Er hoeft er maar een zo gek te zijn om je te vragen

vrijdag 6 juli 2012 om 12:00
quote:Claressa1987 schreef op 06 juli 2012 @ 11:46:
(secretaresse/administratief werk)Misschien bijscholingen gaan volgen, zodat je meer kans maakt bij een andere werkgever, of dat je meer taken kunt uitvoeren bij je huidige werkgever.
(secretaresse/administratief werk)Misschien bijscholingen gaan volgen, zodat je meer kans maakt bij een andere werkgever, of dat je meer taken kunt uitvoeren bij je huidige werkgever.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 6 juli 2012 om 12:07
quote:broadway schreef op 06 juli 2012 @ 12:05:
jouw bruto salaris is per 4 weken TS dat moet je er even bijzetten anders zou je geen 13de maand hebben.
je maandsalaris is dus ongeveer 1795 euro
Da's een rare redenering. Een 13e maand is toch juist een bonus die je krijgt op je normale salaris?!
edit: mosterd...
Maar to, kan je niet bij je huidige werk vragen wat je moet doen om te kunnen doorgroeien naar een functie die meer betaald?
jouw bruto salaris is per 4 weken TS dat moet je er even bijzetten anders zou je geen 13de maand hebben.
je maandsalaris is dus ongeveer 1795 euro
Da's een rare redenering. Een 13e maand is toch juist een bonus die je krijgt op je normale salaris?!
edit: mosterd...
Maar to, kan je niet bij je huidige werk vragen wat je moet doen om te kunnen doorgroeien naar een functie die meer betaald?
Oke bedankt. Het is inderdaad een klein bedrijf! Nu heb ik toch een soort bevestiging gekregen, dat het inderdaad best een laag salaris is.
Ja ik zou graag verder solliciteren. Ik ben bezig met een huis kopen. Dus een vast contract is wel handig. Volgend jaar kan ik altijd de stap maken om verder te kijken. Wel jammer ik heb leuke collega's...
Ja ik zou graag verder solliciteren. Ik ben bezig met een huis kopen. Dus een vast contract is wel handig. Volgend jaar kan ik altijd de stap maken om verder te kijken. Wel jammer ik heb leuke collega's...