Bah! Verliefd.. :(

06-07-2012 22:51 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerst is het zo leuk;

Met elkaar leuke dingen doen, vakanties plannen, vrienden aan elkaar voorstellen, dan ook maar bij de ouders op bezoek.

Heerlijke seks, fijn met elkaar kunnen praten.

Kortom zoals ik het altijd al had willen hebben.

En toen, de nacht nadat hij mij wakker maakte om even te vertellen hoe gek hij wel niet op me was en zo gelukkig van me werd; een facebook chat.

'' Ik weet niet meer wat ik wil, ik ben in paniek en heb rust nodig..''

Vervolgens was er geen avond meer beschikbaar om het er samen er even rustig over te hebben.

Nu 4 dagen geleden, nog steeds radiostilte.

Wat moet ik nou, hem die rust gunnen en wachten? Verder gaan?

Oh wat mis ik die jongen!

En ik moest het even kwijt!
Wat is dat beroerd! Sterkte meid! En denk vooral aan jezelf!
Och wat naar!

Ik zou hem die rust geven maar hem wel duidelijk maken dat je er voor hem bent als hij dat nodig heeft.
quote:annana schreef op 06 juli 2012 @ 22:55:

Och wat naar!

Ik zou hem die rust geven maar hem wel duidelijk maken dat je er voor hem bent als hij dat nodig heeft.Dit zou ik niet doen.. hij kan je op zn minst meer uitleg geven.. ik zou die rust geven, niks van jezelf laten horen
Wat vreemd zeg. Hoe lang waren jullie samen? Ik zou het niet zo kunnen waarderen als hij zo een opmerking maakt en verder zonder enige uitleg gewoon een eenzijdige radiostilte inlast...
Hoezo 'wachten'? Wachten met wat? Laat het nou ook maar gewoon ff bezinken.
Nog maar 3 prille maanden!

Maar aah het was zo leuk, ik hoop echt dat het een paniek aanval was o.i.d.

Ik denk dat dat bezinken best een goed idee is..
Geef hem nog even tijd en stuur over een week een mail (dan kan hij zelf bepalen wanneer hij het leest en wanneer hij antwoord) dat je graag beter wil begrijpen wat er aan de hand is.

Stel voor jezelf wel een grens. Hoe lang blijf je op hem wachten? Wat is een goede reden voor deze actie?
Eens met isadoro.

Geef hem een week en vraag daarna om duidelijkheid omdat je graag wil weten waar je aan toe bent. Heeft hij in de laatste dagen helemaal niets laten horen?
Zojuist weer op een Facebook een chat.

Een kansloos nietszeggend "gesprekje".

Hoe het met me ging en of ik moet werken morgen, wanneer ik aangeef dat ik het een vervelende situatie vind krijg ik terug: ' ik zeg toch niets naars?' Dit duurde niet langer als 4 minuten en eindigde met een koele 'later!'

Dit is helemaal niet zoals ik hem dacht te kennen, pijnlijk.

Die deadline lijkt me een goed plan, hoe leuk hij ook is-was er zijn voor hem ook grenzen!
He bah wat een dooddoener die 'later'. Heel jammer maar zou idd een deadline stellen en vooral je agenda volplannen met leuke dingen met je vriendinnen!
wat een domper zeg.
it's a big club and you ain't in it
het hoeft ook nieteens te zijn om jezelf te overtuigen; bij elke keuze die je maakt noem je de voordelen van elke optie, maar je praat vooral tegen jezelf. terwijl het lijkt op een liefdesverklaring.
it's a big club and you ain't in it
Hoe vervelend ook, maak zelf de keuze ipv op hem wachten.
Bindingsangst! Die jongen is weg! En dat kan jij nu ook best doen!
It is what it is and that's what it is!
quote:vicelos schreef op 07 juli 2012 @ 12:21:

Bindingsangst! Die jongen is weg! En dat kan jij nu ook best doen!

Hoe weet je dat nou?

Misschien is hij iemand anders tegengekomen, misschien zit hij aan z'n ex te denken, misschien heeft hij het te druk met andere zaken en wil hij geen tijd maken voor een eventuele vriendin, misschien wil hij even kijken of hij TO gaat missen... Alles kan.

Ik zou bellen en om een uitleg vragen.
ik was er klaar mee geweest. 'later'? pff..
Hardlopers zijn doodlopers...

Liep hij te hard van stapel?

Vind het zelf ook altijd een afknapper, als men na al een paar weken " ik hou van jou" zeggen. Weet niet of dat bij jou is gebeurd?
Hekje: ik ben die persoon...
It is what it is and that's what it is!
Het was geen ik hou van jou, maar een ik ben gek op je en sinds dat ik je ken is mijn leven zoveel beter.

We zijn zeker wel snel gegaan ja..

Ik heb besloten dat ik hem tot volgende week vrijdag geef, als hij het dan nog niet weet, is het over.

Balen als ik er aan denk maar wil niet aan het lijntje gehouden worden!
Begrijp ik het nou goed dat Vicelos de jongen is over wie jij het hebt??
quote:Julus schreef op 08 juli 2012 @ 12:00:

Begrijp ik het nou goed dat Vicelos de jongen is over wie jij het hebt??+1
quote:frizzy schreef op 08 juli 2012 @ 13:26:

[...]

+1

Dito.

Apart zeg.
conversation = awareness
Herkenbaar! Ik ben ook een paar weken aan het daten en merkte opeens afstand. Gelukkig is hij wel open over wat m dwarszit en kan daarom begrip en geduld opbrengen.

Hopelijk krijg je in ieder geval duidelijkheid over wat m dwars zit!
Ik vind dat hij je iig een reden mag geven. Hij zit niet lekker in zijn vel, geen reden om jou in het ongewisse te laten waarom, waardoor jij je naar voelt en het niet snapt. Daarna... Rust geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven