Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 12:37
Ik ben opzoek naar boeken over psychologie, het leven , in balans zijn, yoga , meditatie .. Alles in die sfeer. Ook ben ik opzoek naar vrouwen kleding maat L/XL (42/44).( vooral kleding dat lang is ) Wie iets heeft graag een mailtje naar sweet-love-viva@hotmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 12:44
Ik heb ook een rode maxi-cosi kinderwagen met reiswieg. Er mankeert iets aan het voorwiel, maar wie een handige klusser in huis heeft kan er misschien wel wat mee. Er zit ook een ombouw tot buggy bij, maar die moet wel schoongemaakt worden, er hebben 2 van mijn kinders in gezeten, dus er zitten wat vlekken op de bekleding. De reiswieg is wel helemaal netjes.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 11 juli 2012 om 12:54
quote:UCchick1990 schreef op 11 juli 2012 @ 11:12:
Ooeee ik heb ook vanalles over! Ga naar het buitenland verhuizen...
Lijstje:
Kleding die te klein is geworden, overwegend maat 40-44. Ook aantal blazers maat M.
Kleine beeldbuis tv
Meubels: wit billy boekenkastje, klaptafel, 2x2 kast met van die vierkantjes van de ikea, rood stoeltje, rood tafeltje in driehoekvorm.
Ik zal nog even verder nadenken!
Zou je me willen mailen over de kleding?
sweet-love-viva@hotmail.com
Ooeee ik heb ook vanalles over! Ga naar het buitenland verhuizen...
Lijstje:
Kleding die te klein is geworden, overwegend maat 40-44. Ook aantal blazers maat M.
Kleine beeldbuis tv
Meubels: wit billy boekenkastje, klaptafel, 2x2 kast met van die vierkantjes van de ikea, rood stoeltje, rood tafeltje in driehoekvorm.
Ik zal nog even verder nadenken!
Zou je me willen mailen over de kleding?
sweet-love-viva@hotmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 12:55
woensdag 11 juli 2012 om 12:59
quote:ikbenik schreef op 11 juli 2012 @ 11:26:
(Moet nu helaas weg, maar ik log vanmiddag weer in. Zal intussen eens kijken wat ik zelf nog allemaal heb liggen )
(Heb sowieso nog nieuwe jurkjes liggen die ik in een opwelling kocht, met prijskaartjes er nog in, nooit gedragen omdat ik bij nader inzien 'spagettibandjes' bij mij niet mooi vond staan) Welke maat zijn je jurkjes? wil je me mailen op sweet-love-viva@hotmail.com
(Moet nu helaas weg, maar ik log vanmiddag weer in. Zal intussen eens kijken wat ik zelf nog allemaal heb liggen )
(Heb sowieso nog nieuwe jurkjes liggen die ik in een opwelling kocht, met prijskaartjes er nog in, nooit gedragen omdat ik bij nader inzien 'spagettibandjes' bij mij niet mooi vond staan) Welke maat zijn je jurkjes? wil je me mailen op sweet-love-viva@hotmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 13:00
quote:Cateautje schreef op 11 juli 2012 @ 11:58:
[...]
Je hoeft hem niet te betalen. Het enige dat ik wil zijn de verzendkosten. Als je een rommelmail hebt, plaats hem dan even, dan neem ik contact met je op.
Hoi Cateautje, mijn mail is zonviva2@hotmail.nl
Maar is er iets wat je zelf zou willen ? Heb hier ook al een aantal dingen neergezet, maar als je iets specifieks zou kunnen gebruiken, zou ik even kunnen kijken wat ik verder nog heb liggen.
[...]
Je hoeft hem niet te betalen. Het enige dat ik wil zijn de verzendkosten. Als je een rommelmail hebt, plaats hem dan even, dan neem ik contact met je op.
Hoi Cateautje, mijn mail is zonviva2@hotmail.nl
Maar is er iets wat je zelf zou willen ? Heb hier ook al een aantal dingen neergezet, maar als je iets specifieks zou kunnen gebruiken, zou ik even kunnen kijken wat ik verder nog heb liggen.
woensdag 11 juli 2012 om 13:07
woensdag 11 juli 2012 om 13:13
woensdag 11 juli 2012 om 13:19
woensdag 11 juli 2012 om 13:26
quote:ayla2 schreef op 11 juli 2012 @ 13:25:
Wat een geweldig topic!!
Ik zou wel wat donald ducks willen.....
~duikt kelder in op zoek naar weggevertjes!~Hoi, kreeg net al een mailtje dat iemand interesse heeft, maar het zijn er best veel dus kan het prima verdelen. mijn mail is dus zonviva2@hotmail.nl
Wat een geweldig topic!!
Ik zou wel wat donald ducks willen.....
~duikt kelder in op zoek naar weggevertjes!~Hoi, kreeg net al een mailtje dat iemand interesse heeft, maar het zijn er best veel dus kan het prima verdelen. mijn mail is dus zonviva2@hotmail.nl