iPhone 4: Ik word gek!! ^%&>

10-07-2012 19:23 31 berichten
Ik vloek niet snel, maar nu....

Sinds een jaar heb ik een iPhone 4. Vorige week kon ik hem niet meer opladen. Bleek dat er vuil e.d. inzat en voor 200 euro laten maken. Een uur geleden ging de iPhone, toen hij aan het opladen was, ineens hevig trillen en krijg ik hem niet meer aan, ook niet via iTunes. Ik heb hem maar op zolder gelegd en laat hem maar uittrillen (heb ik gelezen op internet). Ik hoop dat ik hem daarna weer kan opladen.

Maar ik ben het inmiddels zat en wil een nieuwe telefoon. Probleem is dit ik een tweejarig abonnement heb lopen via Tmobile en ik heb pas volgend jaar rond deze tijd recht op een nieuwe telefoon.

Nu wil ik best een nieuwe aanschaffen (geen iPhone meer aub), maar wel eentje waar ik gewoon mijn muziek kan afspelen, waar ik goede foto's mee kan maken en waar ik mee kan whats'appen.

Ik heb gisteren nog mijn telefoon gesynchroniseert met iTunes dus ik heb alles bij de hand.

Wie kan mij adviseren? Kan ik een ander merk telefoon nemen en al mijn gegevens van iTunes op de nieuwe telefoon zetten? En welke moet ik dan nemen? Ik wil in ieder geval geen hele dure,

Ik hoor jullie ideeën/suggesties graag!
Alle reacties Link kopieren
Heb je je telefoon niet verzekerd? Ik kreeg gewoon een nieuwe, ook een jaar later nog!

(vat niet want dan had je ook geen 200 voor reparatie betaald)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:-Bladora- schreef op 10 juli 2012 @ 19:27:

Heb je je telefoon niet verzekerd? Ik kreeg gewoon een nieuwe, ook een jaar later nog!

(vat niet want dan had je ook geen 200 voor reparatie betaald)Nee, helaas niet verzekerd.
Heb je niet nog garantie op de reparatie zitten of is dit een compleet ander probleem?
Als je een Andoid neemt kun je er gewoon gratis muziek op luisteren! Dat hele Itunes is zonde van je geld en kun je op andere telefoons ook niet gebruiken natuurlijk.
Jij hebt duidelijk geen verstand van Apple.

Natuurlijk kun je geen ander iets (telefoon) dan een iPhone, iPad of iPod aan iTunes leggen om muziek over te zetten.
Gevevens van itunes overzetten is een behoorlijk lastige opgave. Het kán wel. Maar voor de eisen die je stelt zit je wel weer in een vrij dure prijsklasse denk ik. Kun je die telefoon niet nog een keer laten maken, evt met wat nellaaa zegt de garantie op de vorige reparatie?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Nee Truffelmania, ik had helaas geen verstand van Apple toen ik een iPhone kocht. Het lijkt de maffia wel!!

Ik ga inderdaad morgen terug naar die iPhone kliniek. Ik hoop dat het snel te repareren is.
quote:louisavuitton schreef op 10 juli 2012 @ 19:42:

. Het lijkt de maffia wel!!

is.

Ze hebben schijt aan de gezondheid van hun medewerkers waarvan er dan ook heel veel zelfmoord plegen.

Het is de maffia. Die dingen worden voor een paar duppies in elkaar geschroefd door arme Chinezen onder werkelijk erbarmelijke arbeidsomstandigheden in gruwelijke fabrieken. 80 tot 100 urige werkweken zijn daar heel normaal en de betaling bijzonder slecht.

http://www.telegraph.co.u ... r-working-conditions.html

Je betaald voor het product vier keer de hoofdprijs maar dat is (bijna) allemaal pure winst voor Apple.

Verder kun je met al die programma's van ze maar één ding en dat is meer Appple producten gebruiken.
Eh sorry, maar je hebt toch gewoon fabrieksgarantie?

Een vriendin van mij had geen 3G ontvangst meer op haar 1 jaar oude iphone 4 en kreeg vorige week een nieuwe.

Super service.
Heb twee keer gedonder gehad met m'n iPhone 4. Eerste keer herkende iTunes m'n telefoon niet en deed 'ie vervolgens niets meer, de tweede keer ging m'n beeld kapot. Beide keren naar T-Mobile winkel gegaan en er werd zonder moeite opgestuurd. Twee keer een nieuwe gekregen. Drie keer is scheepsrecht want heb er nu geen problemen meer mee. Mijn telefoon is overigens ook niet verzekerd, viel beide keren onder garantie. Dus ik zou zeker naar een T-Mobile winkel gaan!
*geef haar derde samsung een kusje* Ben zo blij dat ik geen Iphone heb, hoor zoveel ellende.

Mijn andere 2 (galaxy's) zijn nog altijd in leven bij hun nieuwe eigenaars! Nu stikblij met mijn Note en ook die kan tegen een flinke valpartij
.
Bij T-Mobile mag je eenmalig je abonnement tegen betaling van ¤ 70,- je abonnement voortijdig verlengen met nieuw toestel ...

... nadeel is alleen dat er dan nog 1/ 2 extra contractjaren achter je huidige contract worden 'geplakt'.
Waarom ben je er niet mee terug naar de winkel gegaan? Die eerste keer al. Je hebt namelijk gewoon fabrieksgarantie en sls het een defect is waar je duidelijk zelf niks aan kan doen valt het daar gewoon binnen. Bij mijn man liep hij ooit vast na het scannen van de barcode van een bierflesje heeft even geduurd, maar hij kreeg ook gewoon een nieuwe hoor.

Maar goed, hij is al open geweest ooit dus daar ging je fabrieksgarantie. Overigens...200 euro voor schoonmaken?? Ik zou een ander mannetje zoeken hoor. Ik heb die van mij ooit in bad laten vallen, backlight stuk. Nieuw scherm erin laten zetten en ook schoongemaakt voor 50 euro. Dus je bent afgezet met die 200 euro.
Wat je zou kunnen proberen om je iphone weer aan/uit te krijgen, is de ronde knop(menuknop) en de aan/uitknop tegelijkertijd gedurende langere tijd in te houden.

Dan herstelt ie zich weer...
iPhone doet het weer. Op een gegeven moment hield hij op met zoemen en is hij weer opgeladen.

Ik ben de eerste keer teruggegaan naar Tmobile, maar er was waterschade en dan vervalt de garantie (is ook wel logisch misschien). Het bleek dat er creme in mijn iPhone was gelopen en alles binnenin was vettig. Hierdoor was de stekker waar de oplader in moest ook stuk en deze is ook vervangen.

Ik hoop hem nog een jaartje zonder kleerscheuren te gebruiken en ga dan over op een andere.

Bedankt voor de tips!
Ik vraag me af welke telefoon er wel tegen binnendringende vette creme kan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nobrains schreef op 10 juli 2012 @ 21:24:

XionZ helpt je wel als je wat voor ´m breit.

Ik ook, maar dan liever een gedichtje.

Heb je trouwens mijn Tux al gezien?

O, een gedichtje:

'Een tafel zonder stoelen

daar heb je toch niets aan.

Want als je dan gaat eten

dan moet je blijven staan.'

Dat cursief doet 't 'm.
.
quote:nobrains schreef op 10 juli 2012 @ 21:24:

iTunes is AAC. Android ook. Op de meeste mobieltjes zit dat.

Je kan in iTunes ook converteren naar mp3.

Je hebt ook nog Salling Media en DoubleTwist.

No problem.

Welke telefoon?

Je kijkt gewoon op de site van Whatsapp.

Daar zie je de systemen en telefoontjes.

Als ´t alleen om foto´s, lawaai, en Whatsen gaat, zou ik denk ik bv. een Nokia uit dat lijstje nemen.

Die hebben toch hele leuke gemaakt, die dat goed kunnen, en nu niks meer kosten, omdat Symbian er een beetje uit is, en Windows Mobile op dit moment een opvolger krijgt, totaal anders, Windows 8 op je mobiel, die tegen die i-dingesen op moet kunnen.

Maar maakt jou dat uit. De hoofdprijs, en voor nx.

Oh, en als je telefoon niet meer gaat laden, en aangaat, moet je hier maar neerzetten of hij af en toe ging trillen, of continu. Wat er gebeurde.

XionZ helpt je wel als je wat voor ´m breit.

Ik ook, maar dan liever een gedichtje.

Wel dom, hè, dan begrijp ik ´t beter.Ah, daar is het orakel van de planeet Oblak weer. Welcome back. Alweer wat milder gestemd, inmiddels?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
quote:louisavuitton schreef op 10 juli 2012 @ 23:27:

iPhone doet het weer. Op een gegeven moment hield hij op met zoemen en is hij weer opgeladen.

Ik ben de eerste keer teruggegaan naar Tmobile, maar er was waterschade en dan vervalt de garantie (is ook wel logisch misschien). Het bleek dat er creme in mijn iPhone was gelopen en alles binnenin was vettig. Hierdoor was de stekker waar de oplader in moest ook stuk en deze is ook vervangen.

Ik hoop hem nog een jaartje zonder kleerscheuren te gebruiken en ga dan over op een andere.

Bedankt voor de tips!Ja logisch natuurlijk dat hij het dan niet goed doet, daar kan geen enkel elektronisch apparaat tegen. Heeft dus niks te maken met iPhone/Apple maar je eigen slordigheid! Ik heb zelf al vanaf het begin iPhone's en al het andere Apple spul en ik heb nog NOOIT een mankement gehad aan welk apparaat dan ook. Terwijl de Samsung van mijn man alweer voor de derde keer binnen een jaar gerepareerd moet worden. Ik hoor in mijn omgeving ook zelden over problemen met de iPhone, het is gewoon een geweldig toestel en kwalitatief veel beter dan alle andere meuk. En bovendien ook een stuk gebruiksvriendelijker. Kortom, ik zou nog even goed nadenken of je echt wel een andere telefoon wilt anders krijg je straks spijt.
Laten maken voor 200 euro?! Mijn iPhone wou ook niet meer opladen en bij de winkel konden ze er niets mee. Apple store gebeld (de echte in amsterdam, geen iCentre, daar waar de zogenaamde genuissen werken) afspraak gemaakt met zo'n vent daar voor de volgende ochtend. En 15 minuten later stond ik buiten met een nieuwe iPhone, en dat terwijl mn garantie 2 maanden verlopen was! Super service, ik weet niet wie gezegd heeft dat ie voor 200 euro gerepareert moest worden maar die heeft er niet echt verstand van volgens mij. Apple producten en problemen is als eerst apple store bellen :)!
quote:nobrains schreef op 11 juli 2012 @ 02:42:

....en daar zag je al de eersten van de krijsende, schreeuwende en boeren latende menigte, met hooivorken en pils, louter komende voor tieren en prijsschieten, die je abrupt iedere trek in gedichten en geloof in mooie dingen ontnemen....`run for life.`Je nickchange was nergens voor nodig he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven