Mode & Beauty alle pijlers

Rituals

10-07-2012 14:50 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net weer heerlijke douche producten ingeslagen waaronder 3 douche mousse's, en de Hamam body mud scrub.

Ook heb ik 3 heerlijke geurkaasen in huis staan!

Zijn jullie ook zo dol op de producten van Rituals?

Wat zijn jou favoriete producten van dit merk?
De whipped body cream uit de Hamam lijn!!!
Die bus gel dat mousse wordt! En dan de munt - mandarijn geur. Ik koop die als ik mezelf écht een keer wil verwennen!
handscrub, tube in groen doosje; gelukkig heb ik nog een giftcard en ga daar binnenkort wat lekkers mee uitzoeken, of nog beter in 2 gedeeltes.

De douchegel rode tube vind ik ook erg lekker.

Scrub voor gezicht (wit doosje) ook gekocht maar nog niet geprobeerd.
Die grote potten... Nu de geur Mei Dao, hmmm!

Oh, en de handcreme!
de lijn met rijstmelk (o.a)...weet ff niet hoe deze heet. Zo lekker, verslavend gewoon!!
Ik loop zo snel mogelijk langs de winkel op het station, ik ga echt over mijn nek van de lucht. Heb ik bij Douglas ook, maar echt veel minder.
quote:NepBlond schreef op 10 juli 2012 @ 14:59:

Die bus gel dat mousse wordt! En dan de munt - mandarijn geur. Ik koop die als ik mezelf écht een keer wil verwennen! Is dat douchespul? Klinkt wel lekker qua geur.
Rice blossom zoiets, heerlijk!!
Yogi secret ( voetscrub : geweldig spul!
quote:achnein schreef op 10 juli 2012 @ 15:01:

Ik loop zo snel mogelijk langs de winkel op het station, ik ga echt over mijn nek van de lucht. Heb ik bij Douglas ook, maar echt veel minder.Dat heb ik juist bij Sabon maar zag vanochtend dat ze failliet zijn.
Haha, als ik jullie zo lees, de producten die ik nog niet ken, ben ik zo door m'n giftcard heen !
quote:achnein schreef op 10 juli 2012 @ 15:01:

Ik loop zo snel mogelijk langs de winkel op het station, ik ga echt over mijn nek van de lucht. Heb ik bij Douglas ook, maar echt veel minder.Als je via internet bestelt, heb je daar geen last van
Het is nu ook uitverkoop bij de Rituals winkels en dat is eigenlijk de enige periode dat ik er spulletjes koop. Hele lekkere luchtjes.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Die winkel heb ik helaas totaal niet bij me in de buurt zitten. En helaas ook geen bodyshop te bekennen hier. Dus ik moet het doen met Fa. ( of dove of een gewoon kruidvat huismerk douche gel)
Oh, dat is goed te weten sweetfirefly, dan ga ik misschien morgen maar even de stad in.

Sunrise massage olie met sinaasappel en ceder. Zalig ontspannend.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
De facial scrub en de bodyscrub met olie. Jeetje wat wordt je daar zacht van zeg!! ongekend
quote:luni schreef op 10 juli 2012 @ 15:01:

Rice blossom zoiets, heerlijk!!Ja!!! Die bedoel ik!!!
De scrub met bruine suiker, de Sweet Sensation scrub. Heerlijk!

Bij de rituals waar ik kom niet meer te koop, maar via Internet af en toe nog wel.
Hmm... Voor mij de Awakenings gezichtscrub en de Hammam schuimgel...'t Is bíjna een beetje verslavend...
In Rituals producten zit erg veel plastic. Slecht voor het milieu en uiteindelijk slecht voor je lijf.
@Natonco: waar baseer je dat op?
http://leonisgroen.nl/index.php/huidcellen-en-plastic/

O gevonden.

Jeetje, dat wist ik niet.

Ik dacht dat Rituals een 'groen' product was!
Sunrise douchegel dat mousse wordt en ook hiervan de scrub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven