Werk & Studie alle pijlers

Yesssss.... Eindelijk!

06-07-2012 11:00 19 berichten
.
Nou geniet ervan!

En veel sterkte met de verwerking van al je verliezen van afgelopen jaar!
Hè meid, dat heb je dan ook echt verdiend. Geniet er van en neem af en toe een dag om echt helemaal niets te doen op de bank of in bed. Verwen jezelf met alles dat mogelijk is.

Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een positief bericht ondanks de negatieve dingen die je hebt moeten meemaken. Geniet lekker van je vakantie! Dat heb je zo te lezen dubbeldik verdiend .
Wat klink je positief, ondanks alle tegenslag. Een hele goede vakantie!
Je hebt het verdiend!
Geniet ervan!
Geniet er dubbel en dwars van! Je hebt het verdiend!
.
Ook al zit het weer niet echt mee.. Maak er alsnog een mooie vakantie van!
Ga lekker genieten van je vakantie!

Dansen tot je spierpijn hebt, en zoveel koffie drinken dat je er niet meer van kunt slapen, heeeeeeerlijk
Ja en?
Wat een naar jaar heb jij achter de rug, zeg!

Ik heb een klein beetje herkenning; mijn vader overleed in het tweede jaar van mijn geneeskunde studie.

Knap van je dat je de studie niet hebt laten versloffen in die moeilijke periode.

Fijne vakantie gewenst!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
en
.
Wat een heftig jaar is het geweest, maar wat heerlijk dat je nu 2 maanden vrij bent en even helemaal niets hoeft!

Ik deel je vreugde, ook ik heb een pittig jaar achter de rug en het is maar goed dat ik nu vakantie heb want ik zat er goed doorheen de laatste twee weken. Het voelt nu ook een beetje gek, vanaf vandaag hoef ik helemaal niets.... en op dat gevoel zat ik te wachten. Geen verplichtingen, ik hoef niks kan écht rustig zitten ipv het gevoel te hebben nog iets te moeten doen.

Ook ik heb komende zomer geen baantje. Ik ga vandaag een weekje weg met m'n vriend, even mijn hoofd leeg heerlijk!

Ik hoop dat je net zo van je vakantie geniet als ik dat ga doen van de mijne!

(vanochtend vroeg uit bed geweest, ontbeten.. ik dacht ach what the ... en ben er weer ingekropen en lekker geslapen tot half 12! Yeah! )
Whoopie!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Van harte meid, met je vakantie, geniet ervan!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
.
Rust lekker uit, je hebt het meer dan verdiend! Supergoed dat je door bent gegaan met je studie!!!! Fijne vakantie!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven