Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 7 juli 2012 om 18:22
zaterdag 7 juli 2012 om 18:24
Hier ook online Brabants volk
Ik ben niet van het in de zon zitten.
Supergave kleurenfoto Marels! Word ik ook blij van!
(ik heb mijn glasvoorraadje ook op kleur gesorteerd, haha).
Vandaag een turquoise glashart gemaakt voor iemand.
Kan nog geen foto laten zien. Het is ongeveer 22 cm groot.
En door die kleur kwam ik op het idee om van de glasrestjes een klein hartje te maken om aan mijn autospiegel te hangen. Ik heb het al op het glas getekend, rest (snijden etc.) volgt morgen denk ik. Zo dadelijk eten, en daarna geen zin meer, denk ik. Garage/werkplek is niet zo gezellig.
Die kleur gaat precies bij de kleur van mijn auto passen. Hé ik zie nu dat de linkerbovenkant van het VF ook op de kleur van mijn auto lijkt.
Zei ik al dat ik nog steeds keiblij ben met mijn KA'tje?
Ik ben niet van het in de zon zitten.
Supergave kleurenfoto Marels! Word ik ook blij van!
(ik heb mijn glasvoorraadje ook op kleur gesorteerd, haha).
Vandaag een turquoise glashart gemaakt voor iemand.
Kan nog geen foto laten zien. Het is ongeveer 22 cm groot.
En door die kleur kwam ik op het idee om van de glasrestjes een klein hartje te maken om aan mijn autospiegel te hangen. Ik heb het al op het glas getekend, rest (snijden etc.) volgt morgen denk ik. Zo dadelijk eten, en daarna geen zin meer, denk ik. Garage/werkplek is niet zo gezellig.
Die kleur gaat precies bij de kleur van mijn auto passen. Hé ik zie nu dat de linkerbovenkant van het VF ook op de kleur van mijn auto lijkt.
Zei ik al dat ik nog steeds keiblij ben met mijn KA'tje?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 7 juli 2012 om 18:33
Het grotere beeld op de sokkel is een gezicht; voorkant heel glad gepolijst en dus wit, andere kant is heel grijs/zwart gespikkeld en is ruw/onbewerkt. Daarnaast links een kleine witte gladde vis (die helaas is doorgebroken in de laatste fase van bewerken), rechts een 3-knoop, wat technisch heel moeilijk was te maken, maar dat komt op de foto niet goed naar voren. Dat bruin/roze ding achterin was één grotere ruwe steen, warvan ik een ruwe steen gemaakt heb die op een gladde steen ligt. (Maar dat is dus uit 1 stuk).
zaterdag 7 juli 2012 om 18:40
zaterdag 7 juli 2012 om 18:41
zaterdag 7 juli 2012 om 18:44
zaterdag 7 juli 2012 om 19:13
- pakketjes wegbrengen
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
- voortuin toonbaar maken (lees, grootste plukken onkruid er uit)
Afwas ga ik NU doen. *schop*
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
- voortuin toonbaar maken (lees, grootste plukken onkruid er uit)
Afwas ga ik NU doen. *schop*
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 7 juli 2012 om 19:24
Wat een fantastisch mooie dingen zijn er weer geplaatst! Maar ik moet zeggen dat ik de creatie van Mibb het allermooist vindt, al is daar niet eens een foto van. Gefeliciteerd!
Leuk topic is dit toch, het voelt net of ik bij mijn stamkroeg binnenval. Groot voordeel: hier mag tenslotte lekker off topic geouwehoerd worden. Ik heb vandaag een aanvaring gehad met iemand die beweert dat dat absoluut not done is hierzo (en oké, de forumregels zeggen dat ook wel, maar niemand anders er problemen mee heeft, waar doe je dan moeilijk over?).
Hoe dan ook: hier zijn ze dan eindelijk, mijn konijnen. De linkse is volledig zelfontworpen, de rechtse is van een patroon (jurk is wel zelfbedacht). Een volgend exemplaar zou ik niet meer in acryl maken omdat natuurlijke garensoorten mooier zijn maar die enorme berg is nu eindelijk op.
Leuk topic is dit toch, het voelt net of ik bij mijn stamkroeg binnenval. Groot voordeel: hier mag tenslotte lekker off topic geouwehoerd worden. Ik heb vandaag een aanvaring gehad met iemand die beweert dat dat absoluut not done is hierzo (en oké, de forumregels zeggen dat ook wel, maar niemand anders er problemen mee heeft, waar doe je dan moeilijk over?).
Hoe dan ook: hier zijn ze dan eindelijk, mijn konijnen. De linkse is volledig zelfontworpen, de rechtse is van een patroon (jurk is wel zelfbedacht). Een volgend exemplaar zou ik niet meer in acryl maken omdat natuurlijke garensoorten mooier zijn maar die enorme berg is nu eindelijk op.