Ideeën om leuke dingen te doen

08-07-2012 21:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik zit de laatste tijd veel thuis (mijn familie en vrienden hebben het nu erg druk) terwijl ik dat eigenlijk liever niet wil.

Nou wil ik zelf graag leuke dingen doen, maar wat?

Misschien hebben jullie nog leuke ideeën voor dingen die gratis / niet al te duur zijn waar ik zelf nog niet op was gekomen?

(past misschien niet goed op de relatie-pijler, maar wist niet goed waar wel)
Zwemmen, wandelen, uitgebreid koken, Yoga of foto's maken
Second Life!!

Je hoeft er de deur niet voor uit en je kan jezelf er uren vermaken...en alles is mogelijk!
Als je niks doet, gebeurt er niks
Ik moet de zomer ook 50% werken en ga het huis schuren en verven.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Lezen, sporten, tuinieren, gezond koken en vers elke dag
Schrijf een roman. Ga op het vivaforum hangen (tijd spendeer je hier zeker... ik sog nogal nu) Word vrijwilliger bij de kinderboerderij, ga oude mensen opzoeken, pas op bij kinderen van kennissen, word maatje van een chronisch ziek/gehandicapt persoon, doe in je eentje een dagje stad wat verder weg (kaartjes zijn soms goedkoop bij de kruitvat te koop bv) ga naar een museum, ga naar een lezing (deze hoeven niet duur te zijn) plaats op het vivaforum een oproep voor mensen in de buurt om iets mee te doen...
Hmmm, misschien kun je er ook bij zetten hoe oud je bent... dat kan misschien verschil maken. En wat je interesses zijn?
bedankt allemaal voor de reacties zie er wel wat leuke dingen tussen!

Ik ben 20

Ik hou wel van creatieve dingen, koken vind ik ook leuk, ik ben niet zo sportief
Schilderen/tekenen. Hoeft helemaal niet duur te zijn. Op internet kan je vast wel veel tips enzo vinden over hoe je kleuren moet mengen of iets van anatomie moet tekenen... of ga naar de kringloop, zoek een leuk kastje/tafeltje wat dan ook op en pimp die met verf en andere dingen... Of op marktplaats.
tourist in eigen stad: dus ga folders halen bij VVV, maak een stadswandeling, ga naar het plaatselijk museum (of van een plaats inde buurt) en bekijk alles alsof het de eerste keer is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
wandelen (rij 'ns naar de Ardennen of ga naar 'n waddeneiland)

picknicken

fotograferen

series downloaden of bestellen op dvd en lekker in de bank hangen
Neem een Museumjaarkaart en ga allerlei leuke tentoonstellingen af. Leerzaam en leuk ook nog.
Ik vind het ook leuk om een moodboard te maken doe ik voor we gaan verhuizen om een idee samen te stellen voor de inrichting maar dat kan ook voor andere dingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven