Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 13:27
Ik heb kaartje Breda Live voor de weggeef. Is aanstaande zaterdag in breda met ilse de lange, tiesto, kane en nog wat.
Mailen kan op marah.bloemen@gmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 13:27
woensdag 11 juli 2012 om 13:28
Ik heb nog een kleine bench (jack russel) af te halen in heemskerk mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
een houten slee zonder rugleuning
een vierkante meter tuinbak voor kleine moestuin
een trekker met aanhanger john deere stuur ontbreekt
skippy ball cars kleur rood
heb vast meer moet ff nadenken
een houten slee zonder rugleuning
een vierkante meter tuinbak voor kleine moestuin
een trekker met aanhanger john deere stuur ontbreekt
skippy ball cars kleur rood
heb vast meer moet ff nadenken
woensdag 11 juli 2012 om 13:29
quote:UCchick1990 schreef op 11 juli 2012 @ 11:12:
Ooeee ik heb ook vanalles over! Ga naar het buitenland verhuizen...
Lijstje:
Kleding die te klein is geworden, overwegend maat 40-44. Ook aantal blazers maat M.
Kleine beeldbuis tv
Meubels: wit billy boekenkastje, klaptafel, 2x2 kast met van die vierkantjes van de ikea, rood stoeltje, rood tafeltje in driehoekvorm.
Ik zal nog even verder nadenken!Ik zou wel blij zijn met de ikea vierkantjes, maar waar woon je? Als het in de buurt is wil ik ze wel halen.....
Lijstje:
Kleding die te klein is geworden, overwegend maat 40-44. Ook aantal blazers maat M.
Kleine beeldbuis tv
Meubels: wit billy boekenkastje, klaptafel, 2x2 kast met van die vierkantjes van de ikea, rood stoeltje, rood tafeltje in driehoekvorm.
Ik zal nog even verder nadenken!Ik zou wel blij zijn met de ikea vierkantjes, maar waar woon je? Als het in de buurt is wil ik ze wel halen.....
woensdag 11 juli 2012 om 13:29
quote:mrskrijgsman schreef op 11 juli 2012 @ 10:56:
[...]
Hoi Driewieler,
Ik heb interesse in je zwangerschapsjurkjes.
Broeken heb ik dankzij mijn schoonmoeder al.
Maar met dit weer lijken jurkjes me heerlijk.
PS geweldig topic dit.
Ik ga ook is verzinnen wat ik allemaal weg kan gaan gevenwat is je mailadres? Dan mail ik de foto's. Anders word ik wel heeel herkenbaar zo met mijn garderobe op internet
[...]
Hoi Driewieler,
Ik heb interesse in je zwangerschapsjurkjes.
Broeken heb ik dankzij mijn schoonmoeder al.
Maar met dit weer lijken jurkjes me heerlijk.
PS geweldig topic dit.
Ik ga ook is verzinnen wat ik allemaal weg kan gaan gevenwat is je mailadres? Dan mail ik de foto's. Anders word ik wel heeel herkenbaar zo met mijn garderobe op internet
woensdag 11 juli 2012 om 13:33
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 13:27:
Ik heb kaartje Breda Live voor de weggeef. Is aanstaande zaterdag in breda met ilse de lange, tiesto, kane en nog wat.
Nou,
Die wil Ik wel!
Nou,
Die wil Ik wel!
woensdag 11 juli 2012 om 13:34
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 13:27:
Mailen kan op marah.bloemen@gmail.comis het 1 kaartje?
Mailen kan op marah.bloemen@gmail.comis het 1 kaartje?
quote:zonnetje59 schreef op 11 juli 2012 @ 13:26:
[...]
Hoi, kreeg net al een mailtje dat iemand interesse heeft, maar het zijn er best veel dus kan het prima verdelen. mijn mail is dus zonviva2@hotmail.nlOh super zonnetje! Je hebt mail!
[...]
Hoi, kreeg net al een mailtje dat iemand interesse heeft, maar het zijn er best veel dus kan het prima verdelen. mijn mail is dus zonviva2@hotmail.nlOh super zonnetje! Je hebt mail!
Lijstje:
Kleine beeldbuis tv
Ik zal nog even verder nadenken!
Heb ook interesse in de kleding voornamelijk maat 42/44 zou je me kunnen mailen wat je hebt?
Cathelyne1979@hotmail.com
Lijstje:
Kleine beeldbuis tv
Ik zal nog even verder nadenken!
Heb ook interesse in de kleding voornamelijk maat 42/44 zou je me kunnen mailen wat je hebt?
Cathelyne1979@hotmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 13:37
Lijstje:
Is er nog iets over van de kleding maat 44?
Ik ben desperately opzoek naar leuke nieuwe kleding maat 44-46.
Mijn mailadres is kiwibanaansap @ Gmail punt com
Lijstje:
Is er nog iets over van de kleding maat 44?
Ik ben desperately opzoek naar leuke nieuwe kleding maat 44-46.
Mijn mailadres is kiwibanaansap @ Gmail punt com
woensdag 11 juli 2012 om 13:37
@ Maja,
Ik heb je gemaild maar krijg mail van een man terug.
Het lijkt me dus beter dat jij mij even mailt
coeberghmetijs@gmail.com
Ik heb je gemaild maar krijg mail van een man terug.
Het lijkt me dus beter dat jij mij even mailt
coeberghmetijs@gmail.com
woensdag 11 juli 2012 om 13:38
woensdag 11 juli 2012 om 13:39
woensdag 11 juli 2012 om 13:45
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 13:35:
UkchiCk: ben ook geinteresseerd in al de ikea kastjes plus billy. Afhankelijk van waar je woont.
Zal vanaaf ook eens na gaan denken.
Heb iig een grote booglamp die zo weg kan.
Ik ben op zoek naar een grote booglamp, maar ik zag dat driewieler ook al interesse heeft. Heb je een plaatje?
Ik ga trouwens zelf binnenkort verhuizen dus dan zal ik ook wel veel weg te geven hebben. Ruilen van dingen heb ik dus ook wel interesse in.
UkchiCk: ben ook geinteresseerd in al de ikea kastjes plus billy. Afhankelijk van waar je woont.
Zal vanaaf ook eens na gaan denken.
Heb iig een grote booglamp die zo weg kan.
Ik ben op zoek naar een grote booglamp, maar ik zag dat driewieler ook al interesse heeft. Heb je een plaatje?
Ik ga trouwens zelf binnenkort verhuizen dus dan zal ik ook wel veel weg te geven hebben. Ruilen van dingen heb ik dus ook wel interesse in.
Am Yisrael Chai!