Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 7 juli 2012 om 19:47
Wauw, EV, wat prachtig weer! Leuk, die sokken, maar vooral die glas-in-loodramen vind ik om te kwijlen.
En Ikbenik, wat goed dat de foto's geüpload zijn! Mooie dingen heb je gemaakt hoor. Vooral dat vrouwtje vind ik geweldig. Maar ze is nog niet af begrijp ik?
Hier (midden des lands) de hele dag lekker zonnetje, het begint nu te betrekken. Zijn dat die regenwolken uit Zeeland, van Marels?
Goede opmerking van Dropje, dat van die stamkroeg. Zo voelt het hier inderdaad! Fijn!
En dan, om niet achter te blijven, nog een projectje van een aantal jaar terug, een mobiel van vilt voor kind:
Totaalplaatje:
Detail beestjes:
Detail bovenkant:
En Ikbenik, wat goed dat de foto's geüpload zijn! Mooie dingen heb je gemaakt hoor. Vooral dat vrouwtje vind ik geweldig. Maar ze is nog niet af begrijp ik?
Hier (midden des lands) de hele dag lekker zonnetje, het begint nu te betrekken. Zijn dat die regenwolken uit Zeeland, van Marels?
Goede opmerking van Dropje, dat van die stamkroeg. Zo voelt het hier inderdaad! Fijn!
En dan, om niet achter te blijven, nog een projectje van een aantal jaar terug, een mobiel van vilt voor kind:
Totaalplaatje:
Detail beestjes:
Detail bovenkant:
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 7 juli 2012 om 19:50
zaterdag 7 juli 2012 om 20:10
- pakketjes wegbrengen
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
- voortuin toonbaar maken (lees, grootste plukken onkruid er uit)
De rest is voor morgen.
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
- voortuin toonbaar maken (lees, grootste plukken onkruid er uit)
De rest is voor morgen.
zaterdag 7 juli 2012 om 21:07
Wat een gave dingen zijn er weer gepost. Die zeepstenen sculpturen vind ik gaaf net als het glas in lood, het mobieltje is snoezig en de konijnen schattig.
voor Marels die de helft van haar lijstje heeft weg kunnen en mogen strepen vandaag
*nu even opzoeken wat een mullion is*
voor Marels die de helft van haar lijstje heeft weg kunnen en mogen strepen vandaag
*nu even opzoeken wat een mullion is*
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 7 juli 2012 om 23:00
Als je er dan bent leg ik het toch nog wel snel uit
Een mullion is, in mijn hoofd in elk geval, een soort watergeest.
Ze lokken je naar de rand van de waterkant en dan sleuren ze je mee het meer in, alwaar je mullionvoer bent.
Vandaar ook het belletje, da's om verloren reizigers aan te trekken. Normaal hebben ze ook een lantaarntje maar ik was te lui om die nog te maken, die komt nog misschien.
Hoe kom ik daarbij; er is een liedje van een heeeele vage band, Grace, wat Mullions heet.
En daar zingt ie "there are millions and millions of mullions in the lake". En sindsdien zie ik dus helemaal voor me wat een mullion is
Zoiets dus, maar dan venijniger.
Een mullion is, in mijn hoofd in elk geval, een soort watergeest.
Ze lokken je naar de rand van de waterkant en dan sleuren ze je mee het meer in, alwaar je mullionvoer bent.
Vandaar ook het belletje, da's om verloren reizigers aan te trekken. Normaal hebben ze ook een lantaarntje maar ik was te lui om die nog te maken, die komt nog misschien.
Hoe kom ik daarbij; er is een liedje van een heeeele vage band, Grace, wat Mullions heet.
En daar zingt ie "there are millions and millions of mullions in the lake". En sindsdien zie ik dus helemaal voor me wat een mullion is
Zoiets dus, maar dan venijniger.