homo/lesbienne
zondag 8 juli 2012 om 14:50
Ik stel deze vraag puur uit interesse. Ik ben zelf hetero. Bij homostellen zie je vaak een beetje vrouwelijk types. Bij lesbiennes die ik ken is dat wisselend een meerannelijk/ stoer type of juist een vrouwelijk type. Nu vraag ik me af of er altijd sprake is van mannetje/ vrouwtje. Bij lesbiennes kan ik me voorstellen dat je beide elkaar bevredigd. Maar is bij de mannen altijd 1 de ontvangende partij en de ander degene die zijn partner neukt of wisselt dat elkaar af. Misschien dom maar ik heb geen idee hoe dat gaat.
zondag 8 juli 2012 om 14:58
zondag 8 juli 2012 om 15:01
zondag 8 juli 2012 om 15:05
Ik ken een aantal lesbische stellen. En toevallig heb ik die vraag ook aan hun gesteld; hebben jullie ook een vrouwtje / mannetje en wie is dat dan bij jullie?
Het ene stel zei: wij zijn gelijk, er is bij ons geen mannetje en vrouwtje.
Bij het andere stel zei de een: ik ben het mannetje en mijn vriendin is meer de vrouw.
Het is weinig vergelijkingsmateriaal, maar voor mij genoeg om te weten dat dat dus bij elk homoseksueel stel anders is.
Bij het andere stel zei de een: ik ben het mannetje en mijn vriendin is meer de vrouw.
Het is weinig vergelijkingsmateriaal, maar voor mij genoeg om te weten dat dat dus bij elk homoseksueel stel anders is.
zondag 8 juli 2012 om 15:05
Een lesbische vriendin van mij klaagde altijd over het gebrek aan seks in haar relatie, beide trouwens heel vrouwelijk. Nu heeft ze de ene fling naar de andere en altijd echte meisjes, nooit een 'butch'. Maar we hebben het nooit over echte expliciete handelingen, die hoeven we van elkaar niet te weten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 8 juli 2012 om 15:06
zondag 8 juli 2012 om 15:08
quote:mikado123 schreef op 08 juli 2012 @ 15:04:
@giselle: je bedoeld of vrouwelijkere homo's altijd bottom zijn? nee volgens mij niet.Nee dat bedoel ik niet. Interesseert me ook niet. Ik bedoelde dat je bij sommige manlijke homo's je overduidelijk ziet dat ze vrouwelijk zijn en zo ook bij lesbiennes, die dan bijv. manlijk zijn.
@giselle: je bedoeld of vrouwelijkere homo's altijd bottom zijn? nee volgens mij niet.Nee dat bedoel ik niet. Interesseert me ook niet. Ik bedoelde dat je bij sommige manlijke homo's je overduidelijk ziet dat ze vrouwelijk zijn en zo ook bij lesbiennes, die dan bijv. manlijk zijn.
zondag 8 juli 2012 om 15:11
quote:btje90 schreef op 08 juli 2012 @ 15:05:
Ik ken een aantal lesbische stellen. En toevallig heb ik die vraag ook aan hun gesteld; hebben jullie ook een vrouwtje / mannetje en wie is dat dan bij jullie?
Het is weinig vergelijkingsmateriaal, maar voor mij genoeg om te weten dat dat dus bij elk homoseksueel stel anders is.Ja dat bedoel ik dus... Je hebt ook die blonde talkshow hostess Ellen de Generis heet ze geloof ik en haar partner, Portia nog iets...is heel vrouwelijk terwijl Ellen veel manlijker is.
Het is weinig vergelijkingsmateriaal, maar voor mij genoeg om te weten dat dat dus bij elk homoseksueel stel anders is.Ja dat bedoel ik dus... Je hebt ook die blonde talkshow hostess Ellen de Generis heet ze geloof ik en haar partner, Portia nog iets...is heel vrouwelijk terwijl Ellen veel manlijker is.