Ideeën om leuke dingen te doen
zondag 8 juli 2012 om 21:08
Hallo iedereen!
Ik zit de laatste tijd veel thuis (mijn familie en vrienden hebben het nu erg druk) terwijl ik dat eigenlijk liever niet wil.
Nou wil ik zelf graag leuke dingen doen, maar wat?
Misschien hebben jullie nog leuke ideeën voor dingen die gratis / niet al te duur zijn waar ik zelf nog niet op was gekomen?
(past misschien niet goed op de relatie-pijler, maar wist niet goed waar wel)
Ik zit de laatste tijd veel thuis (mijn familie en vrienden hebben het nu erg druk) terwijl ik dat eigenlijk liever niet wil.
Nou wil ik zelf graag leuke dingen doen, maar wat?
Misschien hebben jullie nog leuke ideeën voor dingen die gratis / niet al te duur zijn waar ik zelf nog niet op was gekomen?
(past misschien niet goed op de relatie-pijler, maar wist niet goed waar wel)
zondag 8 juli 2012 om 21:24
Schrijf een roman. Ga op het vivaforum hangen (tijd spendeer je hier zeker... ik sog nogal nu) Word vrijwilliger bij de kinderboerderij, ga oude mensen opzoeken, pas op bij kinderen van kennissen, word maatje van een chronisch ziek/gehandicapt persoon, doe in je eentje een dagje stad wat verder weg (kaartjes zijn soms goedkoop bij de kruitvat te koop bv) ga naar een museum, ga naar een lezing (deze hoeven niet duur te zijn) plaats op het vivaforum een oproep voor mensen in de buurt om iets mee te doen...
zondag 8 juli 2012 om 21:35
Schilderen/tekenen. Hoeft helemaal niet duur te zijn. Op internet kan je vast wel veel tips enzo vinden over hoe je kleuren moet mengen of iets van anatomie moet tekenen... of ga naar de kringloop, zoek een leuk kastje/tafeltje wat dan ook op en pimp die met verf en andere dingen... Of op marktplaats.