nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
donderdag 12 juli 2012 om 02:38
@oetl, beterschap voor theezoon!!
Hier waren vanavind ook die fikse hoosbuien. Hadden jullie ook onweer erbij?? Hier paar keer dat hij heel dichtbij was, man had uit voorzorg bij de modem en router de stekkers eruit geplukt. Hadden pas bij familie meegemaakt dat bliksem ingeslagen is via de tv-ontvanger. Hun buren zagen de lichtflitsen ervan over de tegelvloer springen. Moet doodeng geweest zijn, omdat zelfs de buurman bang was en dat is echt geen watje....
Nu ligt zoon weer in bed, slaapt ook al bijna. Nu ik weer.
pakje is een electronisch ding waar ik al tijden mijn zinnen op had staan, nu heeeel goedkoop kunnen bestellen.
$laap l¤kk¤r
Hier waren vanavind ook die fikse hoosbuien. Hadden jullie ook onweer erbij?? Hier paar keer dat hij heel dichtbij was, man had uit voorzorg bij de modem en router de stekkers eruit geplukt. Hadden pas bij familie meegemaakt dat bliksem ingeslagen is via de tv-ontvanger. Hun buren zagen de lichtflitsen ervan over de tegelvloer springen. Moet doodeng geweest zijn, omdat zelfs de buurman bang was en dat is echt geen watje....
Nu ligt zoon weer in bed, slaapt ook al bijna. Nu ik weer.
pakje is een electronisch ding waar ik al tijden mijn zinnen op had staan, nu heeeel goedkoop kunnen bestellen.
$laap l¤kk¤r
donderdag 12 juli 2012 om 09:47
zucht ik ben Wehkamp moe..... hadden ze gezegd dat het vandaag kwam. echter ik moet werken en dus het kan pas vanaf half2. geen probleem zeiden ze. zag ik savonds staan dat ze tussen 11.15 en 13.15 komen zucht.......
kon ze gister niet meer bellen, maar goed het is geregeld.
ze komen als het goed is morgen, dan ben ik vrij dus geen probleem. heb wehkamp wel een klacht mail gestuurd...
kon ze gister niet meer bellen, maar goed het is geregeld.
ze komen als het goed is morgen, dan ben ik vrij dus geen probleem. heb wehkamp wel een klacht mail gestuurd...
donderdag 12 juli 2012 om 12:36
Haha heerlijk topic dit! Ik heb vandaag echt zo'n verveel dag dus ik besteed het heerlijk hier op het VIVA forum Moet nog wel wat dingetjes doen vandaag. Zo eerst maar eens boodschappen doen, maar wel nog even bedenken wat ik wil gaan eten....hmm altijd lastig. En dan moet ik ook nog nieuwe visitekaartjes drukken , medicijnen ophalen bij de apotheek en de woonkamer kan ook wel een schoommaak beurt gebruiken, bah. Nu nog ff lekker op het forum voor ik aan de slag ga.
donderdag 12 juli 2012 om 14:31
Druk geweest hier, moest stukje bijlezen, gezellig!
Hi Penny!
Tuurlijk zijn katten andes dan kinderen, maar ik heb geen kinderen en dan zijn de katten hetgeen het dichtst in de buurt komt
Vervelend van de belastingdienst... Als jij moet betalen weten ze je altijd rap te vinden...
Is je loveseat er al MP? En waar blog je?
Ik heb een enerverende ochtend achter de rug op kantoor, ben nu thuis... Ga even op de bank liggen dutten. Wil ook nog even sporten straks, maar kan er nu de energie niet voor opbrengen.
Hi Penny!
Tuurlijk zijn katten andes dan kinderen, maar ik heb geen kinderen en dan zijn de katten hetgeen het dichtst in de buurt komt
Vervelend van de belastingdienst... Als jij moet betalen weten ze je altijd rap te vinden...
Is je loveseat er al MP? En waar blog je?
Ik heb een enerverende ochtend achter de rug op kantoor, ben nu thuis... Ga even op de bank liggen dutten. Wil ook nog even sporten straks, maar kan er nu de energie niet voor opbrengen.
donderdag 12 juli 2012 om 16:14
welkom Penny! van forummen krijg je energie
dus geniet er lekker van. waarschuwing: niet al te nuttige
berichten op dit topic plaatsen..
ik blog hier: http://kwebbelgeer.weblog.nl/
nee stoel is er nog niet, komt morgen als het goed is.
(zal zo nog ff bellen voor de zekerheid)
nutteloos: heb van die cakejes gehaald voor het weekend.
daar heb ik af en toe zo'n zin in... heb er al 2 op , zal ik er nog een nemen
dus geniet er lekker van. waarschuwing: niet al te nuttige
berichten op dit topic plaatsen..
ik blog hier: http://kwebbelgeer.weblog.nl/
nee stoel is er nog niet, komt morgen als het goed is.
(zal zo nog ff bellen voor de zekerheid)
nutteloos: heb van die cakejes gehaald voor het weekend.
daar heb ik af en toe zo'n zin in... heb er al 2 op , zal ik er nog een nemen
donderdag 12 juli 2012 om 20:04
Ja MdF, ook onweer. En ik zie net dat de schuur onder water heeft gestaan. Ik doe maar even of ik dat niet gezien heb.
Werd om 16.00 gebeld door kov dat theezoon 'op' was en weer koorts had. Had thuis inmiddels 40.9 dus huppekee een zetpil gegeven. Vond hem zielig en wat kortademig dus toch maar even de HAP gebeld en mocht om half zeven even langskomen. Inmiddels werkte de zetpil prima dus ik had een hele vrolijke dreumes mee......
Even een korte check gedaan op oortjes, keel en longen en mannetje weer vrolijk mee terug. Ligt nu te slapen en zijn zus ook.
Theeman haalt nu een loempia voor ons. Zouden naar de film, maar heb de oppas maar afgebeld voor de zekerheid. Tja, dan kun je weer beter katten hebben.
Hoewel onze kat aan zijn einde iedere dag op de deurmat plaste. Daar zijn dan geen luiers voor......
En nutteloos: (hoewel ik een volgelopen schuur ook behoorlijk nutteloos vind) ik eet het liefst eieren die nog een beetje zacht zijn van binnen,
Werd om 16.00 gebeld door kov dat theezoon 'op' was en weer koorts had. Had thuis inmiddels 40.9 dus huppekee een zetpil gegeven. Vond hem zielig en wat kortademig dus toch maar even de HAP gebeld en mocht om half zeven even langskomen. Inmiddels werkte de zetpil prima dus ik had een hele vrolijke dreumes mee......
Even een korte check gedaan op oortjes, keel en longen en mannetje weer vrolijk mee terug. Ligt nu te slapen en zijn zus ook.
Theeman haalt nu een loempia voor ons. Zouden naar de film, maar heb de oppas maar afgebeld voor de zekerheid. Tja, dan kun je weer beter katten hebben.
Hoewel onze kat aan zijn einde iedere dag op de deurmat plaste. Daar zijn dan geen luiers voor......
En nutteloos: (hoewel ik een volgelopen schuur ook behoorlijk nutteloos vind) ik eet het liefst eieren die nog een beetje zacht zijn van binnen,
donderdag 12 juli 2012 om 21:14
@ Penny, welkom! Vertel je ook wat meer over wie je bent?
@ KK, werk kan erg enerverend zijn, meestal is een powernap dan genoeg om weer door te kunnen. Wat voor sport doe je?
@ Oetl,
vervelend dat je zoon ziek is!! Vraag me wel af sinds wanneer er menselijke virussen via een computer verspreid kunnen worden...
Minifrisje is sinds vanmiddag ziek; overgeven, diarree, beetje koorts (38,3). Ik vind het echt zielig. Zoon wil wel spelen, maar heeft er eigenlijk de energie niet voor. Vanavond had hij ook nog fors overgegeven, daarna voelt hij zich toch wat beter. Uur later heeft hij wel 150 gedronken. Nu is het op en af; even slapen, weer wakker en wat aandacht, dan weer slapen. Hopelijk gaat het niet de hele nacht zo door, heb net een pcm gegeven, hij lijkt ook wat pijn te hebben, maar ik weet niet goed of het nou zijn maag is die van streek is of misschien zijn eerste tandje.
Op het kdv waren ze heel lief voor zoon geweest, wel heel fijn, hij is er echt in goede handen!!
Ik duik zo mijn bed in, voorbereiding op wat komen gaat.
@ KK, werk kan erg enerverend zijn, meestal is een powernap dan genoeg om weer door te kunnen. Wat voor sport doe je?
@ Oetl,
vervelend dat je zoon ziek is!! Vraag me wel af sinds wanneer er menselijke virussen via een computer verspreid kunnen worden...
Minifrisje is sinds vanmiddag ziek; overgeven, diarree, beetje koorts (38,3). Ik vind het echt zielig. Zoon wil wel spelen, maar heeft er eigenlijk de energie niet voor. Vanavond had hij ook nog fors overgegeven, daarna voelt hij zich toch wat beter. Uur later heeft hij wel 150 gedronken. Nu is het op en af; even slapen, weer wakker en wat aandacht, dan weer slapen. Hopelijk gaat het niet de hele nacht zo door, heb net een pcm gegeven, hij lijkt ook wat pijn te hebben, maar ik weet niet goed of het nou zijn maag is die van streek is of misschien zijn eerste tandje.
Op het kdv waren ze heel lief voor zoon geweest, wel heel fijn, hij is er echt in goede handen!!
Ik duik zo mijn bed in, voorbereiding op wat komen gaat.
donderdag 12 juli 2012 om 23:19
Ik ben in slaap gevallen, door mn wekker geslapen en werd pas om 18u wakker... Zal wel nodig zijn geweest. Sportschool heb ik (weer) laten schieten... Hele week al zo moe. Viel maandag met mn jas nog aan in slaap. De bank.
Vervelend van theezoon! Hoop dat ie er nel weer bovenop is. Minifrisje ook al niet lekker
Ik ga ook mn mand in! Truste!
Vervelend van theezoon! Hoop dat ie er nel weer bovenop is. Minifrisje ook al niet lekker
Ik ga ook mn mand in! Truste!
vrijdag 13 juli 2012 om 10:04
Goedemorgen...Beetje rustig, niet zo schreeuwen. Ik ben nog niet helemaal wakker en dan kan ik niet tegen harde geluiden. Of tegen muziek. Als ik 's ochtends muziek hoor, ontstaat er echt kortsluiting in mijn hoofd. Andere mensen kijken mij vaak raar aan als ik vraag of de muziek uit mag.
Maar goed: Hoe is het met de zieken?
Eitje graag een beetje zacht van binnen. En bij een gebakken eitje moet het eigeel op mijn broodje stromen.
Verder weinig plannen. Ik ga bijna op vakantie, joepie!
Maar goed: Hoe is het met de zieken?
Eitje graag een beetje zacht van binnen. En bij een gebakken eitje moet het eigeel op mijn broodje stromen.
Verder weinig plannen. Ik ga bijna op vakantie, joepie!
vrijdag 13 juli 2012 om 11:44
lekker Ies! ik moet nog een dikke maand wachten, maar
dat vind ik helemaal niet erg.
heb je op de valreep nog een paar titels van Aria's voor Mezzo's voor mij? en ik ben die site kwijt die ik van je had waar je bladmuziek kunt vinden...
alle zieken: heel veel scheterbap
(snorry, verveel me een beetje en heb beetje honger....)
dat vind ik helemaal niet erg.
heb je op de valreep nog een paar titels van Aria's voor Mezzo's voor mij? en ik ben die site kwijt die ik van je had waar je bladmuziek kunt vinden...
alle zieken: heel veel scheterbap
(snorry, verveel me een beetje en heb beetje honger....)
vrijdag 13 juli 2012 om 20:17
vrijdag 13 juli 2012 om 21:27
Gefeliciteerd met je loveseat MP!
Isa, waar gaat de vakantie naar toe?
Iedereen, verder nog vakantieplannen?
MDF, beterschap met je kleine manneke. Sneu hoor dat hij zo ziek is.
Theedreumes is ook nog ziek, maar knapt wel op inmiddels. Minder koorts en wat meer spelen.
Ben weer weekendje weg en heb slechte verbinding, dus ik zal jullie missen dit weekend....
Isa, waar gaat de vakantie naar toe?
Iedereen, verder nog vakantieplannen?
MDF, beterschap met je kleine manneke. Sneu hoor dat hij zo ziek is.
Theedreumes is ook nog ziek, maar knapt wel op inmiddels. Minder koorts en wat meer spelen.
Ben weer weekendje weg en heb slechte verbinding, dus ik zal jullie missen dit weekend....
zaterdag 14 juli 2012 om 07:17
@oetl,veel plezier!!
Hier een heerlijke nacht gehad!! Zoon heeft heerlijk geslapen, vanaf uur of 22 tot net. Nu ligt hij weer tevreden in bed na een voeding. Hij lijkt zich al wat beter te voelen, heb goede hoop.
Gisteren is mijn pakje bezorgd, ben er helemaal happy mee, man ook.
Nu even nog lui doen, genieten van de rust dus...
Hier een heerlijke nacht gehad!! Zoon heeft heerlijk geslapen, vanaf uur of 22 tot net. Nu ligt hij weer tevreden in bed na een voeding. Hij lijkt zich al wat beter te voelen, heb goede hoop.
Gisteren is mijn pakje bezorgd, ben er helemaal happy mee, man ook.
Nu even nog lui doen, genieten van de rust dus...
zaterdag 14 juli 2012 om 10:42
Ies ben je er nog of laat je ons al in de steek?
had in vorige reacties gevraagd of je nog leuke Aria's hebt voor mezzo's...... (wil es af van mn holle rache obsessie )
nutteloos: zit heerlijk nutteloos in mijn pyama te bedenken dat ik
helemaal niks hoef van mezelf vandaag. al zou ik nog wel ff een stukje gaan tuffen met vriendin van mn vader, maar zolang ik niks hoor vind ik het allemaal prima... (kom nou, ben geen politieagentje...) kan trouwens ook gaan bloggen, maar geen zin.....
had in vorige reacties gevraagd of je nog leuke Aria's hebt voor mezzo's...... (wil es af van mn holle rache obsessie )
nutteloos: zit heerlijk nutteloos in mijn pyama te bedenken dat ik
helemaal niks hoef van mezelf vandaag. al zou ik nog wel ff een stukje gaan tuffen met vriendin van mn vader, maar zolang ik niks hoor vind ik het allemaal prima... (kom nou, ben geen politieagentje...) kan trouwens ook gaan bloggen, maar geen zin.....
zaterdag 14 juli 2012 om 13:45
Aaaarrrrgggg! De druk is te groot! Ik word ter verantwoording geroepen vanwege een gebrek aan nutteloze berichten...
Ik had een beetje een baalweek: zo een waarin ik van alles wilde en niets lukte. En waarin ik het gevoel had dat ik mijn leveen aan het verdoen ben. Maar ik ben er bijna bovenop.
Mooie mezzo-aria's...moet ik even over nadenken. Ik raad je aan 'the operatic anthololy' te kopen. Dat is een relatief goedkope bundel met mooie aria's. Heb je wel eens Carmen gezongen? Da's heel fijne muziek, maar niet zo spectaculair. Kom ik later op terug (denk ik).
Ik ga naar Oostenrijk. Ik voel me een bejaarde, maar andere landen waren alle huisjes al vol. We gaan een beetje wandelen, steden bekijken en niets doen.
Als een van mijn neefjes echt ziek is, dan is 'ie zo mak als een lammetje. Het zijn de dagen dat ze bijna beter zijn waarin ze onhandelbaar zijn. Herkennen jullie dat?
Ik had een beetje een baalweek: zo een waarin ik van alles wilde en niets lukte. En waarin ik het gevoel had dat ik mijn leveen aan het verdoen ben. Maar ik ben er bijna bovenop.
Mooie mezzo-aria's...moet ik even over nadenken. Ik raad je aan 'the operatic anthololy' te kopen. Dat is een relatief goedkope bundel met mooie aria's. Heb je wel eens Carmen gezongen? Da's heel fijne muziek, maar niet zo spectaculair. Kom ik later op terug (denk ik).
Ik ga naar Oostenrijk. Ik voel me een bejaarde, maar andere landen waren alle huisjes al vol. We gaan een beetje wandelen, steden bekijken en niets doen.
Als een van mijn neefjes echt ziek is, dan is 'ie zo mak als een lammetje. Het zijn de dagen dat ze bijna beter zijn waarin ze onhandelbaar zijn. Herkennen jullie dat?
zaterdag 14 juli 2012 om 16:58
Baalweken zijn nutteloos.
Regen in de zomer is ook behoorlijk nutteloos. Tenzij ze nog wat zon bewaren voor onze vakantie over 2 maanden.
Zoon ligt heerlijk te slapen in zijn bedje. Hij is wel beter, maar heeft een heuse inhaaldag. Hij is weer vrolijk en heeft ook echt zin om te spelen, dat is leuk!!
Nu even mijn nieuwe speeldag uittesten... Ben er weg van
Regen in de zomer is ook behoorlijk nutteloos. Tenzij ze nog wat zon bewaren voor onze vakantie over 2 maanden.
Zoon ligt heerlijk te slapen in zijn bedje. Hij is wel beter, maar heeft een heuse inhaaldag. Hij is weer vrolijk en heeft ook echt zin om te spelen, dat is leuk!!
Nu even mijn nieuwe speeldag uittesten... Ben er weg van
zaterdag 14 juli 2012 om 18:28
hahaha Isa: ja het is erg ernstig, er ligt een stapel boetes op je te wachten
ja Carmen ken ik, de Habanera uiteraard. heb ik ook gezongen, maar die is idd. niet erg moeilijk. al zit ik te denken waarom het perse moeilijk zou moeten zijn. zoiets als Der holle rache is voor een gewone sopraan gewoon veel te moeilijk. ik wil het graag realistisch houden..... bovendien er is meer moois, dat hoor ik hopelijk nog van je... (al staat Ach ich fuhls ook op mijn lijstje, al is dat geen mezzo denk ik...)
(dat vertelde Sandra me trouwens, dat mezzo's en sopranen dezelfde hoogte kunnen hebben, namelijk die C. dat een sopraan echt niet perse hoger hoeft te kunnen dan die C. ik d8 dat iedere sopraan die e3 wel haalde....)
ik heb toch niet zo'n nutteloze dag gehad. was opweg naar winkelcentrum hier voor cardridge toen ik mij bedacht.
toch ff naar vader geweest, ff een stukje getuft met zijn vriendin
(en mezelf getrakteerd op een hele mooie maar Asociaal dure spijkerbroek )
zit nu te twijfelen of ik straks de kibbeling met frietjes of met stokbrood ga maken...
ja Carmen ken ik, de Habanera uiteraard. heb ik ook gezongen, maar die is idd. niet erg moeilijk. al zit ik te denken waarom het perse moeilijk zou moeten zijn. zoiets als Der holle rache is voor een gewone sopraan gewoon veel te moeilijk. ik wil het graag realistisch houden..... bovendien er is meer moois, dat hoor ik hopelijk nog van je... (al staat Ach ich fuhls ook op mijn lijstje, al is dat geen mezzo denk ik...)
(dat vertelde Sandra me trouwens, dat mezzo's en sopranen dezelfde hoogte kunnen hebben, namelijk die C. dat een sopraan echt niet perse hoger hoeft te kunnen dan die C. ik d8 dat iedere sopraan die e3 wel haalde....)
ik heb toch niet zo'n nutteloze dag gehad. was opweg naar winkelcentrum hier voor cardridge toen ik mij bedacht.
toch ff naar vader geweest, ff een stukje getuft met zijn vriendin
(en mezelf getrakteerd op een hele mooie maar Asociaal dure spijkerbroek )
zit nu te twijfelen of ik straks de kibbeling met frietjes of met stokbrood ga maken...
zaterdag 14 juli 2012 om 22:35
Eet eitje ook liefst zacht van binnen, en bij gebakken ei dat het geel nog een beetje loopt...
Fijn dat de zieken weer beter worden/zijn!
Oostenrijk kan hartstikke leuk zijn Isa! Lekker wandelen in de bergen. Als t lekker weer is! Wij hebben t er ook over gehad om daar eens heen te gaan. Dan maar lekker bejaard
Wat is het geworden MP? Frietjes of stokbrood?
Cartridges kopen.. Oh horror. Laatst cadridge uit printer getrokken en in een plastic zakje mee naar de stad gesleept. Kantoorartikelenwinkels e.d.: Nee mevrouw, die cartridge hebben we hier niet. Pas de 4e winkel zegt... Das een Dell printer, die kunt u alleen online kopen
Fijn dat de zieken weer beter worden/zijn!
Oostenrijk kan hartstikke leuk zijn Isa! Lekker wandelen in de bergen. Als t lekker weer is! Wij hebben t er ook over gehad om daar eens heen te gaan. Dan maar lekker bejaard
Wat is het geworden MP? Frietjes of stokbrood?
Cartridges kopen.. Oh horror. Laatst cadridge uit printer getrokken en in een plastic zakje mee naar de stad gesleept. Kantoorartikelenwinkels e.d.: Nee mevrouw, die cartridge hebben we hier niet. Pas de 4e winkel zegt... Das een Dell printer, die kunt u alleen online kopen
zondag 15 juli 2012 om 07:35
frietjes natuurlijk
viel mee, ik was bij de 3e winkel geslaagd.
ik heb ook een niet hele bekende printer (denk ik)
heb dat hp deskjet kreng wat het niet deed vervangen door een Epson.
nutteloos: goedemorgen, ging toch niet heel vroeg slapen maar ben als enige in heel nederland al wakker
ik haat mijn ochtendmens ritme! (al is het ook praktisch, dat weet ik)
viel mee, ik was bij de 3e winkel geslaagd.
ik heb ook een niet hele bekende printer (denk ik)
heb dat hp deskjet kreng wat het niet deed vervangen door een Epson.
nutteloos: goedemorgen, ging toch niet heel vroeg slapen maar ben als enige in heel nederland al wakker
ik haat mijn ochtendmens ritme! (al is het ook praktisch, dat weet ik)
zondag 15 juli 2012 om 08:09
ik vind Oostenrijk ook niet voor bejaarden. Ben er nl 2 keer geweest in de zomer, vind het er erg mooi. Dit jaar gaan we naar Duitsland,maar pas in september.
Net schrok zoon wakker, geen idee waarvan,even getroost en hij viel op mijn arm al weer in slaap, ga ook nog even slapen, ging pas om half3 slapen.
Net schrok zoon wakker, geen idee waarvan,even getroost en hij viel op mijn arm al weer in slaap, ga ook nog even slapen, ging pas om half3 slapen.
zondag 15 juli 2012 om 14:54
Theezoon zit inmiddels helemaal onder de rode uitslag. Denk dat hij de zesde ziekte heeft. Maar hij begint alweer te draaien als hij een schone luier om moet, dus het knapt op, maar wel erg langzaam. Heb vannacht bij het manneke geslapen, want hij had erg onrustige nacht. Ligt hij om half vier net lekker diep te slapen, hoor ik theedochter roepen.... ze kon niet slapen. Even bij haar in bed gelegen. Na 10 minuten vervolgens naast theeman gekropen en zo had ik mijn Tour des lits.....
Weekendje bungalowpark was ondanks ziek kind erg leuk. Ben van paar glijbanen afgeweest om te voorkomen dat ik een oud wijf ben en zit nu weer heerlijk thuis aan de thee.
Weekendje bungalowpark was ondanks ziek kind erg leuk. Ben van paar glijbanen afgeweest om te voorkomen dat ik een oud wijf ben en zit nu weer heerlijk thuis aan de thee.