Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 21:10
quote:bird73 schreef op 11 juli 2012 @ 20:36:
En Kuzu?
Ik zag jij een kolfset nodig hebt. Ik heb nog een mooie borstvoedingsjurk (bruin, lange mouw tot op knie). Kleedt mooi af; ong maat 40
Wat lief!
Opzich heb ik er geen haast bij en ik lees net dat tatlitatli belangstelling heeft voor je jurk. Dus als je haar er blij mee kan maken, doen!!
En Kuzu?
Ik zag jij een kolfset nodig hebt. Ik heb nog een mooie borstvoedingsjurk (bruin, lange mouw tot op knie). Kleedt mooi af; ong maat 40
Wat lief!
Opzich heb ik er geen haast bij en ik lees net dat tatlitatli belangstelling heeft voor je jurk. Dus als je haar er blij mee kan maken, doen!!
woensdag 11 juli 2012 om 21:11
woensdag 11 juli 2012 om 21:15
quote:tatlitatli schreef op 11 juli 2012 @ 21:06:
Bird73, als Kuzu de bv jurk niet wil, dan meld ik me als gegadigde. Is het een rekbare stof (ivm grotere cupmaat)?
Er zit een mooie V-hals in en daar onder een recht stuk. de stof is zeker wat rekbaar. Ik had normaal 80D en in mijn bv-periode in eerste instantie 75F Dus er kan wel wat in.
Ik vind het nu wel lastig hoor. Had het in eerste bedacht voor Kuzu omdat ik ook in 0570 woon. Ik weet niet waar jij woont?
Bird73, als Kuzu de bv jurk niet wil, dan meld ik me als gegadigde. Is het een rekbare stof (ivm grotere cupmaat)?
Er zit een mooie V-hals in en daar onder een recht stuk. de stof is zeker wat rekbaar. Ik had normaal 80D en in mijn bv-periode in eerste instantie 75F Dus er kan wel wat in.
Ik vind het nu wel lastig hoor. Had het in eerste bedacht voor Kuzu omdat ik ook in 0570 woon. Ik weet niet waar jij woont?
woensdag 11 juli 2012 om 21:16
quote:duveltje82 schreef op 11 juli 2012 @ 20:54:
Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.comIk niet meer, ik heb een normaal bed voor als mijn peuter straks over gaat. Bedankt voor de informatie
Mochten Noa00 en mamaria interesse hebben in de overtrekken, kunnen jullie me mailen op duveltje1982@hotmail.comIk niet meer, ik heb een normaal bed voor als mijn peuter straks over gaat. Bedankt voor de informatie
woensdag 11 juli 2012 om 21:19
Geen idee Luna
Ik denk dat ie het niet gelooft voor de PS voor zijn neus staat
Hij roept altijd dat ik weer aan het handelen geslagen ben bij Viva. Vindt ie een slechte zaak als ik spullen koop/ruil via hier en er dus spul binnen komt, een goeie zaak als ik spullen weg geef en er dus spullen weg gaan uit huis.
Ik denk zomaar dat het nu andersom is
Ik denk dat ie het niet gelooft voor de PS voor zijn neus staat
Hij roept altijd dat ik weer aan het handelen geslagen ben bij Viva. Vindt ie een slechte zaak als ik spullen koop/ruil via hier en er dus spul binnen komt, een goeie zaak als ik spullen weg geef en er dus spullen weg gaan uit huis.
Ik denk zomaar dat het nu andersom is
668, the neighbour of the Beast
woensdag 11 juli 2012 om 21:22
quote:UCchick1990 schreef op 11 juli 2012 @ 11:12:
Ooeee ik heb ook vanalles over! Ga naar het buitenland verhuizen...
Lijstje:
Kleding die te klein is geworden, overwegend maat 40-44. Ook aantal blazers maat M.
Kleine beeldbuis tv
Meubels: wit billy boekenkastje, klaptafel, 2x2 kast met van die vierkantjes van de ikea, rood stoeltje, rood tafeltje in driehoekvorm.
Ik zal nog even verder nadenken!Wat voor kleding heb je nog als ik vragen mag?
Ooeee ik heb ook vanalles over! Ga naar het buitenland verhuizen...
Lijstje:
Kleding die te klein is geworden, overwegend maat 40-44. Ook aantal blazers maat M.
Kleine beeldbuis tv
Meubels: wit billy boekenkastje, klaptafel, 2x2 kast met van die vierkantjes van de ikea, rood stoeltje, rood tafeltje in driehoekvorm.
Ik zal nog even verder nadenken!Wat voor kleding heb je nog als ik vragen mag?
woensdag 11 juli 2012 om 21:23
ik heb nog een pot shake bosvruchten en 4 maaltijdrepen van weight care.
( Marels als je deze nog wil ben jij als eerste aan de beurt).
Zal morgen even de kelder in duiken, daar liggen nog heel veel boeken.
Ook nog veel andere spullen van een mislukte rommelmarkt ( is het eindelijk heet zomers weer buiten, zit ik in een bloedhete hal, tja dan komt er natuurlijk niet. had uiteindelijk 40 euro winst na aftrek van de kraam haha)
nu eens even neuzen hier in de romelkast.
( Marels als je deze nog wil ben jij als eerste aan de beurt).
Zal morgen even de kelder in duiken, daar liggen nog heel veel boeken.
Ook nog veel andere spullen van een mislukte rommelmarkt ( is het eindelijk heet zomers weer buiten, zit ik in een bloedhete hal, tja dan komt er natuurlijk niet. had uiteindelijk 40 euro winst na aftrek van de kraam haha)
nu eens even neuzen hier in de romelkast.