50 shades of grey
maandag 28 mei 2012 om 17:51
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

zaterdag 7 juli 2012 om 23:23
quote:hazelnoot schreef op 02 juli 2012 @ 20:36:
[...]
misschien mosterd want ik heb niet alles gelezen maar als je het boek graag wil lezen voor op de ereader in het nederlands heb ik wel een adres voor je waar je alle 3 de delen gratis kunt downloaden.... weet alleen niet of ik het hier zo neer kan zetten...?zo! jullie zijn erg!
[...]
misschien mosterd want ik heb niet alles gelezen maar als je het boek graag wil lezen voor op de ereader in het nederlands heb ik wel een adres voor je waar je alle 3 de delen gratis kunt downloaden.... weet alleen niet of ik het hier zo neer kan zetten...?zo! jullie zijn erg!
zaterdag 7 juli 2012 om 23:56
Nou Annie, waarom zou iemand ze kopen, ze worden hier gratis weggegeven.
Oja, dan moet je wel een e-reader hebben.
Ik kan me hier echt boos over maken.
Je loopt toch ook geen bruna in en steekt een boek je tas en loopt die winkel weer uit? (toch???)
En dan krijg je op het vivaforum tips hoe je dat het beste kunt doen!
Oja, dan moet je wel een e-reader hebben.
Ik kan me hier echt boos over maken.
Je loopt toch ook geen bruna in en steekt een boek je tas en loopt die winkel weer uit? (toch???)
En dan krijg je op het vivaforum tips hoe je dat het beste kunt doen!