Entertainment alle pijlers

Spaans leesboek met vertaling

09-07-2012 16:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een Spaans leesboek waarbij de lastige woorden in de kantlijn worden vertaald. Ik weet dat wij vroeger op school dit soort boekjes bij Duits, Frans en Engels te lezen kregen, maar ben vergeten hoe ze heten..

Anders boeksuggesties voor iemand die net Spaans begint te leren zijn ook welkom!

Iemand?
bol.com heeft een redelijke selectie Spaanse boeken, ook kinderboeken. Misschien zit daar iets van je gading bij? Of bestel een boek in het Spaans dat je al in het Nederlands hebt, dan kun je ze naast elkaar houden.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ik lees mee! Spreek een woordje Spaans, maar net niet goed genoeg. Volgend jaar (februari) ga ik beginnen met een cursus Spaans, via de uni, maar eerder lukt niet i.v.m. cursussen die ik voor werk ga doen. Boek om er op deze manier toch een beetje in te komen, zou handig zijn.
Bij een goede boekwinkel heb je veel keuze. De serie van Lola is goed. En als je wat gevorderd bent, wil je Spaanstalige boeken bij mij kopen ?
ik heb ze een tijdje op de bieb geleend,hadden verschillende niveaus, dus ga daar eens kijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
.
Bedankt voor de tips.. Fijn! Intertaal heeft veel keuze zie ik.. Ik ga bestellen!
Als particulier kan je kopen. Als docent krijg je korting en een exemplaar gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven