Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Hou jij nu toevallig een PS2 over Marels?? Dan hou ik me aanbevolen
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 20:54:

Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.com

Laat ik nou een dochter hebben in een peuterbedje

Ik hou me aanbevolen!

Duveltje, ik mail je zo over de kleertjes.
quote:rara70 schreef op 11 juli 2012 @ 21:24:

Hou jij nu toevallig een PS2 over Marels?? Dan hou ik me aanbevolen
Denk dat Marels nog wel even boven is; die wordt natuurlijk plat geknuffeld door vriend!
quote:Shenandoah schreef op 11 juli 2012 @ 21:03:

[...]

Hoi,

Kleine komt in oktober, dus is dan misschien net te laat? Heb net reactie op mijn bod op marktplaats op wat spulletjes, dus heb inmiddels al aardig wat, maar bedankt voor het aanbod! Weet niet wat je precies hebt?Ik hoop toch echt dat de kamer dan wel klaar is. waar woon je? Ik omg 0570
Ik ben getipt dat iemand hier een fiets zou aanbieden, maar na het doorspitten van 13 pagina's heb ik de betreffende post nog niet gevonden. Kan iemand me helpen?
quote:tatlitatli schreef op 11 juli 2012 @ 21:14:

Nee kuzu neem jij 'em maar joh! Ik heb op zich voldoende kleding die ook als bv kleding kan...Ik begrijp uit de reactie van Kuzu dat zij wat tengerer is dan ik. Dus als je de jurk nog wilt?
Niemand een voetbaltafel over (klein model)?
Marels is nog boven

Vriend kijkt verdwaasd en vindt het "bizar"

PS2 heb ik helaas nog niet in de aanbieding, maar ik ga op mijn beurt dan weer mijn best doen voor Rara, uiteraard. Beloofd!!
668, the neighbour of the Beast
quote:frizzy schreef op 11 juli 2012 @ 21:29:

Ik ben getipt dat iemand hier een fiets zou aanbieden, maar na het doorspitten van 13 pagina's heb ik de betreffende post nog niet gevonden. Kan iemand me helpen?

Ik las het ergens.....

Forummer wil eerst even checken in wat voor staat de fiets is en zal zich vandaag of morgen ofzo wel weer melden hier.

Ik ben getipt dat iemand hier een fiets zou aanbieden, maar na het doorspitten van 13 pagina's heb ik de betreffende post nog niet gevonden. Kan iemand me helpen?Wat zoek je voor fiets?

Thatlitatli is degene die een fiets in de aanbieding heeft. Post van rond 19.15.

Geeft wel aan dat ze nog even moet kijken of/wat er nog aan moet gebeuren.

Hoop dat het wat wordt voor je!
ik omgeving utrecht, geloof dat dat niet echt in de buurt is helaas. Weet niet of het eventueel op te sturen is? Uiteraard betaal ik zelf dan eventuele verzendkosten.
quote:bird73 schreef op 11 juli 2012 @ 21:30:

[...]

Ik begrijp uit de reactie van Kuzu dat zij wat tengerer is dan ik. Dus als je de jurk nog wilt?

Ik ben 1,65 groot en heb maat 38 boven en 40 beneden.

Weet niet of ik door de zwangerschap nog veel aankom, zit nog niet op de helft namelijk.

Tatli als je hem kan gebruiken, veel plezier ermee hoor.

Ik vind het heel lief van Bird dat ze aan me denkt.

Maar als hij hier in de kast ligt omdat hij mij niet past, is dat ook zonde natuurlijk.
quote:watervrouw2 schreef op 11 juli 2012 @ 21:32:

[...]

Ik las het ergens.....

Forummer wil eerst even checken in wat voor staat de fiets is en zal zich vandaag of morgen ofzo wel weer melden hier.Wacht ik geduldig af.
Ik sluit achteraan in de rij voor de bruine borstvoedingsjurk! Als deze nog niet vergeven is.. (eerst reageren, dan alles verder doorlezen!)
*
quote:luna30v schreef op 11 juli 2012 @ 21:33:

[...]

Wat zoek je voor fiets?Ik heb eigenlijk geen eisen. Heb vandaag MP doorgespit maar alles wat goedkoop is ben ik bang dat het gestolen is. Mijn plan is momenteel om een tweedehands fiets te kopen bij bedrijf dat ik op internet vond, en daar zijn de goedkoopste fietsen van die ruim 10 jaar oude Gazelle en Batavus fietsen. Als ie maar gewoon fietst zonder problemen en niet binnen een jaar weggeroest is.
Had ik al WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA geroepen?
quote:gewooneenzus schreef op 11 juli 2012 @ 21:33:

[...]

Thatlitatli is degene die een fiets in de aanbieding heeft. Post van rond 19.15.

Geeft wel aan dat ze nog even moet kijken of/wat er nog aan moet gebeuren.

Hoop dat het wat wordt voor je!Dan heb ik daar dus echt overheen gekeken! Ik ga nog even zoeken.
IBI: ik heb wel interesse in dat Sprookjesboom-doek!

Mijn nichtje heeft een Sprookjesboomkamer.

Hoe gaan we dat doen?

Wat kan ik voor jou zoeken?
Nee Marels, dat ben je vergeten!
Hahahaha Hekje dankjewel. Die post heb ik wel gelezen maar gewoon die hele fiets over het hoofd gezien!
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 21:31:

Marels is nog boven

Vriend kijkt verdwaasd en vindt het "bizar"

PS2 heb ik helaas nog niet in de aanbieding, maar ik ga op mijn beurt dan weer mijn best doen voor Rara, uiteraard. Beloofd!!

Het is ook wel een beetje bizar, maar wel heel leuk bizar!

Ik heb nog een stel dvd's die weg mogen maar ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten. Films als Halloween 4 ( ), the Cell, Secret Window, Blair Witch Project.
quote:rara70 schreef op 11 juli 2012 @ 21:38:

Nee Marels, dat ben je vergeten!

In dat geval;

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven