Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
quote:doddie schreef op 09 juli 2012 @ 14:33:

Dat kan dus te maken hebben met de proeflid status. Veel stellen hebben hun profiel daarvoor afgeschermd. Mijn ervaring is dat je juist in begin op sdc bedolven wordt onder mail door mensen die juist de nw stellen benaderen en hun profiel bekijken, hebben jullie bv wel foto's staan op jullie profiel? Ook dat wil nog wel eens erg schelen of stellen je profiel bekijken en benaderen.Wij hebben idd foto's op ons profiel staan , hetzij onherkenbare foto's. Voorheen waren wij volledig lid op SDC , maar ook toen weinig contact. In vergelijking met B4 vind ik het lidmaatschap voor SDC ook wel een beetje prijzig , maar goed , ieder zijn mening.
klopt, een site moet ook bij je passen, er zijn mensen die dwepen bij sdc en mensen die het niets vinden. En bij weinig reacties waar je er op een andere veel krijgt kan ik me je mening voorstellen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wij moeten ook wel wennen aan sdc. Zitten toch ook vrij veel single mannen op die ons benaderen, maar desondnks is het wel een actieve site met veel mogelijkheden
quote:ommoord schreef op 09 juli 2012 @ 14:55:

Wij moeten ook wel wennen aan sdc. Zitten toch ook vrij veel single mannen op die ons benaderen, maar desondnks is het wel een actieve site met veel mogelijkhedenDie mannen kun je afschermen, dan kunnen ze je niet eens meer benaderen en mailen. En vind je een profiel van een man toch interessant vind hij het vast niet erg dat je voor hem een uitzondering maakt.
wij zijn zelf niet bekend met wappen ook niet met andere stellen,

al heb ik er zelf niks tegen.

Wij hebben hun benaderd in een club, afijn we zullen het langzaam op ons af laten komen en zullen afwachten,

bedankt weer
[quote]channie32 schreef op 09 juli 2012 @ 15:06:

wij zijn zelf niet bekend met wappen ook niet met andere stellen,

al heb ik er zelf niks tegen.

Weten zij bovenstaande? En hoe weet je dat je er niets op tegen hebt als je er geen ervaring mee hebt?
ja zij weten dat wij nog nooit iets gebruikt hebben,

tis meer dat ik geen bezwaar als hun wat gebruiken.

Zelf zou ik het weleens willen proberen, mijn man niet.

Maar dan in privesfeer en man helemaal nuchter.

Waarom proberen? om wat ontspannender te worden en jezelf lekker kunnen laten gaan tijdens de sex.
Wij zijn al vanaf 2006 lid van SDC.

Hebben daar veel leuke contacten aan over gehouden.

Ommoord: Je kan op de site je profiel instellen naar jouw wensen zodat je beter je"doelgroep"bereikt.:))

Gaan wel altijd discreet net iedereen om en verwachten dat ook van anderen.Laten dat ook meteen weten en vaak blijkt dit ook erg gewaardeerd te worden.
Blinkie welkom terug. Lang geleden. Vervelend dat je relatie over is, maar hé..op naar nieuwe avonturen
@daanpan, welkom!

Zou je het leuk vinden om een verslag over Exotica in Brecht te schrijven? Zou een waardevolle toevoeging voor dit topic zijn!
Hoi iedereen,

wij gaan vrijdag nog eens naar de Fun, is bijna 5 maanden geleden. Het wordt voor ons ook de 1e keer de thema-avond 'beetje bi' en zijn zeer benieuwd

Nog mensen die gaan?

Xxx
quote:Mayaelf schreef op 09 juli 2012 @ 18:53:

@daanpan, welkom!

Zou je het leuk vinden om een verslag over Exotica in Brecht te schrijven? Zou een waardevolle toevoeging voor dit topic zijn!

Nou jeetje ik ga het proberen hoor.

Exotica is een kleine maar fijne club. Er hangt een hele gemoedelijke sfeer. Het is er niet van ons kent ons.

Bij binnenkomst krijg je de sleutel van een kluisje en eventueel een rondleiding.

Er is een restaurantje waar je kan genieten van een koud/warm buffet. Het is niet zo heel uitgebreid maar er is genoeg.

Aan de bar leg je al snel contact met mensen , je kan er lekker dansen. Beneden heb je enkele kamertjes waaronder een paskamertje , een 'sm' kamer. Ook is er een sauna , darkroom en als je met zijn 2en bezig wilt zijn is er een afsluitbare ruimte. Op de benedenverdieping vind je ook de douches en zonnebank.

Op de bovenverdieping heb je de filmzaal en dan nog een wat grote ruimte.

De leeftijd varieert heel erg. De ene keer zijn het veel 'ouderen' , terwijl het de andere keer gemengd is.

De prijs voor een zaterdag per koppel is ¤ 55,- er worden dan geen alleengaande heren toe gelaten.

Mochten er nog vragen zijn , dan hoor ik die graag.
quote:t_j_eagles schreef op 09 juli 2012 @ 20:16:

Hoi iedereen,

wij gaan vrijdag nog eens naar de Fun, is bijna 5 maanden geleden. Het wordt voor ons ook de 1e keer de thema-avond 'beetje bi' en zijn zeer benieuwd

Nog mensen die gaan?

XxxHey t_j tijd niet gezien (al ben ik hier zelf ook al even niet geweest) Wij gaan normaal gesproken bijna alle beetje-bi avonden maar toevallig deze keer niet. Veel plezier!
Ik heb gelijk een vraagje. Vorige week stond er in het AD dat er in België, net over de grens, een aantal nieuwe parenclubs zijn bijgekomen. Sommige zelfs met een Nederlandse eigenaar.

Zijn er al mensen van dit forum geweest? En zo ja, is het wat?
Beter te laat dan over tijd.
quote:blinkie123 schreef op 10 juli 2012 @ 11:27:

Ik heb gelijk een vraagje. Vorige week stond er in het AD dat er in België, net over de grens, een aantal nieuwe parenclubs zijn bijgekomen. Sommige zelfs met een Nederlandse eigenaar.

Zijn er al mensen van dit forum geweest? En zo ja, is het wat?Kun je ook namen noemen? Ik weet dat Exotica ook pas open is en ook nederlandse uitbaters.
Nee daanpam, namen weet ik niet. Die stonden ook niet in het artikel van de krant. Maar jij noemt Exotica? Dicht bij de grens? Misschien weten andere forummers wat meer. Ik wacht even af op de reacties die hier geplaatst worden.
Exotica is in Brecht , is voor ons ongeveer een 20 minuutjes rijden. Ik woon zelf in Nederlands Putte.
Heeft er trouwens iemand ervaring met de Circleclub in Schoten?
Welkom terug Blinkie, ik hoop dat je het forum weer gaat verrijken met je verhalen. Een aantal jaar geleden ben ik zelf een aantal keer naar een pc geweest. De beschrijving in jouw verhalen haalden het gevoel van toen zo weer naar boven Ik kijk nu al uit naar een nieuw avontuur van je ;)
He blinkie

Leuk je weer te lezen en Stephanie; I am back Als beginnend swingertje hier veel mijn voordeel opgedaan met alle ervaringen en wat leuke dates op SDC gemaakt. As zaterdag weer naar de Fun maar nu las ik ook over Eroxx; ziet eruit als een hippe parenclub. Iemand ervaring?
quote:barbara74 schreef op 10 juli 2012 @ 22:38:

As zaterdag weer naar de Fun Dan zien we jullie daar!?!
Dank jullie wel allemaal voor het welkom terug.

Behalve daanpam (Exotica) geen mensen hier met ervaringen van die nieuwe clubs net over de grens met België? Jammer. Ga ik zelf eens op Google e.d. kijken. Maar het mooiste is natuurlijk hoe mensen het ervaren hebben. Op zo'n site is het natuurlijk allemaal geweldig.

quote:pellez schreef op 10 juli 2012 @ 20:59:

Welkom terug Blinkie, ik hoop dat je het forum weer gaat verrijken met je verhalen. Een aantal jaar geleden ben ik zelf een aantal keer naar een pc geweest. De beschrijving in jouw verhalen haalden het gevoel van toen zo weer naar boven Ik kijk nu al uit naar een nieuw avontuur van je ;)Ik wil uiteraard mijn verslagjes plaatsen hoor. Maar misschien iets minder uitgebreid? De laatste keren dat ik dat deed kreeg ik diverse mensen over me heen die daar problemen mee hadden. Met rare opmerkingen zoals je leest teveel romannetjes en dat soort dingen. Dus moet ik maar even zien hoor.
Blinkie anders ga je een keer met ons mee naar Ecxotica? Just kidding natuurlijk.

Voor degene die geinteresseerd zijn in ons profiel op SDC , wij heten daar liefstel8174
Die nieuwe clubs in Belgie zien er mooi uit zeg...

Wij zijn vorige week vrijdag naar de Mystique geweeest. Ik vond het erg geslaagd. Het was er niet heel erg druk, maar er waren leuke mensen, wat jonger ook dan op zondag. Er werd leuke muziek gedraaid en er was lekker eten. Ik vond het leuker dan op vrijdag in de fata.
Hey Blinkie! Leuk dat je er weer bent en trek je niks aan van mensen die negatief reageren op jouw verslagen!

Ik ben vrijdag naar de Amourette met een gelegenheidsvriendin. Verslag volgt uiteraard!
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven