Vroege vrijdagmiddagborrel topic!

06-07-2012 14:09 130 berichten
Oké, het is een beetje saai op mijn werk, en misschien bij jullie ook wel

Daarom biedt ik jullie vast een aan om het weekend te beginnen!

Hebben jullie nog plannen dit weekend?
Boekje lezen, rusten en lekker een glas wijn drinken denk ik :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh THANKS, ik verveel me dood en zat te hopen op een leuk topic
Moeten jullie ook tot 5u? Iedereen hier is zo'n beetje op vakantie en zit hier voor jan met de korte achternaam, want we moeten wel telefonisch bereikbaar zijn... Zucht. De telefoon is welgeteld twee keer gegaan.
Lekker! Wij hebben morgen een verjaardag ,maar de rest van het weekend ziet er denk ik ook ongeveer zo uit
Jaa lekker! Een borrel! Helaas zonder alcohol voor mij, maar dat mag de pret niet bederven.

WEEEEEKEND.
Oh plannen, eigenlijk niet en dat vind ik wel chill Beetje stadten in mijn eentje, lekker niet koken en pizza laten bezorgen, enge films kijken....

Vanavond bruiloftsfeest van mijn neef, dat is dan wel weer leuk. Zondagavond is steevast de avond van mij en mijn vriend. Ons 'bankhangavondje'

Normaal zitten mijn weekenden heel vol, dus kijk hier heel erg naar uit!
Haha, zo'n functie heb ik ook chyou!

Ik moet zelf tot vier uur! Mijn collega wel tot vijf, omdat ook wij telefonisch bereikbaar moeten zijn.

Hier is de telefoon over de gehele dag denk ik 8 keer gegaanen de mailbox is ook al leeg.

(vanaf half acht)
YES PLEASE!! ik verveel me ook echt te pletter! Heb echt geen zin meer!

Weekend wordt verassend.. Vriendlief voor het eerst mee naar een feestje. Dit wordt lastig, gezien hij niet echt geaccepteerd wordt, omdat mijn vrienden en kennisen liever niet hadden gezien dat mijn vorige relatie was uitgegaan.. Duss.. zenuwachtig hoe dit gaat lopen en wijn kan ik dus zeker wel gebruiken :D
Oooh lekker!!!... plannen voor het weekend. Morgen een bruiloft!:) twijfelen of we blijfen slapen of weer terug gaan.

Zondag een lekkere luie dag! En savonds met vriend sbs6 kijken is onze avond!
quote:druifje83 schreef op 06 juli 2012 @ 14:13:

Haha, zo'n functie heb ik ook chyou!

Ik moet zelf tot vier uur! Mijn collega wel tot vijf, omdat ook wij telefonisch bereikbaar moeten zijn.

Hier is de telefoon over de gehele dag denk ik 8 keer gegaanen de mailbox is ook al leeg.

(vanaf half acht)

Frustrerend he, bleh. Voel je je ook zo lekker nutteloos, hele dag uit je neus vreten

Heb nog 0 nieuwe mails binnengekregen vandaag. De vrijdag is bij ons echt zo'n dag dat iedereen een PT dag heeft, etc.
quote:haarlak2010 schreef op 06 juli 2012 @ 14:17:

Oooh lekker!!!... plannen voor het weekend. Morgen een bruiloft!:) twijfelen of we blijfen slapen of weer terug gaan.

Zondag een lekkere luie dag! En savonds met vriend sbs6 kijken is onze avond!Bij osn dus ook De 25, reportage, etc
quote:melissa84 schreef op 06 juli 2012 @ 14:16:

Weekend wordt verassend.. Vriendlief voor het eerst mee naar een feestje. Dit wordt lastig, gezien hij niet echt geaccepteerd wordt, omdat mijn vrienden en kennisen liever niet hadden gezien dat mijn vorige relatie was uitgegaan.. Duss.. zenuwachtig hoe dit gaat lopen en wijn kan ik dus zeker wel gebruiken :DSpannend Melissa! Bij ons was het andersom En dan niet wat vrienden betreft maar zijn familie accepteert mij/onze relatie ( nog steeds na 2 jaar) niet :(
Ouders zijn hier op vakantie, heerlijk.

Moet wel gaan schoonmaken :-).

Jammer genoeg geen werk meer , dusse ik zadel mezelf werk op

Weekend wordt verassend.. Vriendlief voor het eerst mee naar een feestje. Dit wordt lastig, gezien hij niet echt geaccepteerd wordt, omdat mijn vrienden en kennisen liever niet hadden gezien dat mijn vorige relatie was uitgegaan.. Duss.. zenuwachtig hoe dit gaat lopen en wijn kan ik dus zeker wel gebruiken :D

Oh, dat is inderdaad wel heel erg spannend! Maar als iedereen ziet hoe gelukkig je met deze partner bent, dan moet het goed komen toch?

Uiteindelijk is dat het belangrijkste! En ik neem aan dat vrienden/kennisen en bijv. familie jou het liefst gelukkig zien!

Weekend wordt verassend.. Vriendlief voor het eerst mee naar een feestje. Dit wordt lastig, gezien hij niet echt geaccepteerd wordt, omdat mijn vrienden en kennisen liever niet hadden gezien dat mijn vorige relatie was uitgegaan.. Duss.. zenuwachtig hoe dit gaat lopen en wijn kan ik dus zeker wel gebruiken :DSpannend zeg, hoop dat het goed gaat
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 14:17:

[...]

Frustrerend he, bleh. Voel je je ook zo lekker nutteloos, hele dag uit je neus vreten

Heb nog 0 nieuwe mails binnengekregen vandaag. De vrijdag is bij ons echt zo'n dag dat iedereen een PT dag heeft, etc.Dat is inderdaad heel frustrerend! Ik ben om half zes opgestaan speciaal om hier de hele dag te zitten (gedetacheerd, lange reisafstand), en dan heeft niemand mij nodig!
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 14:18:

[...]

Spannend Melissa! Bij ons was het andersom En dan niet wat vrienden betreft maar zijn familie accepteert mij/onze relatie ( nog steeds na 2 jaar) niet :(Ow dat meen je?! Wat is daar de reden van dan? Mijn ouders hadden er ook moeite mee, maar zien nu in dat het serieus is (klein half jaartje nu) dus hebben het nu wel geaccepteerd. Vrienden hebben nogal moeite met een andere huidskleur dan waar mijn melkflessen mee gesierd zijn, dus hoop dat ze zich een beetje inhouden.
Nog een beetje te vroeg voor mij. Moet eerst nog nog een uur of drie wat doen. (Bewaar die blauwe cocktail maar voor me )
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Wel gezellig zo.. vroeg me al echt af hoe ik deze *&^&*@# vrijdagmiddag door moest gaan komen..
quote:melissa84 schreef op 06 juli 2012 @ 14:21:

[...]

Ow dat meen je?! Wat is daar de reden van dan? Mijn ouders hadden er ook moeite mee, maar zien nu in dat het serieus is (klein half jaartje nu) dus hebben het nu wel geaccepteerd. Vrienden hebben nogal moeite met een andere huidskleur dan waar mijn melkflessen mee gesierd zijn, dus hoop dat ze zich een beetje inhouden.

Mijn vriend en zijn familie zijn moslim, en ik ben katholiek.

En daarnaast vinedn ze dat ik een verkeerde huidskleur heb.

Mijn familie moest ook wennen maar toen ze hem kenden sloten ze hem direct in hun armen haha, hij is een topvent. Zijn familie ( vooral zijn moeder) geven mij niet eens de kans om te laten zien wie ik ben. Ben gewoon niet welkom.

Lastige situatie, maar we zijn nu 2 jaar samen en kunnen er onderhand wel mee dealen. Sommige familieden van hem zien we ook gewoon en accepteren het, maar zijn ma blijft een heet hangijzer.

Tussen ons is het verschil in geloof/cultuur/ras NOOIT een probleem, nooit geweest ook. Onze omgeving lijkt er meer moeite mee te hebben, terwijl wij dolgelukkig zijn zo
quote:druifje83 schreef op 06 juli 2012 @ 14:21:

[...]

Dat is inderdaad heel frustrerend! Ik ben om half zes opgestaan speciaal om hier de hele dag te zitten (gedetacheerd, lange reisafstand), en dan heeft niemand mij nodig! Ja bah, straks krijg je nog een bore out
Leuk topic! Ik zit hier ook mijn aanwezigheidsplicht uit te zitten, moet tot 5 uur.

Ik vind het alleen geen probleem als de telefoon niet meer gaat, want ik ben mijn stem kwijt... Niet echt handig dus.
Uhm... stuff... and things
quote:chyou schreef op 06 juli 2012 @ 14:24:

[...]

Mijn vriend en zijn familie zijn moslim, en ik ben katholiek.

En daarnaast vinedn ze dat ik een verkeerde huidskleur heb.

Mijn familie moest ook wennen maar toen ze hem kenden sloten ze hem direct in hun armen haha, hij is een topvent. Zijn familie ( vooral zijn moeder) geven mij niet eens de kans om te laten zien wie ik ben. Ben gewoon niet welkom.

Lastige situatie, maar we zijn nu 2 jaar samen en kunnen er onderhand wel mee dealen. Sommige familieden van hem zien we ook gewoon en accepteren het, maar zijn ma blijft een heet hangijzer.

Tussen ons is het verschil in geloof/cultuur/ras NOOIT een probleem, nooit geweest ook. Onze omgeving lijkt er meer moeite mee te hebben, terwijl wij dolgelukkig zijn zo

Wat lastig allemaal! Maar lekker dolgelukkig blijven samen hoor! Ik snap dat nooit hoor, het is toch fijn als je zoon/dochter gelukkig is met iemand?

En dan maakt het toch allemaal niet uit welke huidskleur of geloof iemand heeft?

Maar ja... wel knap dat jullie daar zo goed mee omgaan!
Ik ben nu ook zo gedemotiveerd en verveeld dat ik begin te zuchten als die telefoon gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven