Soms..

05-07-2012 20:17 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, zoals algemeen bekend is, niemand is perfect. Zo ook ik niet, maar mijn vriend ook niet.

Ondanks dat hij bijna, bijná perfect is heeft hij toch zijn mankementen.

Tja , en afentoe moet je dat gewoon even van je afzeuren.

Laat ik het spits afbijten.

-We hebben een Amerikaanse koelkast, maar ondanks dat we een koelkast hebben waar je u tegen zegt er is nooit, nóóit ruimte! Dan heeft meneer weer de koelkast compleet met bier gevuld, of redbul, of een combinatie van de boven genoemde.

-De vriezer krijg je amper dicht van de pizza's & spareribs.

-Ik heb op bed altijd 30 cm ruimte, lig de hele nacht op het randje.

Terug schuiven naar het midden kan niet, want hij ligt gezellig tegen mij aangeplakt, zo'n schoonmaak visje. Dan denk ik, ik rol over hem heen, Lig ik aan de andere kant waar wel ruimte is.

Drukt hij mij er aan die kant af.

-En maar niet toegeven dat hij Dhr. Poezelmans stiekem toch wel heel erg lief vind. Het is altijd ''De kat'' en ''Het'' maar als ik thuis kom, loopt de kat net uit zijn richting weg, en zit hij soms zelf onder de katten haren.

Maar ondanks 'alles' hou ik toch van je!
Ik kan wanhopig worden van het herhalen.Die van mij gat van het standpunt uit dat als ik iets wil dan vraag ik het wel, dan doet ie het ook maar dan moet je niet de complimentjes vergeten.zucht. Tis wel een schatje.
HAHA, ik zei net voor de grap tegen mijn vriend.

Je hoeft niet te slijmen, we kunnen ook gewoon eerlijk ruilen.

Jij krijgt hondjes maar dan doe jij je Dodge wel weg. Zegt hij DEAL! Verkoop jij je ouwelullen bak.

Waarop ik zei , Ga toch maar slijmen..

Waarop zijn antwoord is, NEE, jij zet je auto te koop!

O mij god, wat heb ik mezelf op de hals gehaald.
quote:Sssenta schreef op 06 juli 2012 @ 11:40:

Geheel off topic, maar ben ik nu de enige die echt de kriebels krijgt van de term "die van mij"?Tis meer dat het eruit floept omdat velen zo praten erover
Wij gaan nu bij de hondjes kijken, zal vanmiddag wel even verslag uitbrengen..
Veel plezier!

Geheel off topic, maar ben ik nu de enige die echt de kriebels krijgt van de term "die van mij"?Ik vind het ook heel naar klinken....maar volgens mij zei ik het zelf ook
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik ergerde me altijd mateloos aan mijn ex in de auto als ik aan het rijden was. "let op dit, let op dat" en dan zo mee gaan zitten kijken als we bijv van baan verwisselde. En echt, ik rij echt normaal hoor, ik kon hem wel wat aan doen dan. Op een gegeven moment na de zoveelste irritatie hierover zou ie het niet meer doen. Maar dan zo'n doodste stilte als we bijv weer een bocht om gingen, ik voelde gewoon als ie wat wilde zeggen!! Grrr
-hier altijd strijd om de Blackberry-opladers. Hij is die van hem altijd kwijt en beweert dan altijd bij hoog en laag dat de oplader die op tafel ligt van hem is (NEE, dus, die is van mij, want ik ben hem nooit kwijt!! Afblijven dus!!!)

-het is mij nog steeds een raadsel wat het verschil in moeite is tussen: je lege koffiekopje op het aanrecht zetten of even bukken en je lege koffiekopje in de vaatwasser eronder zetten...

-ook is het mij nog steeds een raadsel waarom je wel alle feiten vanaf +/- 1821, als het om voetbal gaat, kunt onthouden, maar niet kunt onthouden dat je nog even langs de supermarkt moet omdat je brood zou halen...
Als dat alles is...
Mijn vriend ziet niet dat iets schoongemaakt moet worden... hij woont nu alleen in het appartement waar we samen in gaan wonen, hij stofzuigt niet, maakt het sanitair niet schoon... En dat terwijl hij vindt dat hij heel netjes is *kuch*. Voor de rest is hij, net als alle andere mannelijke wederhelften hier, heel erg lief.
quote:brokenhearted78 schreef op 06 juli 2012 @ 12:37:

Als dat alles is...Nee, hij snurkt ook nog eens.....
Dat ie antwoord op een smsje, maar het op precies dezelfde manier afsluit als ik...niet een keer, maar vaak...ggrrra!
Mijn lief laat altijd overal etensresten achter. Op het aanrecht, in de wasbak. Gatver!!!

Hij begint 's ochtends (heel asociaal vroeg, meestal voor 6 uur) als hij opstaat een heel verhaal tegen mij en is dan oprecht verbaasd als ik het later weer vergeten ben. Ik gaf toch antwoord? (Ik gromde een beetje terug in mijn slaap, in de hoop dat hij dan op zou houden met praten.)

@Brokenhearted: ja, dat is alles. Daarom is hij dan ook mijn lief en niet mijn ex.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Hahahaha dat ken ik, mijn vriend doet dat midden in de nacht als hij heeft gewerkt en dan is hij nog gepikeert als ik geen antwoord geef ook. En dan voel ik me weer schuldig.... Pffff
quote:beezy schreef op 06 juli 2012 @ 10:41:

[...]

Herkenbaar..

Ik kom een keer bij mijn vriend op de zaak, vriend weg , chef weg.

Ik vraag waar zijn ze? Ja in het ziekenhuis, o waarom . O er was een auto van de krik gevallen op zijn hand..

Ik bellen, hij had een bot gebroken, en er zat een snee in , die heel diep was en die gehecht moest worden. Ik heb voor hem gekookt, haalde drinken voor hem, deed alles voor hem. Want zijn hand deed zo'n pijn. En constant Au, Au , net of zijn hand er half lag, en hij aan het dood bloeden was.

Maar hij kon nog prima op de Xbox en playstation. En zodra ik hem vroeg of hij wou neuken, wil je niet weten hoe snel hij naar boven rende. Hahahahaha, prachtig, jaa mannen zijn soms echt n volk apart.
quote:chicka schreef op 06 juli 2012 @ 11:19:

Mijn vent is zeker weten de netste van ons tweeen en hij poetst ook altijd. Op zich heeerlijk (hoef ik het niet te doen), maar ik word dus wel gedrild.. Ik heb mezelf al aangeleerd om de hagelslag in de kast te zetten nadat ik 'm heb gebruikt en de boter weer terug in de koelkast te zetten, deed ik niet toen ik nog alleen woonde (nou ja, pas een uur later ofzo). Maar goed, als ik dan vergeet het mes bij de afwas te leggen, dan vraagt hij daarna op poeslieve toon: "Heb je dit mes nog nodig, of kan ik 'm wegleggen?" Grrrr!!! Leg 'm dan gewoon weg en zeur er niet over!

Ook houdt hij ervan om te zingen in huis, terwijl hij dat echt-echt niet kan, zoooooo vals. En het ergste is nog dat hij dat zelf niet hoort...Boehoe..

Waaaaaattttt hebben wij dezelfde man???? Echt een KOPIE van de mijne.

Die van mij maakt het soms zo bont om een half uur later als ik heul heul uitgebreid heb stofgezogen, nogmaals de stofzuiger te pakken en het dunnetjes over te doen...

Ook ik ben gedrild in bepaalde schoonmaak/opruim dingetjes..en mijn man doet dat op precies dezelfde irritante manier als die van jou. Tsja en zelfs dat zingen herken ik wel...al doet die van mij dat gelukkig alleen maar onder de douche... of als hij onze zoon naar bed brengt.

Geheel off topic, maar ben ik nu de enige die echt de kriebels krijgt van de term "die van mij"?Ik moest er toevallig net aan denken toen ik een paar keer " die van mij " in mijn berichtje typte... ik dacht wat raar gezegd eigenlijk...Dus sorry voor de jeuk!
Mijn vriend kan soms precies hetzelfde wat ik zeg zo formuleren dat het net lijkt alsof hij iets totaal nieuws verteld. Die toon erbij maakt op mij de indruk dat hij vind dat ik er naast zit en hij het wel even goed zal uitleggen.

Als ik hem er dan op aanspreek dat het niet veel anders is dan ik zei, kan hij altijd zo heerlijk kalm *grr* zeggen dat hij ook nooit heeft beweerd dat ik het niet goed had.

Aanvulling: De jeuk zit hem er bij mij dat hij dat inderdaad niet heeft beweerd dus ik heb dan eigenlijk geen poot om op te staan terwijl zijn houding toch een soort weerstand opwekte bij mij haha!
Oh ik kan er zo een paar opnoemen Kleine dingen waar ik vaak wel om kan lachen maar als je net even ej dag niet hebt: heel irritant.

- Hij laat overal wat slingeren: snoertje van zijn iPhone, sleutels, sokken, sloffen, dingen die hij gepakt heeft en niet teruglegt. En twee seconden later: CHYOU, waar heb ik mijn *in te vullen item* neergelegd?!

- Hij is altijd vrolijk ( wat ik heeeel leuk vind) maar hij zingt zoveel. Als ik even rustig wil bijkomen of chagrijnig ben, zit hij altijd te neuriën, te zingen, of gek te doen. En dan erger ik me nog het meest aan het feit dat hij alle teksten verkeerd zingt, of ze zelf verzint

- Hij treuzelt. Wil hij gaan douchen, loopt hij eerst een half uur door het huis in zijn ondergoed ( of erger nog, in zijn blote pielemuis) en als 'ie in een grappige bui is gaat ie er nog lekker mee staan rondzwaaien

- Als we op het punt staan om weg te gaan, tóch nog even gauw iets doen/controleren/pakken/andere schoenen aantrekken

- Als hij eten heeft gemaakt is hij er altijd van overtuigd dat het niet smaakt, maar dat doet het altijd wel Hij zeurt dan altijd al bij voorbaat

Maar juist om deze dingen ( waar ik me soms aan kan ergeren) hou ik van 'm haha
Ik heb er nog één. Als hij me iets wil vertellen wat grappig was op werk of iets anders, dan begint hij zijn verhaal en neemt hij 100.000 zijweggetjes, waardoor ik steeds denk: jaaa..... wat wil je nu vertellen?

En dan een kwartier later, verbaasd omhoog kijken en zeggen: huh wat wilde ik nou zeggen?

Haha hij is soms zo lekker warrig, en ik ben vaak juist heel geordend Maar daarentegen is hij dan weer heel scherp en ben ik vaak de onnozele. Leuk koppel zijn we
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 13:51:

Ik heb er nog één. Als hij me iets wil vertellen wat grappig was op werk of iets anders, dan begint hij zijn verhaal en neemt hij 100.000 zijweggetjes, waardoor ik steeds denk: jaaa..... wat wil je nu vertellen?

En dan een kwartier later, verbaasd omhoog kijken en zeggen: huh wat wilde ik nou zeggen?

Haha hij is soms zo lekker warrig, en ik ben vaak juist heel geordend Maar daarentegen is hij dan weer heel scherp en ben ik vaak de onnozele. Leuk koppel zijn we

Ja, dat zijn ook de leuke dingen. Hij presteert het nog wel eens om een verhaal te starten, ik vol spanning luisteren en dan een bijzaak in het verhaal uitvergroten wat uiteindelijk een nieuwe verhaal wordt en dan te stoppen als hij klaar is met de bijzaak (is het nog te volgen )

Hilarische momenten levert dat op omdat hij dan heel veel tijd kwijt is aan een verhaal in een verhaal maar ik uiteindelijke nog niet weet waarom hij oorspronkelijk het verhaal wilde vertellen.
quote:cm_89 schreef op 06 juli 2012 @ 13:56:

[...]

Ja, dat zijn ook de leuke dingen. Hij presteert het nog wel eens om een verhaal te starten, ik vol spanning luisteren en dan een bijzaak in het verhaal uitvergroten wat uiteindelijk een nieuwe verhaal wordt en dan te stoppen als hij klaar is met de bijzaak (is het nog te volgen )

Hilarische momenten levert dat op omdat hij dan heel veel tijd kwijt is aan een verhaal in een verhaal maar ik uiteindelijke nog niet weet waarom hij oorspronkelijk het verhaal wilde vertellen.Heel herkenbaar en inderdaad hilarisch! hahaha
Ook zo eentje hij beweerd soms dat ik iets niet heb gezegd, terwijl ik 100% weet dat hij de eerste is geweest die het te horen heeft gekregen. En dan ook volhouden nee, ik zou het HEUS wel onthouden als je dat gezegd zou hebben!

Gelukkig heb ik soms bewijzen maar dan heeft hij zijn woordje ook klaar, ja maar toen..dan onthoud ik dat toch niet op zo een moment!

GRRR
Wij zaten in de auto onderweg naar het asiel.

Ik heb een richtings gevoel van een deurkruk , dus je kan mij alles wijs maken.

Begint meneer:

''Lieverd, je weet wel dat wij toen we samen gingen wonen bepaalde regels hadden afgesproken. Zouden we een paar regels misschien kunnen bespreken?''

Ja dat kan.

Zo hebben we 'Het aantal katten, is ook het aantal auto's per persoon. Daar moet ik echt een grens trekken anders heeft mijn vriend straks de hele parkeer plaats gevuld met zijn auto's. Begint meneer, je weet wel de katten/auto regel. Maar jij wou toch graag een 2de kat? Ja, vertel de clou nou maar.

Nou als ik deze auto zou verkopen, dan krijg ik er aardig wat geld voor, en ik heb al een andere auto gezien... Maar die is niet echt voor dagelijks gebruikt. Dus ik vraag wat wil je kopen lieverd? Een ,, hummer. WHAT IN THE FUCKING HELL NAAM WIL HIJ MET EEN HUMMER!! Dat is nog erger dan die diesel zuipende plastic-is-fantastic auto die hij heeft. Nou dan ga je van 1 op 6 naar 1 op 4, daar schiet je mee op! Heb de wegen belasting opgezocht voor zo'n ding, ¤500 per kwartaal!!

Heb dat idee uit zijn hoofd gepraat,

Als 2de optie wou hij dan een mustang, ik vroeg hem verzin je dat ter plaatse? Of ... Nee die wou hij als 'dagelijkse' auto samen met de hummer. OMG wat is het soms een klein kind, hij ziet iets, iemand wil het met hem ruilen, en hij wil zich er vol overgave in storten. Als ik ooit van hem ga scheiden, denk dat hij een lijst heeft met dingen die hij gaat kopen die van mevrouw-gezond-verstand-niet mochten.

Onderandere zijn hummer, een speedboot met 2 V8 motors.

En wat zouden wij met 4 auto's moeten??? De overheid sponseren met de wegenbelasting?

Heb met hem een deal gesloten, hij mag zijn mustang kopen, na inruil van zijn auto. Hij zou voor mij een E-klasse Cabrio zoeken , en dan mag hij een belasting vrije ferrarie, of what ever hij wil op knappen kopen.

Wat een verstand, een hummer willen kopen, als je arm wil worden dan is dat de manier!

Maar goed om op de hondjes terug te komen. Het zijn geen hondjes, het zijn HONDEN, echt waar wist serieus niet dat een hond zo maar dan ook zo groot kan zijn. Ik stond daar echt verbaasd van is dat, DAT een hond? Toen had die asiel medewerker het hok al open, en voor dat ik het wist, kreeg ik een knuffel van 70 kg hond. De honden waren leuk ja, moet ik hem toe geven. Maar ik heb de rem er wel wat opgehouden , anders had hij ze meteen mee genomen. Denk dat hij toch nog maar even een nachtje over moet slapen...
Mannen en hun ego,

Laatst lagen we lekker in bed, knusjes tot er een insect over het bed kroop. Dat is altijd even schrikken natuurlijk dus gauw het bed uit. Toen alle rust terug gekeerd was gingen we weer liggen.

Vriend begint: HAHAHAHA jij schrok echt he!!!!!!!! Dat was echt grappig, en een lol dat hij heeft!

Nou, hij sprong toch echt als eerste het bed uit als een ninja waarna hij het arme insectje ook nog is direct vermorzelde, met een plankje zodat hij er niet te dichtbij hoefde te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven