Entertainment alle pijlers

Dat mens van Boulevard

11-07-2012 18:48 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dusss

Ik erger me nogal aan die nieuwe van RTL Boulevard.

Sinds (volgens mij) gisteren zit er een nieuwe presentatrice en ik vind haar niet leuk.

Begint iedere keer te praten als een ander nog aan het woord heeft.

Wie is zij?

En wat vinden jullie van haar?
quote:boterblommetje schreef op 11 juli 2012 @ 19:06:

[...]

haar man schijnt het met een gezamenlijke vriendin te doen (of gedaan gehebben gehad)

Ik dacht minstens dat ze overleden was, schrok ervan omdat iemand zei:Wat erg voor Trijntje.

Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?
Wat heeft Yolanthe aan haar lippen laten doen? Tjongejonge duckface, waarom moet iedere 'ster' tegenwoordig toch van alles laten doen?
quote:boterblommetje schreef op 11 juli 2012 @ 19:22:

[...]

geen goed antwoord Rosanna
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wie is Trijntje?
Shit, te laat....
quote:pearle schreef op 11 juli 2012 @ 19:24:

[...]

Ik dacht minstens dat ze overleden was, schrok ervan omdat iemand zei:Wat erg voor Trijntje.

Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?

De manier waarop maakt ook nog wel uit. Ik vind het heel erg voor Trijntje. Je man met je vriendin. Nou lekker.

Een scheiding...that's life. Maar voor de personen die het meemaken is het best heel erg verdrietig. Zeker als je dubbel belazerd wordt door je zgn geliefde én je vriendin.
quote:pearle schreef op 11 juli 2012 @ 19:24:

[...]

Een scheiding, tsja, thats life, vind ik op zich niet zo erg, de helft gaat uit elkaar dus waarom zij niet?Het kan natuurlijk zo zijn dat Trijntje het wel erg vindt. Ik zou het ook erg vinden als ik zou scheiden, en niet minder erg omdat iedereen zo snel het bijltje er bij neer gooit op dit moment.
quote:mika65 schreef op 11 juli 2012 @ 19:29:

Wie is Trijntje?verwarring alom:-) Trijntje Oosterhuis
Yolanthe heeft mega-grote lippen en ook nog eens HEEL ERG rood
Omg wat een veroordelingen weer. Ga t zelfmaar eens doen
Heb het niet gezien, misschien vanavond stukje van de herhaling kijken maar Fiona is gewoon hartstikke leuk!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:moniekk schreef op 11 juli 2012 @ 19:32:

Yolanthe heeft mega-grote lippen en ook nog eens HEEL ERG rood

Ik vond vooral haar tanden EEEnorm!

Maar dat lijkt volgens mij omdat ze zo'n mager gezicht heeft nu.

Jammer,10 kilo erbij vind ik veel mooier bij haar.
quote:VotesforLeo schreef op 11 juli 2012 @ 19:33:

Omg wat een veroordelingen weer. Ga t zelfmaar eens doenNee, want als ze mij zouden vragen, zou ik aangeven dat ze beter iemand anders kunnen vragen, omdat ik niet geschikt ben. Dat had Jojanneke ook kunnen zeggen.
Wat Hatseklats zegt idd
quote:hatseklats schreef op 11 juli 2012 @ 19:50:

[...]

Nee, want als ze mij zouden vragen, zou ik aangeven dat ze beter iemand anders kunnen vragen, omdat ik niet geschikt ben. Dat had Jojanneke ook kunnen zeggen.
O ik vond die jojanneke juist leuk...babbelt alles lekker vlot aan elkaar

zo zie je maar smaken verschillen ik vind gijs staverman juist vreselijk
Jojanneke doet te hard haar best om mee te praten. Zegt ze over prinses Margriet dat zij toch het buitenbeentje is. Zegt Marc van der Linden dat ze dat zeker niet is. Zal ze wel in de war zijn met prinses Irene of Christina, maar dan kun je beter niks zeggen...

Gijs vind ik juist leuk.

Jeroen Kijk in de Vegte trouwens ook.

Anouk Smulders vind ik ik irritant. Die maniertjes.
quote:Rainbow01 schreef op 11 juli 2012 @ 21:42:

O ik vond die jojanneke juist leuk...babbelt alles lekker vlot aan elkaar

zo zie je maar smaken verschillen ik vind gijs staverman juist vreselijkHaha jaaaaa of die Jeroen Latijnhouwers, de horror
quote:rosanna08 schreef op 11 juli 2012 @ 19:19:

[...]

ik vind haar ook gewoon slank en gratenpakhuis is net zo lullige opmerking als vet varken Gratenpakhuis is inderdaad net zo lullig als vet varken en wordt meestal door vrouwen gebruikt die zelf veel te kort voor hun gewicht zijn.
quote:malu3 schreef op 12 juli 2012 @ 08:57:

[...]

Gratenpakhuis is inderdaad net zo lullig als vet varken en wordt meestal door vrouwen gebruikt die zelf veel te kort voor hun gewicht zijn.

Helemaal gelijk. Het moet nu voor eens en altijd maar eens afgelopen zijn met dat woord.

Ik vind Jojannneke ook niet zo leuk. Ze doet te veel haar best, krijg een beetje plaatsvervangende schaamte als ik naar haar kijk. Ze luistert gewoon niet zo lekker.
Bij Pownews schopte ze overal tegenaan en maakte ze sarcastische items. Nu heeft ze het over 'onze prinsesjes' en is iedereen 'lief' 'leuk' en 'aardig'.

Komt op mij ongeloofwaardig over.
Ik vind het irritant hoe ze haar hoofd de hele tijd zo omhoog houdt als ze praat. Zij moet toch pijn in haar nek hebben 's ochtends!
Vervelende, arrogante snuit. Vind het helemaal niks.
Ik wil gewoon Umberto terug, leuk om naar te kijken, charmant, onderhoudend, goede timing met zijn medepresentatoren en hij spreekt alle woorden zo mooi uit, heel aangenaam.

Die Jojanneke is een misser, ze heeft weinig uitstraling en is gewoon te "licht" voor een programma als Boulevard. En ook nog een irritante stem.

Wat mij betreft alleen Umberto, Winston en Beau.
Ik denk er anders over.
Ik heb nog te weinig Boulevard gekeken om haar te beoordelen.

Umberto heeft na 4jaar afscheid genomen, die komt niet meer terug. Helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven