nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Moet naar bed toe.......
Maar zit nog te kijken naar New Chicks over 5 meiden in een villa op Curacao en 4 jongens. En ik hoop intens dat theedochter nooit aan zulk soort programma's zal meedoen. Theezoon ook niet, maar vind het van die meiden nog erger.....
Oh wat een programma is dat ja! Volgens mij herhaling, want ik heb die meiden al eens voorbij zien schuiven, of zitten ze er voor een 2e keer? Turbotrash!
goeiemoggel....

ik ben vrij vandaag, joepie!!!!
Goedemorgen!! Ik ben ook vrij, lig nog in bed, zoon is na voeding weer gaan slapen
Goedemorgen! Nu al bijna middag. Ik heb een versnipperde dag met allemaal afspraken vanochtend, vanmiddag en vanavond. En van die losse uren tussendoor waarin je net niets kan doen.

Verder heeft de tandarts mijn wortel uit mijn tand gehaald en heb ik nergens last meer van, hoop ik.

Over drie weken ga ik op vakantie, joepie! Een beetje met de auto richting Oostenrijk/Noord-Italië. Iets met bergen en stadjes en lekker eten :-)
ik heb even de balen van een bijna nutteloze dag; heb niet veel gedaan, heb er vandaag gewoon even niet de energie voor en ook geen zin in.

Het ritje met zoon naar de bakker vond ik al veel. Heb wel al een salade gemaakt die we morgen gaan eten kwam zo uit. Vanavond eten we pasta met verse groentes; paprika, prei, ui en champignons.

En eigenlijk baal ik ook nog een beetje van een domme actie van man; die had iets op internet besteld, bleek dat het helemaal het verkeerde was, kan ws niet geruild worden omdat hij het toch uit de verpakking gehaald had. :(

Wel leuk was vandaag met zoon in de tuin spelen met de bellenblaas, hij volgde elke bel helemaal. En vroeger als kind vond ik bellenblaas al geweldig speelgoed en dat is nu nog zo

Vakantie..... zucht heb ik ook wel zin in, maar het is nog geen september.... Nog 2 dagen werken deze week en dan wel een superleuk weekend te gaan!!

@ Isa, fijn dat je tandarts kon helpen!

@ de rest, jullie zijn toch niet iets nuttigs aan het doen he??
Blegh, ik heb zo'n zinloze dag...

Ga nu sporten om frustratie kwijt te raken...

En de zon schijnt nog wel!
Isa fijn dat je geen last meer hebt!

slecht nieuws: ik heb vandaag allemaal veel te nuttige dingen gedaan en lig nu ff uitgeteld op bed.

heb me vanmiddag rotgezocht naar een zwarte jeansachtige 3 kwart broek. had daar veel eerder mee moeten kappen want nu ben ik gesloopt.oww en waarom hebben ze nou nooit wat ik in mn hoofd heb?

oww mocht net toen ik naar huis ging wel een sorbetijsje van mezelf
Ik ben al tijden op zoek naar laarzen die niet schijnen te bestaan. Maar ik geef niet op! Als ik ze kan bedenken, dan kan iemand anders ze toch ook maken?

Heerlijke avond vol muziek gehad. Wat is dat toch ontzettend fijn! Ik kan het bijna niet uitleggen, maar het voelt alsof ik dan op mijn plek ben. Alsof alles in mijn leven op zijn plek valt. Zooo fijn!

Straks naar bed (zit nu nog even te stuiteren van de adrenaline) en morgen naar kantoor Dat is altijd een heftige overgang, maar helaas verdien ik niet genoeg met muziek alleen...
het is warm, maar hoor in de verte al onweer.

verder heb ik weer es blaasontsteking.

heb er een abonnement op geloof ik
Arme MissP. En dan zijn wij er niet eens om over nix te praten met je. Hoe is het nu? Blaasontsteking is verschrikkelijk irritant. Ik had er in het najaar drie achter elkaar (nieuwe liefde, dan krijg je dat). Nu gelukkig al een hele tijd niet meer.

Gisteren zat ik mij enorm te vervelen op mijn werk. Ik was moe en zat te wachten op een stuk dat een collega zou geven. Ik ben daarna naar huis gegaan. Nu bedenk ik mij dat ik maandag, dinsdag en woensdag op cursus ben en dat ik donderdag van alles en nog wat geregeld had moeten hebben. Dus ik moet zometeen drie kwartier reizen om een paar printjes te maken en op de post te doen. Meestal vraag ik mijn collega om zoiets te doen als ik het vergeet, maar die is op vakantie.

Hier nog geen onweer, wel heel drukkend.

Gisteravond tot 0.30 op een terrasje gezeten en een wijntje gedronken. Lang leve de zomer!
owww jee Isa, dat is niet erg handig.... nou ja de wereld vergaat er ook weer niet van.

ja blaasontsteking is idd. erg irri. het is niet ernstig en het schijnt vanzelf weer over te gaan, het is alleen wel erg vervelend. ik heb nooit zin om naar de dokter te gaan en stel dat dan ook vaak uit, maar ben toch wel blij dat ik geweest ben...

niet dat de klachten al over zijn, maar dat zou wel erg snel zijn (sinds gister pas een de A.B.)

momenteel zit ik nog in pyama, net ff gemienmutst, zo douchen want afgesproken met een vriendin.

toedels!
Haaaaa.... een heerlijk kopje koffie!!!

Het zat wel lekker onder mijn steen, maar ben er toch maar weer onderuit gekropen.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
hihihi soezie wat ouwehoer je toch allemaal.

oww ja, dit is een ouwehoertopic.

moet trouwens nodig weer es aan het bloggen, maar geen zin en geen inspiratie...
ik meld me ook even;

gisteren drukke dag geworden; op bezoek bij zus, haar kersverse baby bewonderen. Ben helemaal verkocht; de eirestokken rammelen alweer, maar zoon is pas 6 maanden, dus dat is tekort op elkaar...... wachten is niet mijn ding....

vannacht kwam zoon om 4.15 uur voor voeding en ik sliep niet meer, ben aardig moe en heb een hoog zombiegehalte.

Beetje sneu voor man; die moest het al ontgelden vanavond... ik laat hem nu met rust en hij mij, dat gaat het beste voor nu.

Heb vanmiddag vrij genomen en ben even in de stad gaan shoppen voor mijn zus; kleertjes voor de baby, wat speelgoed voor de grote zus en wat riutals stuff voor mijn zus (die heeft immers het werk geleverd toch?).

Nu even hangen achter de pc.... wat doen jullie?
mdf ik gun het jou en andere mensen met kinderen of kinderwens heel erg, maar ben toch wel erg blij dat ik niet 'hoef'.

had vandaag afgesproken met een vriendin die zwanger is, ik word al moe als ik hoor wat je allemaal moet regelen voor zo'n kruimel...

ik heb echt geen hekel aan kinderen en nogmaals gun het iedereen die het wel wil, maar het lijkt me serieus ook wel heel erg vermoeiend.

ik bedoel dit niet persoonlijk op jou mdf, maar heb ook wel het idee dat mensen het regelmatig mooier laten lijken dan het is. dat ze de zware momenten gemakshalve er niet bij vertellen
Hallo! Tjonge, wat heb ik net een mooie film gezien! Intouchables.... Heel mooi!

Verder vandaag fanatiek in de tuin gewerkt en wezen hardlopen en ondertussen theekinderen verzorgd en geknuffeld. Was een goede dag.

Klopt overigens MP dat er ook minder mooie momenten zijn. Soms is het zwaar. Maar het is zo heerlijk als theedochter zegt: "mama, jij bent mijn vriendin" en dat theezoon in zijn bedje staat te springen als ik 's ochtends zijn kamer binnen kom...... dat maakt voor mij dat alle zware momenten in het niet vallen. Zucht, zwijmel.

Goed, genoeg zoetsappigheid: mijn lievelingseten is sushi. Dan weten jullie dat bij deze.
@ MP, ik snap je heel goed hoor, en ik zie het ook echt neit als een persoonlijke aanval. En soms vind ik het ook best zwaar, maar op die momenten is man vaak in de buurt om het even over te nemen.

En net wat OETL zegt; alle mooie momenten die je hebt met je kindje(s) die zorgen dat je die wat mindere dingen gauw genoeg vergeet.

Ik heb eigenlijk zelden sushi gegeten, vind het wel lekker. Ik ben gewoon een echte bourgondiër; ik hou van eten en ik vind bijna alles lekker. Dingen met tomaten vind ik niet zo'n succes (tomatensoep of tomaten in een salade), maar zongedroogde tomaten dan weer wel

Ik blijf wel op mijn gewicht letten, niet dat ik zo'n dik vadsige tokkie ga worden. Heb mijn man ook gezegd, als ik ook maar enigszins in de buurt kom, dan trek me maar aan mijn haren naar een diëtist ofzo

NU duik ik echt mijn bed in.... al later dan ik dacht....
Ik zie aan mijn zus hoe zwaar het is om kinderen te hebben en hoe geweldig het is. Maar het is inderdaad zo dat ik zelf geen kinderen hoef. Het grappige is dat mijn lijf helemaal geprogrammeerd is op kinderen: Als ik een baby vast hou, worden mijn borsten zwaar en beginnen mijn eierstokken te kronkelen. Zo raar! De eerste keer dacht ik dat het toeval was, maar het gebeurt elke keer. Blijkbaar gebeurt dat door de geur van baby's.

Sushi is geweldig!
Goed idee MDF, ik ga ook slapen. Trusten allemaal!
Goedemorgen!!

Heb heerlijk geslapen, ben net waker geworden van zoon.Zoon heeft weer lekker door geslapen en ligt nu heerlijk te drinken. toch wel ultiem geluk voor mij!

Grappig genoeg krijgt man er vaak niks of heel weinig vam mee als ik zoon voed. Nu weer even verder met genieten...
jammie, Sushi! de chef (phoebsman) maakt serieus de lekkerste van de hele wereld.

Isa: ik dacht dat jij nog geen kids had maar ze eventueel wel wilde, maar dat klopt dus niet blijkbaar. ik heb dat lichamelijke helemaal niet, maar denk echt niet dat dat raar is. je hebt nou eenmaal hormoontjes...moet zeggen dat toen mijn nichtje onderweg was ik erg bang was dat dat bij mij ook het een en ander op zou roepen. ben blij dat dit niet gebeurt is, want in mijn geval zou dat erg ingewikkeld zijn... ik denk serieus dat de kans erg groot is dat ik erg ongelukkig zou worden met kids, lang verhaal verder. wel lief dat jullie zo eerlijk zijn.

ik moet ook nog naar intouchable binnenkort. phoebsman zegt dat hij van een collega binnenkort de dvd kan krijgen of zoiets....

zo, ik ga ff eten....
Intouchables wil ik ook nog heen.

Toen ik 20 was, wist ik zeker dan ik geen kinderen wilde. Toen ik 25 was, wist ik vrijwel zeker dat ik geen kinderen wilde. Op mijn 30e sloot ik niets uit, maar ik had geen behoefte aan kinderen. Ik wil nu geen kinderen, maar ik sluit niet uit dat dat nog verandert. Grappig: het wordt steeds onwaarschijnlijker dat ik kinderen krijg (minder tijd) en ik ben nu minder zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven