Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Hairspray op tv, had hem al eens gezien en vond hem toen heel leuk maar weet eigenlijk nu niet meer waarom....
I don't know how she does it met o.a. Sarah Jessica Parker.

Leuk vermaak, herkenbaar voor werkende moeders (the Mamsters, gruwel!), hier en daar wat over de top, maar wel leuk dus. Wat semi-wijsheden erbij en een happy end dus gewoon een leuk avondje met deze film.
I don't know how she does it lijkt mij een leuke film, maar ik heb altijd wat problemen om SJ Parker los te zien van de rol Carrie die ze jarenlang gespeeld heeft. Daarbij vind ik haar ook niet een bijster goede actrice buiten Sex In The City om....Maar hij is dus wel de moeite waard?
Heb gisteren (had opgenomen) Eight Below gezien. Had er al wel over gehoord, maar wist gelijk weer precies waarom ik dat soort films nooit kijk...

Begon al toen Maya dat touw naar Doc bracht die in het wak lag...

Om over de rest nog maar niet te spreken...

Wel mooie film hoor, maar kan niet tegen dieren waarmee iets gebeurt..
21 Jump Street. Ik had er persoonlijk wat meer van verwacht. Er waren wat grappige momenten, aan het einde wat actie, ik ben blij dat ik daarvoor niet naar de bioscoop ben gegaan, maar gewoon op dvd heb gekeken.
quote:chocolademelk schreef op 02 juli 2012 @ 15:13:

I don't know how she does it lijkt mij een leuke film, maar ik heb altijd wat problemen om SJ Parker los te zien van de rol Carrie die ze jarenlang gespeeld heeft. Daarbij vind ik haar ook niet een bijster goede actrice buiten Sex In The City om....Maar hij is dus wel de moeite waard?

ik kan haar wel goed los zien van Carry, dus dat probleem heb ik niet. En goed/slecht acteren...ach, soms wilde ik haar slaan omdat ze gewoon dom deed. NIet echt een aanbeveling, lol.

De film is gewoon leuk vermaak, geen hoogstaande cultuuruiting.

(wil je geen film aanraden waar je nu al twijfels over hebt. Nou, zal ik het zo zeggen....ik zou hem niet kopen, maar als hij op tv komt of je kan hem downloaden, is het de moeite waard)
Ik heb laatst voor het eerst (shame on me!) the Godfather gezien, en ik vond hem geniaal. Ik had niet verwacht dat een film van bijna drie uur lang me kon boeien, maar daar had ik me dus mooi in vergist. Nu maar eens deel twee en drie kopen
Snow white and the huntsman.

Best een leuke film, mooie effecten, goede rol van Cherlize Theron al kon ik me ergeren aan haar constante geschreeuw (beetje van gaal achtig ), en die meid van de Twilight films kan idd echt niet acteren.

Maar mooie effecten en een goede rol van the huntsman.

Net nog Saving private Ryan gezien, blijft een prachtige film.

Het enige wat ik daar jammer aan vind is dat de meeste acteurs behoorlijk oud zijn, net als de figuranten. Soldaten in die tijd waren jong, heel jong. Tom Hanks was over de 40 toen hij die rol had, net zoals de meeste van de figuranten en ook Tom Sizemore ( die briljant acteert trouwens ) vond ik wat oud.

Ik stoorde me er niet aan maar historisch gezien is het niet echt correct.
Intouchables,wij hebben een paar keer echt moeten lachen.Ik vond hem echt heel leuk/mooi.
Hier ook gisteren eindelijk The Intouchables. Wat een heerlijke film
Extremely loud and incredible close. Ik vond er geen bal aan!

Ik heb the Descendants hier liggen. Ben benieuwd.
The Godfather heb ik ook nog nooit gezien. Die ga ik in mijn vakantie kijken!
I do not know how she does it.

Met Sarah Jessica Parker. De voornaamste reden waarom ik deze film heb gekeken. Aanrader voor een leuke bankhangavond, niks spectaculairs maar gewoon een gedachte op 0 -film.
The Whistleblower, met Rachel Weisz en Vanessa Redgrave, het waargebeurde verhaal over de 'war whores' van Bosnië die door hun beschermers ontvoerd, verkracht en vermoord werden. De Amerikaanse Kathryn Bolkovac stelt de misstanden aan de orde en wordt tegengewerkt door de smerige mensenhandelaars en haar eigen corrupte, walgelijke collega's.

Het verhaal moest verteld worden maar ik zou de film met terugwerkende kracht liever niet gezien willen hebben.

Gruwelijk.
The lucky one, ik vond het een leuke film, en hele goede acteurs. Ik kende haar (Taylor Schilling) niet, maar wat een leuke vrouw. En natuurlijk Zac Efron lekkerding.
Gisteren Ice Age 4 gezien. Mja. Ach. Als je er niet teveel van verwacht verder is het wel okay. Ik vond het echt niks bijzonders.

Iemand de laatste Spiderman al gezien?!
Vrijdag op Nl3 Half Nelson gezien over een blanke verslaafde leraar die geschiedenis geeft op een arme zwarte school in Brooklyn. Hij weet zijn verslaving best goed te verbergen, totdat een van z'n leerlingen hem op een dag op de wc betrapt terwijl hij crack rookt. Vanaf dat moment ontwikkelt zich een soort vriendschap tussen die twee.

De film was apart en op sommige momenten een beetje sloom, maar verder vond ik het verhaal zo goed bedacht af en toe erg ontroerend en verder heel goed gespeeld.
Ja, heb de nieuwe spiderman gezien. Maar het verhaal is bijna hetzelfde als het eerste deel. Dus weer gebeten door een spin, pak ontwerpen, strijden tegen een groen beest. Dus tja, vernieuwend was ie niet. Was wel oke, mooi gefilmd. Als je het eerste deel nog niet gezien hebt, dan zou ik deze in de bioscoop kijken en anders gewoon op dvd of zo.
Thanks chocs, ach ik heb een abonnementje dus ik ga "gratis" - een dvd is duurder. Ga hem toch maar een keer kijken als ik tijd over heb dan!

On The Road. Erg mooi en een erg goede verfilming van het boek!
Vrijdagavond op tv naar PS I love you gekeken en gisteravond naar The Duchess. Twee totaal verschillende vrouwen-films maar wat waren ze beide mooi!
Men in black in 3D, licht vermaak, grappig door 3D effect. Dun verhaal zoals verwacht, actie en wat grapjes.
Doodslag met Theo Maassen. Wel ok maar wel storend dat de overige acteurs niet met een Brabants accent praatten terwijl het in Eindhoven speelt....
Blood diamond.

Hele aangrijpende film!
The boys are back, mooie film!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven