homo/lesbienne

08-07-2012 14:50 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stel deze vraag puur uit interesse. Ik ben zelf hetero. Bij homostellen zie je vaak een beetje vrouwelijk types. Bij lesbiennes die ik ken is dat wisselend een meerannelijk/ stoer type of juist een vrouwelijk type. Nu vraag ik me af of er altijd sprake is van mannetje/ vrouwtje. Bij lesbiennes kan ik me voorstellen dat je beide elkaar bevredigd. Maar is bij de mannen altijd 1 de ontvangende partij en de ander degene die zijn partner neukt of wisselt dat elkaar af. Misschien dom maar ik heb geen idee hoe dat gaat.
Meerannelijk?
meer mannelijk. Had je dat nou niet kunnen bedenken Truffel?
Geen idee, misschien kan Matth0 je vraag beantwoorden?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Probeer het eens uit.
Mijn god, wat een achterlijke vraag.
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 14:54:

meer mannelijk. Had je dat nou niet kunnen bedenken Truffel?Ja natuurlijk wel. Ik wijs d'r alleen even op.
Moet zijn mannelijk truffel. Zoals gezegd ik ben hetero. Zoiets vraag je toch ook niet zomaar.
tja volgens vrienden van mij (homo's) is het idd een die altijd "ontvangt" en de ander die geeft (bottom/top) maar er zijn natuurlijk meer manieren om klaar te komen.

om het niet te beeldend te maken.: terwijl de bottom ontvangt heeft de top bijvoorbeeld zijn handen vrij......
Als je het zo achterlijk vind yasmijn, heb jij dan het antwoord?
quote:yasmijn schreef op 08 juli 2012 @ 14:57:

Mijn god, wat een achterlijke vraag.Dat dacht ik ook
Zo'n rare vraag vind ik het niet. Het verhaal bottom/ top is mij bekend. Maar ik vraag me ook af hoe het zit met bij mannelijke homo's, het vrouwelijke en manlijke type en bij vrouwelijke homo's dus ook een meer butcher type versus vrouwentype.
quote:rozalia schreef op 08 juli 2012 @ 15:00:

Als je het zo achterlijk vind yasmijn, heb jij dan het antwoord?

Nee. Dat is aan eenieder om zelf te bepalen wie 'geeft en neemt' zoals jij het stelt.

Alleen die omschrijving al.

Laat je nakijken, vrouw.
@giselle: je bedoeld of vrouwelijkere homo's altijd bottom zijn? nee volgens mij niet.
Ik ken een aantal lesbische stellen. En toevallig heb ik die vraag ook aan hun gesteld; hebben jullie ook een vrouwtje / mannetje en wie is dat dan bij jullie?

Het ene stel zei: wij zijn gelijk, er is bij ons geen mannetje en vrouwtje.

Bij het andere stel zei de een: ik ben het mannetje en mijn vriendin is meer de vrouw.

Het is weinig vergelijkingsmateriaal, maar voor mij genoeg om te weten dat dat dus bij elk homoseksueel stel anders is.
Een lesbische vriendin van mij klaagde altijd over het gebrek aan seks in haar relatie, beide trouwens heel vrouwelijk. Nu heeft ze de ene fling naar de andere en altijd echte meisjes, nooit een 'butch'. Maar we hebben het nooit over echte expliciete handelingen, die hoeven we van elkaar niet te weten.
Gaat het je echt om de vraag wie geeft/ neemt? Ik vraag me nl. af 1 van de 2 altijd meer manlijk/ vrouwelijk is. Soms is dat heel duidelijk te zien maar dus niet altijd.

Ik heb zelf een homoseksuele vriend en de mannen waar hij mee date zijn duidelijk heel vrouwelijk.
quote:mikado123 schreef op 08 juli 2012 @ 15:04:

@giselle: je bedoeld of vrouwelijkere homo's altijd bottom zijn? nee volgens mij niet.Nee dat bedoel ik niet. Interesseert me ook niet. Ik bedoelde dat je bij sommige manlijke homo's je overduidelijk ziet dat ze vrouwelijk zijn en zo ook bij lesbiennes, die dan bijv. manlijk zijn.
Blij dat Mikado en Giselle positief bijdragen. Ik snap wel dat je als man op allerlei manieren kan klaarkomen maar vroeg me gewoon af of " het vrouwtje" dan altijd bottem is.
Nou vertel Rozalia, ben jij als vrouwtje altijd bottom?
quote:btje90 schreef op 08 juli 2012 @ 15:05:

Ik ken een aantal lesbische stellen. En toevallig heb ik die vraag ook aan hun gesteld; hebben jullie ook een vrouwtje / mannetje en wie is dat dan bij jullie?

Het ene stel zei: wij zijn gelijk, er is bij ons geen mannetje en vrouwtje.

Bij het andere stel zei de een: ik ben het mannetje en mijn vriendin is meer de vrouw.

Het is weinig vergelijkingsmateriaal, maar voor mij genoeg om te weten dat dat dus bij elk homoseksueel stel anders is.Ja dat bedoel ik dus... Je hebt ook die blonde talkshow hostess Ellen de Generis heet ze geloof ik en haar partner, Portia nog iets...is heel vrouwelijk terwijl Ellen veel manlijker is.
Vraag je je dit ook af bij heterostellen?
Dat bedoel ik Yas. Hoe kom je er op.
Vraag je je af of ze ze ook de daarbijhorende genderrole op zich nemen? Ik snap er niks meer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven