Geld & Recht alle pijlers

Beoordeling door andere begeleidster

11-07-2012 21:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een leer-werkplek op een groot juridisch kantoor na een flinke burn out. Ik heb een vaste begeleidster maar die was op vakantie i.v.p. kreeg ik een andere begeleidster. Heb daar erg prettig meegewerkt en veel dingen geleerd. Nu heb ik binnenkort een beoordeling en overweeg haar een beoordelingsformulier te laten invullen over hoe het ging. Ik wil daar voor mezelf inzien hoeveel progressie ik heb gemaakt c.q. dingen anders kan aanpakken, wat beter kan etc.en dan vergelijken met het beoordelingsformulier van de vaste begeleidster. Mijn vraag is: is dit niet gluiperig naar mijn vaste begeleidster? Ik bedoel het juist erg positief.
Ik zou het gewoon bespreken met je vaste begeleider.
Kun je ze niet beiden een formulier laten invullen?
Ik zou het dan niet zo brengen dat je hun beide beoordelingen wilt gaan vergelijken. Dat komt wel vreemd over.

Ik zou het dan brengen als "ik wil graag zo veel mogelijk feedback van mensen die mij van dichtbij hebben mee gemaakt, zodat ik er zo veel mogelijk van kan leren".
Het is niet gluiperig, je kan er toch gewoon open over zijn?
ik werk zelf op een juridisch kantoor en hier is het gebruikelijk om iedereen waarvoor je werk verricht om feedback te vragen, dus gewoon beide laten invullen.
Niet zeggen dat je wilt vergelijken. Alleen dat je graag zoveel mogelijk feedback wilt verzamelen zodat je er zoveel mogelijk van op kunt steken.
O je wilt ze ook beiden laten invullen, ik dacht dat je vaste begeleider op een eerder moment al iets had ingevuld.

Als je het alleen wilt doen om te kijken wie het positiefst over je is zou ik het niet doen. Als je graag een zo goed mogelijke reflectie op jezelf wilt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven