Entertainment alle pijlers

Hadderdemmedodder UK (trash)

25-06-2012 20:19 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandagavond, 21.30 uur, RTL 5

Ik vind hier dingen van.
quote:Liezze schreef op 09 juli 2012 @ 22:42:

[...]

Jammer Steph!

Ik heb voor as vrijdag in mijn agenda een groot kruis door de avond gezet.

Wat er ook gebeurd, ik ben thuis om met jullie te trashen Nee, ik kom vrijdag wel Coolpack komt niet. Heeft dan een leven (leuk voor haar).
Nou, ik baal er stiekem een beetje van. Ik ga iets muzikaals doen met iemand, dat kan op zich ook op een andere avond, maar toen wist ik nog niet dat dit kwam en om het daarom (of met een smoes) te verplaatsen gaat me net wat te ver he haha.
Haha, het is wel heel erg met ons gesteld (ik zeg ons, want ik denk dat we jouw gevoel allemaal wel eens herkennen Cool), als we liever willen trashen dan een leven hebben
Ik heb er al 2x er een beetje vaag omheen zitten draaien wat ik vrijdagavond nou ging doen

Dan maar geen leven
Zeg het maar Liezze, niets vaag doen.
quote:steph schreef op 09 juli 2012 @ 22:58:

Zeg het maar Liezze, niets vaag doen.

Nou, buiten het feit dat niet al mijn vrienden hoeven te weten dat ik (hier) forum, vraag ik me toch af hoe ze reageren op "Nee, ik spreek liever niet met jou af, want ik ga liever met mensen die ik RL eigenlijk helemaal niet ken waardeloze tv kijken en daar op het internet commentaar op geven."

Dat gaan ze nie snappen nie

En ik ga jammerlijk falen als ik het ze probeer uit te leggen.
quote:Liezze schreef op 09 juli 2012 @ 23:02:

[...]

Nou, buiten het feit dat niet al mijn vrienden hoeven te weten dat ik (hier) forum, vraag ik me toch af hoe ze reageren op "Nee, ik spreek liever niet met jou af, want ik ga liever met mensen die ik RL eigenlijk helemaal niet ken waardeloze tv kijken en daar op het internet commentaar op geven."

Ja, dat is dan ook weer zo.

Vrienden van mij IRL snappen ook niet dat ik via internet op mensen een reactie geef. Dus zoals jij het omschrijft.

Maar vrijdag, maandag en dinsdag is vriend in de avond aan het werk dus ben ik hier. Zeerwaarschijnlijk ook geen vrienden die een afspraak maken ivm de vakantie.
quote:Liezze schreef op 09 juli 2012 @ 23:02:

[...]

Maar zo duidelijk hoef je toch niet te zijn?

Ik heb andere plannen of met anderen afgesproken volstaat toch?
haiiiii

zie nu pas laatste discussie. Ik vind het vooral zelf niet zo'n goeie ontwikkeling om RL-afspraken om trash heen te plannen. Doe het af en toe als het heel makkelijk gaat. Vrijdag ben ik er bijv niet bij...
Ik val even binnen laatste 10min.
Ow, leuk zo'n moeder die jonger wilt lijken nu ze de 50 nadert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven