Stomme schoonzus

10-07-2012 21:27 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
heeft je vriend mss ooit een ONS gehad met je as schoonzus ofzo?

dit probleem heb ik nl ook in de familie gehad, ik heb een stel leuke broers. dan heb je nog weleens van dat jaloerse geheibel met schoonzussen. phff, zo vermoeiend.
wij slapen nooit.
Kijk, dit is nu zo'n ontboezeming waarop ik zit te wachten . Best wel awkward eigenlijk als blijkt dat je met schoonbroer hebt zitten rollenbollen en diens vriendin is erachter gekomen.
daar ga je spontaan van koffieboon kauwen of aan de whiskey.

en om de paar jaar begint hetzelfde gezeur weer.

ik zeg ook alleen maar meer tegen mijn schoonzussen dat ze mijn broers dan gewoon moeten dumpen. gebeurd nooit natuurlijk, helaas......
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 10 juli 2012 @ 21:50:

daar ga je spontaan van koffieboon kauwen of aan de whiskey.

en om de paar jaar begint hetzelfde gezeur weer.

ik zeg ook alleen maar meer tegen mijn schoonzussen dat ze mijn broers dan gewoon moeten dumpen. gebeurd nooit natuurlijk, helaas......Klinkt als een gezellige verjaardag wanneer ze bij elkaar zitten. Alsof er jaren later nog over blijven doorbomen het plots ongedaan maakt
o, tegen elkaar doen ze altijd hartstikke gezellig.

das nou net het ergste.
wij slapen nooit.
Aaah maar jouw broers krijgen het te horen? Hier kan ik ook geen chocola van maken
Weet niet of het aan mij ligt, maar elk topic waarin... x of y of a of b in de op wordt genoemd is elke keer weer onnavolgbaar en dan niet vanwege de x-en en y-en, maar gewoon qua verhaal.
Ik zou het laten verfilmen door John de Mol.
quote:zonnetje59 schreef op 10 juli 2012 @ 21:54:

Weet niet of het aan mij ligt, maar elk topic waarin... x of y of a of b in de op wordt genoemd is elke keer weer onnavolgbaar en dan niet vanwege de x-en en y-en, maar gewoon qua verhaal.Het heeft anders veel weg van een wiskundige vergelijking met meerdere onbekenden
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:27:

Hallo allemaal,

Ik zit met een serieus dilemma en hoop dat jullie mij meer inzicht kunnen geven.

Buurmeisje x met wie ik ook een vriendschappelijke band heb heeft op mijn housewarming mijn zwager leren kennen. Dit buurmeisje staat niet heel goed bekend. De meeste mensen uit min vriendengroep vinden haar vaag.

Nu zijn zij en mijn zwager serieus aan het Daten en geloof zelfs dat ze een relatie hebben. Tijd geleden kwam ik er achter dat mijn vriend ergens niet eerlijk over is geweest. Aanvankelijk had ik dit met mijn zwager besproken en ond ik niet dat het buurmeisje x wat aanging. Toch haar in vertrouwen genomen.

Puntje bij paaltje stond zij niet voor mij klaar, terwijl ik er wel altijd voor haar ben geweest in moeilijke periodes. Zij wilde zich hier niet in mengen.

Ik heb toen gezegd dat wanneer zij niet voor mij klaar staat zij dan geen echte vriendin is. Vorige week donderdagavond haar een sms gestuurd en niets op gehoord. Wat vinden jullie dat ik hier mee aan moet? Ik vind dat ze nu de sfeer verziekt tussen ons vieren. Ik heb namelijk al meerdere malen aangegeven dat er voor mij geen probleem is. Moet er niet aan denken om straks met haar op de bank bij mijn schoonfam te zitten!

Wat doet het er toe dat de meeste mensen uit jouw vriendengroep haar vaag vinden? Blijkbaar vond jij dat niet aangezien je aangeeft dat je haar als een vriendin ziet/zag.

Je hebt dus een probleem met je vriend en dat heb je met de scharrel van je zwager besproken. Vervolgens wil die scharrel zich niet mengen in jullie relatie en vindt jij dat zij niet voor je klaar staat en dus geen echte vriendin is? Zo begrijp ik het toch goed?

Ik vind het verstandig dat ze zich er niet in mengt. Sowieso wil ze misschien de lieve vrede bewaren voor als het inderdaad serieus wordt en zij jouw vriend als zwager krijgt. En daarbij ook al is zij een echte vriendin; dat wil toch niet zeggen dat die vriendschap meteen klaar is als zij zich een keer op de vlakte wil houden, er geen mening over heeft of wil geven of het simpelweg niet met je eens is?!

Hoe oud ben jij? Maak je excuses en maak je druk om belangrijkere zaken.
quote:amand1969 schreef op 10 juli 2012 @ 21:55:

Ik zou het laten verfilmen door John de Mol.

Ik vind het meer David Lynch: geen touw aan vast te knopen, maar als je lang genoeg wacht, komen er wel wat tieten in beeld.

Ik wacht geduldig.
quote:alviraan schreef op 10 juli 2012 @ 21:58:

[...]

Ik vind het meer David Lynch: geen touw aan vast te knopen, maar als je lang genoeg wacht, komen er wel wat tieten in beeld.

Ik wacht geduldig.Dit, is de meest accurate beschrijving die ik heb gelezen van David Lynch's films
Alviraan
nou, ik ben wel in voor een beetje spanning.
wij slapen nooit.
quote:alviraan schreef op 10 juli 2012 @ 21:58:

[...]

Ik wacht geduldig.
Niet te spannend of mijn luierbroekje moet weer verschoond worden door de verpleegster :(
gepaste spanning dan, fru1t3lla.

kopje vanille thee erbij.
wij slapen nooit.
Misschien moet je wat meer met je eigen vriend bespreken en wat minder met buitenstaanders.
quote:valentinamaria schreef op 10 juli 2012 @ 22:13:

gepaste spanning dan, fru1t3lla.

kopje vanille thee erbij. Vreemde schuimende bittere thee maar hier moeten we het mee doen. *hips*
Alviraan
quote:liefdeswit schreef op 10 juli 2012 @ 21:27:

serieus dilemma

quote:Buurmeisje x met wie ik ook een vriendschappelijke band heb heeft op mijn housewarming mijn zwager leren kennen.De broer van jouw vriend?quote:Dit buurmeisje staat niet heel goed bekend. De meeste mensen uit min vriendengroep vinden haar vaag.

'Vaag' is nogal een vage omschrijving. Bij 'niet goed bekend staan' denk ik aan hoereren, stelen, vreemdgaan, dat soort dingen. 'Vaag zijn' vind ik niet zo'n kwalijke zaak. Maar wat vind jijzelf eigenlijk? Jij onderhoudt een soort van vriendschappelijk contact met iemand die jouw eigen vrienden 'vaag' vinden.

quote:Nu zijn zij en mijn zwager serieus aan het Daten en geloof zelfs dat ze een relatie hebben.Leuk voor ze.quote:Tijd geleden kwam ik er achter dat mijn vriend ergens niet eerlijk over is geweest. Aanvankelijk had ik dit met mijn zwager besprokenDus in plaats van dingen met je vriend uit te praten, stap je achter zijn rug om naar zijn broer? Niet zo'n fraaie actie. Kan de hele familie tegen elkaar opzetten.quote:en ond ik niet dat het buurmeisje x wat aanging. Toch haar in vertrouwen genomen.

Maar dat doe je zelf. Wie zegt dat zij daarop zit te wachten? Waarom heb jij haar in vertrouwen genomen?

quote:Puntje bij paaltje stond zij niet voor mij klaar, terwijl ik er wel altijd voor haar ben geweest in moeilijke periodes. Zij wilde zich hier niet in mengen.

Jullie onderhouden een soort van vriendschappelijk contact, je zegt dat zij slecht bekend staat, je vrienden vinden haar vaag (ze is dus besproken in jouw vriendengroep) en zij date mogelijk met de broer van je vriend, maar is niet officieel aan de familie voorgesteld als zijn vriendin.

Ik zie niet helemaal precies waar de innige contacten ontstaan zijn die gemaakt hebben dat jij altijd voor haar klaarstond toen ze het heel erg moeilijk had. Ik zie zelfs helemaal niet wat jullie met elkaar hebben. Waarom zou zij zich i vredesnaam ergens mee moeten bemoeien? Ze kent jullie amper!

quote:Ik heb toen gezegd dat wanneer zij niet voor mij klaar staat zij dan geen echte vriendin is.Dat is ze ook niet, want jullie gaan soort van vriendschappelijk met elkaar om, maar eigenlijk vind jij haar maar vaag en bovendien staat zij slecht bekend in jouw wereldje.quote:Vorige week donderdagavond haar een sms gestuurd en niets op gehoord.En wat was de strekking van dat bericht?quote:Wat vinden jullie dat ik hier mee aan moet?Helemaal niets. Waarom maak je je hier zo druk om? Zou je daar niet eens eerst antwoord op proberen te geven.quote:Ik vind dat ze nu de sfeer verziekt tussen ons vieren.Ik denk dat jij dat eerder doet. Jij dwingt haar om positie te kiezen TEGEN iemand die familie is van haar recente scharrel en potentiële relatie, terwijl zij er graag buiten blijft. Vervolgens beschuldig je haar van van alles en nog wat uit hoofde van een onterecht 'voor wat hoort wat' verhaal wat mij totaal ontgaat. Ik denk dat jij de sfeer verziekt.quote:Moet er niet aan denken om straks met haar op de bank bij mijn schoonfam te zitten!Nou heb jij daar eigenlijk niets over te zeggen. En misschien moet zij er wel niet aan denken om met jou samen op de bank te zitten bij haar schoonfamilie. Want jij stookt zo in de familie.
quote:alviraan schreef op 10 juli 2012 @ 21:58:Ik vind het meer David Lynch: geen touw aan vast te knopen, maar als je lang genoeg wacht, komen er wel wat tieten in beeld.
Zo, deze man heeft een grotere cup dan ik zelf. Mooie moobs.
Danivo: een mooi koppel. Alleen jammer dat de tepels niet alletwee dezelfde kleur hebben. Maar wel lekker behaard.

En zo heb ik iedereen nog eens extra naar de tepels van die dikke man doen kijken. Slaap lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven