Lastige minnaar

10-07-2012 06:46 50 berichten
Hallo mede-forummers,

Mijn verhaal: man en ik hebben een open relatie.

Nu heb ik iemand leren kennen waar het heel goed mee klikt.

Hij heeft ook een open relatie, niks aan de hand zou je denken...

Maar: 1 van de regels van onze open relatie is: niet in eigen bed. Dat geldt bij minnaar in spe ook zo.

Minnaar in spe voelt zich niet prettig bij een hotelkamer, wil niet in de buitenlucht/auto dus wat blijft er dan nog over

Zoooo frustrerend, we willen het allebei, we 'mogen' allebei, maar toch blijft het bij een beetje zoenen in de auto...

Wie heeft er tips?
Alle reacties Link kopieren
Of hij heeft geen open relatie en is bang dat hij herkent word in hotel en open lucht.Bij jouw thuis wil hij zeker wel?
quote:ElleMichelle schreef op 10 juli 2012 @ 08:04:

Of hij heeft geen open relatie en is bang dat hij herkent word in hotel en open lucht.Bij jouw thuis wil hij zeker wel?

Nee, bij mij thuis ook niet... wel voor een bak koffie maar verder niet.

Hotelidee blijft hem trekken maar zet niet door (ligt niet aan het geld).

Open lucht is hij het type niet voor, auto ook niet.

Met andere woorden: hij wil gewoon niet, maar wil wel contact houden.
quote:dame30 schreef op 10 juli 2012 @ 08:03:

[...]

Precies Mijn idee.

Het kan aan mij liggen,maar een sex vriendje is toch JUIST voor spannende,geile sex,niet de sex die je thuis hebt?

Denk dat je verder moet zoeken hoor.........deze wordt het niet!
quote:ladytruckster schreef op 10 juli 2012 @ 08:24:

[...]

Het kan aan mij liggen,maar een sex vriendje is toch JUIST voor spannende,geile sex,niet de sex die je thuis hebt?

Denk dat je verder moet zoeken hoor.........deze wordt het niet!

Ik denk het ook niet... jammer de bammer, next

Bedankt voor je reactie!
Als je man er niet is op een matras in de woonkamer.

Als zijn vrouw er niet is op een matras in hun woonkamer.

De trap, douche, eettafel en wasautomaat zijn ook nog opties.

Samen naar een parenclub is ook nog een optie.

Een caravan huren, een tent opzetten,..........

Jullie zijn niet erg creatief, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dame30 schreef op 10 juli 2012 @ 07:48:

[...]

Hij vindt het idee niet prettig een kamer te huren voor seks.Je hoeft toch bij de receptie niet uit te leggen waarom je een kamer huurt, alleen dat je een kamer wilt huren.
World of Warcraft: Legion
quote:ladytruckster schreef op 10 juli 2012 @ 07:59:

Goh,en wat is er mis met sex in de buitenlucht,sex in de auto,sex op het werk?

Als je zin genoeg hebt,maakt het toch niet uit waar en hoe?

Waarom moet er persé een bed bij komen?Sommigen nemen "met iemand naar bed gaan" iets te letterlijk, m.i. Die denken dat een bed een vereiste is voor seks...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juli 2012 @ 10:36:

Als je man er niet is op een matras in de woonkamer.

De trap, douche, eettafel en wasautomaat zijn ook nog opties.

Samen naar een parenclub is ook nog een optie.

Een caravan huren, een tent opzetten,..........

Jullie zijn niet erg creatief, zeg.Net wat ik ook dacht. Legio mogelijkheden, dus.
Tja... zoals ik al zei, hij wordt het niet.

Gebaseerd op: IK heb fantasie genoeg Zet mij tegen een muurtje en ik vind het prima.

Hij wil gewoon niet graag genoeg en keurt alle opties af.

Hij ZEGT dat hij graag wil, maar zijn acties (of beter: non-acties) laten wat anders zien.

Door het gezeur erom heen, is de zin behoorlijk gedaald.
Ik zeg dumpen en next!
Er zijn zo nog 10 locaties te bedenken. Het is het seizoen nu voor buiten of een tent., matras in de auto, etc etc

Heeft hij het geld niet voor een hotel?
Hahaha, dame30, (geheel off topic) ik vind je humor geweldig. "Zet mij tegen een muurtje...", je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik als beelddenker zie dan ook weer van alles voor me;)

Damn, zal ook de wet van Murphy wel zijn. Heb je een open relatie en een smakelijke kandidaat, heb je dit weer...

