Vroege vrijdagmiddagborrel topic!
vrijdag 6 juli 2012 om 16:00
quote:druifje83 schreef op 06 juli 2012 @ 15:56:
Zo, nog 5 minuten voor mij! Ik ga even mijn boeltje afwassen, en dan ga ik!
Ik wens jullie een hééél fijn weekend!
Melissa succes bij het feestje, komt vast goed!
Bedankt dat jullie de laatste uurtjes van deze werkweek wat gezelliger hebben gemaakt voor mij Dank je wel! Fijn weekend! Doen we volgende week weer
Zo, nog 5 minuten voor mij! Ik ga even mijn boeltje afwassen, en dan ga ik!
Ik wens jullie een hééél fijn weekend!
Melissa succes bij het feestje, komt vast goed!
Bedankt dat jullie de laatste uurtjes van deze werkweek wat gezelliger hebben gemaakt voor mij Dank je wel! Fijn weekend! Doen we volgende week weer
vrijdag 6 juli 2012 om 16:06
quote:melissa84 schreef op 06 juli 2012 @ 15:39:
Dames! Voor degene die geluid hebben, zich nog steeds vervelen en de clip van Single Ladies van Beyoncé kennen zie onderstaande link:
http://youtu.be/rNx1-GS5BE4
HILARISCH!
Echt ff doen als je tijd heb..Ik kan dat soort links helaas niet openen, maar is dat die vent in dat zwarte badpak die dat dansje doet?
Dames! Voor degene die geluid hebben, zich nog steeds vervelen en de clip van Single Ladies van Beyoncé kennen zie onderstaande link:
http://youtu.be/rNx1-GS5BE4
HILARISCH!
Echt ff doen als je tijd heb..Ik kan dat soort links helaas niet openen, maar is dat die vent in dat zwarte badpak die dat dansje doet?
vrijdag 6 juli 2012 om 16:09
vrijdag 6 juli 2012 om 16:18
vrijdag 6 juli 2012 om 17:04
Dit is toch geen vrijmiboto? Waar is de TO die betrapt is door de buurman terwijl ze net een ananas rectaal inbracht? Waar is de TO die niet naar de dokter durft met een afgebroken en ontdooide frikandel in haar hoeha.
Waar is de TO die ondanks mailen whatsappen smsen en mailen niets hoort van haar date en zich afvraagt of het leven nog zin heeft?
Dit is een kletstopic! Ga je schamen!
Waar is de TO die ondanks mailen whatsappen smsen en mailen niets hoort van haar date en zich afvraagt of het leven nog zin heeft?
vrijdag 6 juli 2012 om 17:05
quote:waarbij schreef op 06 juli 2012 @ 17:04:
Dit is toch geen vrijmiboto? Waar is de TO die betrapt is door de buurman terwijl ze net een ananas rectaal inbracht? Waar is de TO die niet naar de dokter durft met een afgebroken en ontdooide frikandel in haar hoeha.