wat moet ik doen...
zondag 8 juli 2012 om 10:31
Hallo Medeforummers!
Gisteren ben ik men ring terug gaan halen.
Ik heb een boeiend gesprek gehad met men ex haar ouders.
Nu gaat men ex met het grootste stuk krapuul hier in de buurt.
Ze gaat in haar ongeluk lopen. Ik geef nog om haar, dit kan ik niet laten gebeuren.
dit gaat niet om wat goed is voor mij!!!
toen ik samen met haar was mocht ik niets... en nu gaat ze met ene (1,5week) die gelinkt staat aan geweld, diefstal en noem maar op.....
Gisteren ben ik men ring terug gaan halen.
Ik heb een boeiend gesprek gehad met men ex haar ouders.
Nu gaat men ex met het grootste stuk krapuul hier in de buurt.
Ze gaat in haar ongeluk lopen. Ik geef nog om haar, dit kan ik niet laten gebeuren.
dit gaat niet om wat goed is voor mij!!!
toen ik samen met haar was mocht ik niets... en nu gaat ze met ene (1,5week) die gelinkt staat aan geweld, diefstal en noem maar op.....
zondag 8 juli 2012 om 10:57
quote:liselore3punt0 schreef op 08 juli 2012 @ 10:49:
Je hebt je erover gezet?
Door veel geld uit te geven te zuipen je telefoonnummer te grven aan de barvrouw( zal ze blij mee zijn ) en nu open je een topic.
Wie hou je voor de gek?
karten is duur, maar je hebt geen tyd om na te denken,
zuipen zou ik het niet noemen,
Je hebt je erover gezet?
Door veel geld uit te geven te zuipen je telefoonnummer te grven aan de barvrouw( zal ze blij mee zijn ) en nu open je een topic.
Wie hou je voor de gek?
karten is duur, maar je hebt geen tyd om na te denken,
zuipen zou ik het niet noemen,
zondag 8 juli 2012 om 11:01
zondag 8 juli 2012 om 11:02
quote:max_xam schreef op 08 juli 2012 @ 10:50:
[...]
ik ben over haar!
Misschien is het onbewust weet ik veel...
en loop toch niet te zagen over spelling... dit is internet en niet dictee....
Het is misschien geen dictee, maar het is erg onprettig lezen. Een foutje is niet erg, maar jij maakt het wel heel bont.
Bovendien denk ik dat je op deze manier minder serieus genomen wordt.
[...]
ik ben over haar!
Misschien is het onbewust weet ik veel...
en loop toch niet te zagen over spelling... dit is internet en niet dictee....
Het is misschien geen dictee, maar het is erg onprettig lezen. Een foutje is niet erg, maar jij maakt het wel heel bont.
zondag 8 juli 2012 om 11:05
quote:mamsky schreef op 08 juli 2012 @ 11:02:
[...]
zoals ik al zei, mijn excuses voor de spellingsfouten.
is er dan niemand die begrijpt wat ik bedoel?
[...]
zoals ik al zei, mijn excuses voor de spellingsfouten.
is er dan niemand die begrijpt wat ik bedoel?
zondag 8 juli 2012 om 11:20
zondag 8 juli 2012 om 23:25
ik ga me er niets meer van aantrekken. Wat ik niet begryp, is dat ze nu bij iemand is die alles is wat ze (tegen mij beweerde in onze relatie) niet wil, als ik haar zei dat ik het wou goedmaken, zo een week ofzo terug, zei ze niet dat het niet nodig was om moeite te doen. Ze kon toch gewoon zeggen dat ze een ander heeft? Maar nu is het mijn beurt om te lachen.
Als ze binnekort vol blauwe plekken staat ofzo, of ze is gekwetst, dan moet ze niet komen uithuilen bij mij.
Het is nu tijd om aan mezelf te denken, plezier maken.
Jullie reacties zijn misschien soms een beetje hard, maar tis wel de waarheid. Heb veel topics gelezen op dit forum, en ik ben niet de enige. Op een goeie dag kom ik wel een goed meisje tegen, waar ik mezelf niet voor moet veranderen.
Ik ga er allesinds mijn slaap nietmeer voor laten!!!
Als ze binnekort vol blauwe plekken staat ofzo, of ze is gekwetst, dan moet ze niet komen uithuilen bij mij.
Het is nu tijd om aan mezelf te denken, plezier maken.
Jullie reacties zijn misschien soms een beetje hard, maar tis wel de waarheid. Heb veel topics gelezen op dit forum, en ik ben niet de enige. Op een goeie dag kom ik wel een goed meisje tegen, waar ik mezelf niet voor moet veranderen.
Ik ga er allesinds mijn slaap nietmeer voor laten!!!