Ga je definitief voor "next" of toch voor het creatievere "over de streep trekken-werk"? (ook een uitdaging)
Wat een luxe problemen weer...

Tip van die parenclub vond ik wel goed trouwens
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:dame30 schreef op 10 juli 2012 @ 08:08:

Hotelidee blijft hem trekken maar zet niet door (ligt niet aan het geld).

Waar ligt het dan wel aan....? ik zou dan gewoon een hotel reserveren. Gewoon zelf een keer een leuk hotelletje reserveren en hem dan meenemen, hoeft ie zelf er niets voor te doen.....want zou dat het niet zijn, hij vindt het gewoon eng om zoiets te organiseren?

edit: ik lees net meerdere reacties en nu las ik dat hij het gewoon een gek idee vind om een kamer te huren voor de seks, mijn ex-minnaar vond het idee om een kamer (op die manier) te huren ook niet een prettig idee. ik huurde de kamer voor mijzelf, je weet wel, ik ben op doorreis en wil me ff opfrissen oid maak een mooi verhaal aan de lobby, (hoeft trouwens niet je bent niet verplicht uit te leggen waarom je een kamer wilt huren) en hij komt op visite bij je, hij hoeft dan helemaal niet langs de lobby, en hij hoeft zich niet te melden dat regel jij allemaal...zo deed ik dat. (je hebt hotels waarbij de kamers in een bijgebouw zitten, deze zijn dan ideaal om niet langs de lobby te hoeven)

Andere smoes, als je dat een prettiger gevoel geeft: ik heb straks een bruiloft later op de dag, ik wil me nog even opfrissen en uitrusten, voordat het feest begint.

Ik heb ook een keer aan de receptioniste (ze was nog jong) gewoon verteld dat ik een afspraak met mijn minnaar had, wist minnaar toch niet want die kwam altijd later, vond ik leuk...kijken hoe ze zou reageren...hihihi, vroeg ze nog, verschrikt met of zonder ontbijt.....duhu het is voor een paar uurtjes ik ben zo weer weg schat....hihihi.

Uiteindelijk is het voor minnaar gewoon ff door de zure appel heen, want eenmaal gedaan dan is de gene er wel vanaf....
quote:dame30 schreef op 10 juli 2012 @ 11:02:

Gebaseerd op: IK heb fantasie genoeg Zet mij tegen een muurtje en ik vind het prima.Mijn idee hoor
@iddan: ik zou inderdaad net als jij gewoon het beestje bij zn naam noemen, puur om te shockeren haha

Ik weet het nog steeds niet.

Ik heb over 2 weken een date staan met hem. Dan gooi ik AL mijn charmes in de strijd. Zwicht hij niet, dan is het jammer.

@Anouar: het is inderdaad wel een uitdaging en even wat anders dan: 1x knipperen met je ogen en de mannen kussen je voetjes
Wat een onzin dat hij niet in een hotel wil.

Ik vind dat juist erg prettig in een hotel er staat een bed en een bad en of een douche wat heb je nog meer nodig?
tja, hotel of iets dergelijks lijkt mij toch echt de prettigste optie hoor.

Lekker in het bos nu met die hoosbuien !
Aha,dame30, ik had al zo'n vermoeden!

Leuk hoor, zo'n vervolgverhaal. Tenminste, ik wacht al met smart op je komende update. Dusseh....charmes in de strijd inderdaad en hoezo geen voeten kussen?!

Hij wil geen geld uitgeven. Vast een krent!
Jij hebt altijd gezeur met je minnaars!
quote:toiletjuffrouw schreef op 12 juli 2012 @ 14:52:

Jij hebt altijd gezeur met je minnaars!

Ja inderdaad! Dat gezeur van die mannen van tegenwoordig...

het lijken wel wijven
Logeerbed?
Lastig en Minnaar... dat zou voor mij al botsen... ik gooi er maar ff een cliche in... `geen handvol maar een land vol`... tssssssssssssk mannen (waar is die smiley die zich voor zn hoofd slaat?)
"Als je man er niet is op een matras in de woonkamer.

De trap, douche, eettafel en wasautomaat zijn ook nog opties."

Word een beetje lastig als ze het beide niet in eigen huis doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven